Ik heb ook zo mijn bedenkingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef solara4 het volgende:
denk niet dat cora om 20.00 komt
Ik kijk ook meteen heel anders naar de streams, en ik ben me er nu opeens pas echt van bewust dat ik streams met Amanda mute, streams met dj-takkeherrie mute, streams met Brian nagenoeg altijd mute, streams met Sylvia de laatste tijd ook al niet meer kan aanhoren...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe Stephen King ligt klaar.![]()
Cora zal wel achter zittenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef solara4 het volgende:
denk niet dat cora om 20.00 komt
Nee tuurlijk niet, ik wacht alleen nog op die ene man die me rug eens lekker wil wassen.quote:
Was dit je Jaap-modus ???quote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga ff dieren verzorgen, jullie nemen de hounurs waar, ik hoor en zie het zo wel
ik ga er ook vanuit dat er een filmpje van komt ongeacht wat er gebeurt
![]()
![]()
Dan kan hij het dus shakenquote:
Lisey's verhaal ? Ben er mee bezig : )quote:Op woensdag 25 april 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe Stephen King ligt klaar.![]()
lees jij alleen mee?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef cindy10 het volgende:
was net even ijsje halen bij de ijskar.....is er al hotnews???
Hij heeft de ring naar huis gestuurd, omdat hij bang was dat ze hem zouden jatten.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Lisey's vherhaal ? Ben er mee bezig : )
Jaap is de meest intelligente persoon in het huis.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft de ring naar huis gestuurd, omdat hij bang was dat ze hem zouden jatten.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja,ben alvast aan het afkicken van de streams,dan is het straks niet zo cold turkey![]()
Ring van Talpa gekregen en snel haar huis gestuurd en pa opdracht gegeven hem op markplaats te verkopen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft de ring naar huis gestuurd, omdat hij bang was dat ze hem zouden jatten.![]()
Ach om af te kicken hoeven de streams niet betaald te worden. Het niveau van de afgelopen week is al genoeg om af te kicken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja,ben alvast aan het afkicken van de streams,dan is het straks niet zo cold turkey![]()
Ja kon het niet laten. Wat een saaie ringen he ?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
OT: De ring van Japio ligt thuis. Lullig voor CORA.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
OT: De ring van Japio ligt thuis. Lullig voor CORA.
Eensch. We kunnen nog net de laatste ontslagronde zien waar Jaap erin gehouden wordt, das genoeg voor mij om defintief af te kicken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach om af te kicken hoeven de streams niet betaald te worden. Het niveau van de afgelopen week is al genoeg om af te kicken.
Precies en dan is het voor mij ook over. Ik blijf nog wel fokken ofzo, maar ik kan niet meer cossen dan!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eensch. We kunnen nog net de laatste ontslagronde zien waar Jaap erin gehouden wordt, das genoeg voor mij om defintief af te kicken.
Pffff, je kunt je ook geen 5 minuten omdraaien.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zonet op stream 3 zagen we een zwart doosje met 2 ringen erin
![]()
Ik vond inderdaad de kleur niet zo mooi, verder wel ok.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
De ringen die net in beeld waren...... erg lelijk......
Shit net toen ik ff met me ogen knipperde.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, je kunt je ook geen 5 minuten omdraaien.![]()
Ik vond het al opvallend dat er geen cap van kwam.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, je kunt je ook geen 5 minuten omdraaien.![]()
Ouderwetse saaie gouden ringen, hadden mn ouders 46 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad de kleur niet zo mooi, verder wel ok.
Weg met dat ge tvp van je.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef versabommie het volgende:
tvp!
Daar gaat het niet om. Tis het gebaar : )quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad de kleur niet zo mooi, verder wel ok.
Ja mooi he!!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das het handige van fok,je mist nooit wat....ookal kijk je zelf niet!![]()
en die zijn ze niet toevallig kwijt???quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ouderwetse saaie gouden ringen, hadden mn ouders 46 jaar geleden ook.![]()
Mn moeder kan hem al jaren niet meer afkrijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en die zijn ze niet toevallig kwijt???![]()
Een beetje koperkleurig waren ze volgen mij, en helemaal miljonair-stylo...NOT!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ouderwetse saaie gouden ringen, hadden mn ouders 46 jaar geleden ook.![]()
gelukkig maar,zie die jaap overal toe in staat namelijk.....quote:Op woensdag 25 april 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn moeder kan hem al jaren niet meer afkrijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |