quote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is overigens een alles-eter.
Erg makkelijk, eten wat de pot schaft. Ook een goed voordeel voor eventuele schoonouders
Liefdevol en hongerigmakend.quote:
Mijn schoonouders zijn al vanaf dag 1 niet zo blij met me, da's duidelijkquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn al vanaf dag 1 niet zo blij met me, da's duidelijk.
Ja, meestal gewoon rauwe dierlijke dampende seksquote:
Ja dat verzacht en versoepelt de huid.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet er na dat bruisbadje eigenlijk niet ook nog lavendelcreme op mijn voetjes denk je?
Kut, morgen weer langs de Etos dusquote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat verzacht en versoepelt de huid.
Dat kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, meestal gewoon rauwe dierlijke dampende seks
Dat heb je weleens met HALVE finales, Einsteinquote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Alweer voetbal?
Dude ik snap toch geen flikker van voetbal. Ik kijk slechts F1.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb je weleens met HALVE finales, Einstein
Daar zijn er twee van
Jij bent ECHT domquote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Dude ik snap toch geen flikker van voetbal.
Blond.quote:
Doeiquote:
WKz, en het kan me niet schelen ookquote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude ik snap toch geen flikker van voetbal.
weet ik het, om dat loeder aan te sturenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
En waar dient dat systeem dan voor?
Zo'n ding moet gewoon zorgen dat de was schoon wordt, en het interesseert me geen ene moer hoé 'ie dat doetquote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
een miele wasautomaat "MET softwaresysteem"
jezus, gebakken lucht
Eeen softwaresysteem MOET, U weet wel waarom mevrouwquote:Op woensdag 25 april 2007 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo'n ding moet gewoon zorgen dat de was schoon wordt, en het interesseert me geen ene moer hoé 'ie dat doet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeen softwaresysteem MOET, U weet wel waarom mevrouw
Wit T-shirt erin, dit eruitquote:Op woensdag 25 april 2007 20:46 schreef es70 het volgende:Zodat eventuele reparaties nog veel duurder zijn waarschijnlijk
.
Als ik die tieten erbij krijg vind ik dat niet zo erg. Blauwquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wit T-shirt erin, dit eruit
[afbeelding]
Mwah... Met wat ondersteuning is er nog wel wat van te makenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten wel stevige h00ters op ja
Maar zo veul kom jij toch ook niet tekort dacht ik
H00tahz ftwquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
TIETUH!
ach, van die extreme ballonnen zijn ook afstotelijk hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... Met wat ondersteuning is er nog wel wat van te maken.
Die moet ik nietquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, van die extreme ballonnen zijn ook afstotelijk hoor
[afbeelding]
Ja, gewoon, mooie ronde volle borsten, niet te groot, niet te kleinquote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Die moet ik niet![]()
. Tieten, geen skippyballen
.
Nog even en ze zakken tot haar knieenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, van die extreme ballonnen zijn ook afstotelijk hoor
[afbeelding]
Daar kan je toch niet met goed fatsoen mee over straat johquote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en ze zakken tot haar knieen
Als ze niet van haar lijf gescheurd worden door de zwaartekracht...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en ze zakken tot haar knieen
Mij niet meerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet met goed fatsoen mee over straat joh
Mensen zien je
zo bedoelde ik die nietquote:
Oh okee, ben jij zo klein dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo bedoelde ik die niet
Door de borsten de Pheno niet meer zien
Nou, ik ben niet klein, maar met zulke aanhangsels val ik denk ik ook een beetje weg tegen de voorgrond zeg maarquote:
Dat dusquote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet klein, maar met zulke aanhangsels val ik denk ik ook een beetje weg tegen de voorgrond zeg maar.
Ik zou een privé dieselloc nodig hebben om nog ergens te komen, denk ik. Met van die speciale diepladersquote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet klein, maar met zulke aanhangsels val ik denk ik ook een beetje weg tegen de voorgrond zeg maar.
Nee, nou ja misschien met een onderzeeboot dat je nog wat raakt of zoquote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Russisch is dan ook niet leuk meer
Dat is sowieso niet leukquote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef Pheno het volgende:
Russisch is dan ook niet leuk meer
Njet?quote:
Op z'n hondjes, ze krijgt iig geen lamme polsen, want ze kan gewoon op haar tieten balancerenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou een privé dieselloc nodig hebben om nog ergens te komen, denk ik. Met van die speciale diepladers
Misschien dat ze dan wat naar voren valtquote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, ze krijgt iig geen lamme polsen, want ze kan gewoon op haar tieten balanceren.
Ja, daar is voor de man ook geen lol aan natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, ze krijgt iig geen lamme polsen, want ze kan gewoon op haar tieten balanceren.
quote:
Boenk! Oh, sorry schat, waren we te dicht bij de muurquote:Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan wat naar voren valt
Tss, meerdere standjes kunnen ook op een avond hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Tenzij het niet de bedoeling is dat de vrouwelijke kant van het setje ook wat lol heeft, dan bereik je je doel denk ik wel
.
De lol van op z'n hondjes is de lamme polsen van je bedpartnerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar is voor de man ook geen lol aan natuurlijk
Mental imagequote:Op woensdag 25 april 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Boenk! Oh, sorry schat, waren we te dicht bij de muur.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, meerdere standjes kunnen ook op een avond hoor
Nee dat niet, maar een beetje h00terbouncen... dat kan zonder vrouw ook natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
De lol van op z'n hondjes is de lamme polsen van je bedpartner.
Deze was gecensureerd...quote:
Het is geven en nemen. En wie zegt dat een vrouw er geen lol aan beleefd?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is de lol van een standje gebruiken waar 1 van beiden geen lol aan beleefd
.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een beetje h00terbouncen... dat kan zonder vrouw ook natuurlijk
[afbeelding]
Msn stuk kennelijkquote:
Ik zei datquote:Op woensdag 25 april 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geven en nemen. En wie zegt dat een vrouw er geen lol aan beleefd?
Het werkt weerquote:
Denk hetquote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei dat. Zal wel een gevalletje projectie zijn
.
Halloquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mogguhh Allemaal:-)
Pfffffffff .... wel lachequote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een beetje h00terbouncen... dat kan zonder vrouw ook natuurlijk
Mja tuurlijk, althans, dat zeggen zequote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffffffff .... wel lache, maar liever echt Flash
![]()
Een hond met een brilquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat is dit nou weer voor kutreclame?
een lousy kut hond met een bril die reclame maakt voor iets lomps
Is dat met de stem van lange frans? Allemaal afschieten!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat is dit nou weer voor kutreclame?
een lousy kut hond met een bril die reclame maakt voor iets lomps
Cruijff is hetquote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef es70 het volgende:
Johan Cruyf krijgt trouwens een zonnebril voor zijn verjaardag, een Persol.
Zie je wel dat ik op de hoogte ben van voetbal Fles
.
quote:
quote:
Doe dan ook niet alsof je verstand hebt van voetbal. Doe zoals ik, probeer het te mijdenquote:
Uhhhh ...kun je beter niet van op de hoogte zijn...Proesssssssssssstquote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef es70 het volgende:
Johan Cruyf krijgt trouwens een zonnebril voor zijn verjaardag, een Persol.
Zie je wel dat ik op de hoogte ben van voetbal Fles
.
"ERROR: de door u begeerde vrouw is momenteel in gebruik door een andere man. Sluit de andere man af en probeer het opnieuw."quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhhh ...kun je beter niet van op de hoogte zijn...Proesssssssssssst![]()
Ook dat nogquote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet. Zo zomaar opslag voor mijn wederhelft kunnen betekenen
.
Het ging helemaal niet over voetbal, maar over een voetballer... Dacht dat dat betrekkelijk veilig wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof je verstand hebt van voetbal. Doe zoals ik, probeer het te mijden
Getver, ik wist wel dat ik iets over het hoofd zagquote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ERROR: de door u begeerde vrouw is momenteel in gebruik door een andere man. Sluit de andere man af en probeer het opnieuw."![]()
Goed bezigquote:
Ik ook niet, maar ik heb wel iets met de salarisstrook van mijn wederhelftquote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
![]()
Ieder zijn meug, ik heb nix met voetbal![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Getver, ik wist wel dat ik iets over het hoofd zag.
Nou ja, dienne die ik nu heb (quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
Nou ja, dienne die ik nu heb () wil een hond
.
Ik heb altijd geleerd dat je nooit je ouwe schoenen weg moet gooien voor je nieuwe hebt, ik wil die nieuwe ook ff inlopen voor ik m'n ouwe weggooiquote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
"sluit af en probeer opnieuw" staat hier![]()
Oh okee, goed planquote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je nooit je ouwe schoenen weg moet gooien voor je nieuwe hebt, ik wil die nieuwe ook ff inlopen voor ik me ouwe weggooi.
OK, val ook wat van te zeggenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel iets met de salarisstrook van mijn wederhelft.
4
![]()
*ook gaatquote:Op woensdag 25 april 2007 23:37 schreef Bengeltje het volgende:
True, ik ga mijn bedje opzoeken.
Trusten MM en D .![]()
![]()
Oh ja, hier zijn we geblevenquote:
Jep.quote:
Dat heb ik met jou nou ookquote:
En dan edittenquote:
bewolktquote:
Maar het is hier wel keiwarmquote:
Ach, dat overleef ik wel. Ook zonder airco. Airco 'squote:
Airco's zijn kut.. Maar hier wel een noodzakelijk kwaadquote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat overleef ik wel. Ook zonder airco. Airco 's
ach, de serverruimte hier heeft het nodig, maar voor de rest mogen ze ontploffenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Airco's zijn kut.. Maar hier wel een noodzakelijk kwaad
Als we die niet hadden dan hadden we nog meer problemen
Ik zit naast de serverruimtequote:Op donderdag 26 april 2007 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, de serverruimte hier heeft het nodig, maar voor de rest mogen ze ontploffen
Understatementquote:Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit naast de serverruimte![]()
Dat is de reden waarom het hier allemaal vol hangt met airco's..
Het pand is zeg maar niet logisch ingedeeltop zn zachts gezegd
quote:
Ja ik dacht even dat ik het 3FM topic zatquote:
Ik kom daar ook wel even langs hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik dacht even dat ik het 3FM topic zat
Gezellig.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef Pheno het volgende:
Ik kom daar ook wel even langs hoor
Die mongool van een leidinggevende weer,quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
Die mongool van een leidinggevende weer,
wordt een leuk gesprek morgen
ach, als je eenmaal ergens anders wat gevonden hebt, een leuk exit-gesprek en dan kunnen ze de grond inquote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mongool van een leidinggevende weer,
wordt een leuk gesprek morgen
Dat gaat ie voor die tijd al.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, als je eenmaal ergens anders wat gevonden hebt, een leuk exit-gesprek en dan kunnen ze de grond in
Niet echt,quote:Op donderdag 26 april 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Het is er gezellig
quote:Positie, aantal posts, user
001. 321 Kuukske
Daar zal de baas blij mee zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Kuuske,
Noem jij dit minder posten
[..]
Ik was gisterenochtend vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Kuukske,
Noem jij dit minder posten
[..]
uhuhquote:
Ja, echtquote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
uhuh
Het was veel te mooi weer om buiten te zijn. Blijkbaarquote:
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 26 april 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was veel te mooi weer om buiten te zijn. Blijkbaar
Hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef es70 het volgende:
Ik zou al ruimschoots halverwege moeten zijn met mijn werk, maar in plaats daarvan zit ik hier mijn tijd te verdoen.
Hoiquote:
Hier dus wel, straks blauwquote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Dat valt hier idd nog wel mee, zal je zien dat daar verandering inkomt tegen de tijd dat ik aan het werk kan.
Als mijn werk er op een normale tijd is (tussen 9 en half 10) hoor je me niet echt mopperen hoor, dan is het meestal best te doen (hittegolven uitgezonderd, dan is het helemaal niet te doenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
sjongejonge stelletje huilies![]()
wees blij dat het zulk mooi weer is
Wandelen misschien, maar werken nietquote:
Ik vond het altijd heerlijk op het land werken in de zon.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wandelen misschien, maar werken niet.
Als zomerbaantje ja, maar niet als je 'normale' werkquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het altijd heerlijk op het land werken in de zon.
Dat was mijn normale werk, het gehele jaar door.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als zomerbaantje ja, maar niet als je 'normale' werk
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn normale werk, het gehele jaar door.
Werken. Vroegah, toen fok nog niet bestondquote:
Ik wil nog steeds mijn stem terug van zequote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, nu is het hele partijbestuur van de PvdA afgetreden![]()
We broddelen vrolijk voort![]()
Dat wist je van tevoren dat ze gingen draaikontenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds mijn stem terug van ze
Jouw soort mensen moeten ze gewoon het stemrecht ontzeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds mijn stem terug van ze
Dat zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Dat wist je van tevoren dat ze gingen draaikonten
kortom: kutpartijquote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar de manier waarop ze Draaikonten in de praktijk tot een soort Hogere Levenskunst getransformeerd hebben, dat is gewoon een bezienswaardigheid op zich
ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef Pheno het volgende:
kortom: kutpartij
Het probleem is alleen, wat dan welquote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wist je van tevoren dat ze gingen draaikonten
volgende verkiezingen wordt dat vanzelf rechtgezetquote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja.
als er iets zou bestaan als "één gedeeld door geloofwaardigheid" dan was dat hoe het eruit zag
SPquote:Op donderdag 26 april 2007 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen, wat dan wel
Ja, ik heb me hier kostelijk vermaakt bij het lezen van dat nieuws.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar de manier waarop ze Draaikonten in de praktijk tot een soort Hogere Levenskunst getransformeerd hebben, dat is gewoon een bezienswaardigheid op zich
Geven ze ook aan waarom het er nog niet is?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
SP.
Nog altijd thuis. Ik heb het probleem dat ze veroorzaken nu maar even daar op een bureau gegooid
.
Tot en met 20 juni, of de laatste zater-, zon- of feestdag daaraanvoorafgaandquote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
Fles.
Tot wanneer zijn die lentetour-1eklas-weekendtickets er eigenlijk?.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
Fles.
Tot wanneer zijn die lentetour-1eklas-weekendtickets er eigenlijk?.
Ik denk dat je tot 17 juni lentetoer-kaartjes kan kopenquote:Op iedere zaterdag of zondag in de periode van 24 maart t/m 17 juni 2007.
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je tot 17 juni lentetoer-kaartjes kan kopen
bron
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geven ze ook aan waarom het er nog niet is?
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]Ik denk dat de vrachtwagen de sloot in is gereden en dat ze nu alle post aan het droogfohnen zijn
.
Kreeg net een telefoontje dat mijn wijk bijna klaar is en dat ze er een aantal bundels uithalen zodat ik (als het meezit, en er is gedacht over wélke bundels) op tijd klaar ben om de kinderen uit school te halen...quote:
in ieder geval niet die twee. Leuk dat Jan graag alle centen eerlijk wilt verdelen, maar de grootverdieners gaan dan emigreren. Dag kennis, dag economiequote:
Dat zou toch weer iets schelen danquote:Op donderdag 26 april 2007 12:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kreeg net een telefoontje dat mijn wijk bijna klaar is en dat ze er een aantal bundels uithalen zodat ik (als het meezit, en er is gedacht over wélke bundels) op tijd klaar ben om de kinderen uit school te halen...
Anders blijft er dus niets over, Harry Potter zijn gang is echt asociaal en verder naar rechts zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
in ieder geval niet die twee. Leuk dat Jan graag alle centen eerlijk wilt verdelen, maar de grootverdieners gaan dan emigreren. Dag kennis, dag economie
En voor de rest ga ik het er niet over hebben, te lekker weer om over politiek te praten.
McDquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even gezellig naar de McDonalds geweest met collega's. Altijd leuk.
behalve als je er iets koopt om daadwerkelijk te etenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even gezellig naar de McDonalds geweest met collega's. Altijd leuk.
De McChicken is best te eten.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Pheno het volgende:
behalve als je er iets koopt om daadwerkelijk te eten
Dat heb ik met de McNuggets. Al is het 2 jaar geleden dat ik iets bij de mac heb gehaald.quote:
Jan moet heul niet regeren, die komt veel beter uit de verf in de oppositiequote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
in ieder geval niet die twee. Leuk dat Jan graag alle centen eerlijk wilt verdelen, maar de grootverdieners gaan dan emigreren. Dag kennis, dag economie
Oh jaquote:En voor de rest ga ik het er niet over hebben, te lekker weer om over politiek te praten.
Kipdingesje met lekkere zurige frisse witte sausquote:
Zoeen expeditie is dat, kan je nagaanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Aan het eind van het leskwartaal gaan we met z'n allen naar KFC.
In Breda ookquote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
Die zit hier niet bij mijn weten. Ik vraag me overigens af waarom al die zaken altijd vlak in elkaars buurt zitten. Hier zit de mac bv tegenover de burgerking. In nijmegen zijn ze zowat buren.
Hier zit tegenwoordig een Zara tegenover de Mac. De BK zit alleen nog op het station.quote:
Ah, babykledingquote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen kledingwinkel met maatjes 28 tot 32.
Meisjes met anorexia kleding noem ik het liever.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ah, babykleding
Hé B.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Burgerking.KFC valt nogal mee, jammer van dat filmpje dat toen rond ging, of het echt is ???
Dan geef mij maar McDrek.![]()
Dat is dezelfde maatquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meisjes met anorexia kleding noem ik het liever.
Hoi.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, net maar een kenbaar gemaakt aan de leidinggevende van een ander deel van de afdeling dat mijn baas niet functioneerd. Hij was niet een verbaasd.
Suigzzzquote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen kledingwinkel met maatjes 28 tot 32.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé B.
Doe mij ook maar McD trouwens. BK vind ik echt niks
MC D. in da house Loungequote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé B.
Doe mij ook maar McD trouwens. BK vind ik echt niks
Ja en nee..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hey.
Verveel je je nog op je werk?
Er worden acties ondernomen blijkbaar (alleen wisten wij dat nog niet). Ze zien het risico ook dat hij met zich meebrengt.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Mooi, maar heb je er ook wat aan? Kan hij er wat aan veranderen? Wordt er iets aan gedaan?
Prima toch? Mits het geen stressgedachtes zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en nee..
Weinig te doen..
Maar mn hoofd is druk bezig
Die is helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef D.Rose het volgende:
on-topic: BK is lekker voor de afwisseling, maar Mac zit 'om de hoek' dus keuze is snel gemaakt.
Zaterdag ff de London Bacon proberen
Je zou zeggen dat jij als 'man van de makkelijke hapjes' vaker bij een FF-tent te vinden zou zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik vind het allemaal wel best hoor, net wat er voor handen is
Wel grappig trouwens, ik ga eigenlijk nooit naar fastfood-tenten. Behalve in het buitenland, daar is zoiets vaak een oase van beschaving
Mijn laatste pizza hut: Moskou (Maart 1992)
Mijn laatste Quick: Marseille (Juni 1995)
Mijn laatste KFC: Warschau (Mei 2004)
Mijn laatste McD: Konstanz am Bodensee (okt 2006)
Alleen mijn laatste BK is gewoon hier in Amf, maar dat was ook alweer afgelopen augustus tijdens Rondje NL
Bezig met op-en-neer gaan over een niet nader gespecificeerd lichaamsdeel van de directeur?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er worden acties ondernomen blijkbaar (alleen wisten wij dat nog niet). Ze zien het risico ook dat hij met zich meebrengt.
Als ik er langs komquote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef D.Rose het volgende:
Je zou zeggen dat jij als 'man van de makkelijke hapjes' vaker bij een FF-tent te vinden zou zijn
owjaquote:Op donderdag 26 april 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er langs kom
Moeilijk doen voor makkelijke hapjes![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
De laatste Mac die ik in NL kocht was in een Apple winkel.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik vind het allemaal wel best hoor, net wat er voor handen is
Wel grappig trouwens, ik ga eigenlijk nooit naar fastfood-tenten. Behalve in het buitenland, daar is zoiets vaak een oase van beschaving
Mijn laatste pizza hut: Moskou (Maart 1992)
Mijn laatste Quick: Marseille (Juni 1995)
Mijn laatste KFC: Warschau (Mei 2004)
Mijn laatste McD: Konstanz am Bodensee (okt 2006)
Alleen mijn laatste BK is gewoon hier in Amf, maar dat was ook alweer afgelopen augustus tijdens Rondje NL
Ik vond het heel nerdy van mezelf. Maar wel de waarheid. McD is denk ik 2 jaar gelden. Burgerking misschien ooit bij een jaarbeursbezoek op het station Utrecht en KFC ben ik nog nooit naar binnen geweest. Alle andere tenten ook niet.quote:
Jij weet niet meer wat je in maart '99 at?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Maart 1992, dat je het nog weet
Ik vond het ook wel een goeie hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het heel nerdy van mezelf. Maar wel de waarheid. McD is denk ik 2 jaar gelden. Burgerking misschien ooit bij een jaarbeursbezoek op het station Utrecht en KFC ben ik nog nooit naar binnen geweest. Alle andere tenten ook niet.
Ze halen het heir nog wel eens in de pauze. Is wel oke dan als makkelijk lunch. Alleen KFC is niet zo lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het heel nerdy van mezelf. Maar wel de waarheid. McD is denk ik 2 jaar gelden. Burgerking misschien ooit bij een jaarbeursbezoek op het station Utrecht en KFC ben ik nog nooit naar binnen geweest. Alle andere tenten ook niet.
Weet ik ook, ik ga 'm toch proberenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed jouw smaak hoeft niet de mijne te zijn he.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet ik ook, ik ga 'm toch proberen
Jij hebt dan ook een hele rare smaak
Helaasquote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima toch? Mits het geen stressgedachtes zijn.
Ieuw.. Neequote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezig met op-en-neer gaan over een niet nader gespecificeerd lichaamsdeel van de directeur?
quote:
Geen knappe mannen aanwezig?quote:Ieuw.. NeeNiet van de directeur of andere collega.. Eigenlijk helemaal niet
![]()
Meer dat ik met andere dingen zo druk bezig ben dat het niet eens in me op zou komenquote:
Daarom, ik inspireer je evenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Tally het volgende:
Meer dat ik met andere dingen zo druk bezig ben dat het niet eens in me op zou komen
Tally voorzien van goeie ideeënquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Ben benieuwd, wat ga je doen.
De mode van vorig jaar misschien?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo gordijnen gekochtwel anderen dan ik dacht maar deze lagen in de koopjeshoek voor 19.95 en superstevig en dik materiaal
en kan eigenlijk niet echt zien wat er mis mee is
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo gordijnen gekochtwel anderen dan ik dacht maar deze lagen in de koopjeshoek voor 19.95 en superstevig en dik materiaal
en kan eigenlijk niet echt zien wat er mis mee is
![]()
Bij de Ikea zijn er echt leuke gordijnen, en cheap ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Nope is nog in het assortiment en de verpakking was dicht
prima danquote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Nope is nog in het assortiment en de verpakking was dicht
Waar?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
Cool, er kwam hier een oude locomotief langs
Hilversumquote:
Bijna alles bij Ikea is leuk, en cheap! Heerlijke winkel.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Sjowhan het volgende:
Bij de Ikea zijn er echt leuke gordijnen, en cheap ook!
10 minuten geleden.quote:
Nee dank je..quote:
Een besloten rit van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Waarschijnlijk een verrassingsritje voor een machinist die afscheid neemt, gebeurt weleens vakerquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
10 minuten geleden.
Richting Naarden-Bussum
Ik dacht, ik meld het hier even, er is iig 1 iemand die het ook leuk vindtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een besloten rit van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Waarschijnlijk een verrassingsritje voor een machinist die afscheid neemt, gebeurt weleens vaker
Ze zijn om half 2 uit Apeldoorn vertrokken en rijden via Amersfoort, Hilversum, Diemen, Abcoude, Woerden en Gouda naar Rotterdam, aankomst 18:05
Misschien kom ik hem ook nog wel tegen straksquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht, ik meld het hier even, er is iig 1 iemand die het ook leuk vindt
Oude treintjes
Ze moesten alleen eens wat sneller leveren!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef Kuukske het volgende:
Bijna alles bij Ikea is leuk, en cheap! Heerlijke winkel.
Als ik het goed zag was het een Baureihe. Ik gok 50 of 52.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kom ik hem ook nog wel tegen straksze blijven de hele avond een beetje rondkarren in de Randstad en pas om 02:05 is hij weer terug in Apeldoorn
moetne jullie maar een normaal maat bed nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze moesten alleen eens wat sneller leveren!
Ja, hier ook. Wij zitten ook langs het spoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
Cool, er kwam hier een oude locomotief langs
quote:
Ik heb een gat van 10 meter waar ik het spoor kan zien, dusquote:
Zolang het niet op het spoor isquote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Wij zitten ook langs het spoor.
Ja, doei hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:29 schreef Memento-Mori het volgende:
zij die bier gaan drinken op het terras groeten u![]()
Die magnetrondingen?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef es70 het volgende:
Een broodje frikandel van Mora smaakt naar niks, en de klodder saus is zoetig...
Lunch valt een beetje tegen dus.
Magnetronvoer iddquote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die magnetrondingen?Naaah geen aanradert idd.
Daar lijkt het helemaal niet op dusquote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
2 halve, over de lengte doorgesneden. Althans, daar moet het op lijken. En dat sesambroodje is veel te hard en droog altijd vaak meestal soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |