Vriendin van DJ.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:12 schreef StephanL het volgende:
Wie is de blondine?
Wasbeurt is net geweest, van Japio dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
watskeburt?
Dat zou je toch snel genoeg moeten ruikenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:15 schreef schatje het volgende:
Ze denken dat Jaap zich met WC eend heeft gewassen en WC verfrisser onder zijn oksels heeft gespoten.
Does jij je ook zo???quote:Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je me live verslag niet gevolgd.
Japio heeft dat in de douche gespoten , dus denkt iedereen dat het zo is.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat zou je toch snel genoeg moeten ruiken
wc verfrisser.....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef kissa het volgende:
Joop heeft zich gewassen met wc-eend en wat heeft ie als deo gebruikt?
Ja, en?quote:
Sorry!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en?
Niet stiekum emo's toevoegen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef demins het volgende:
We hebben nog iets meer dan een week gratis streams. Ik ga lekker keten!![]()
jaap eet zich moed in,eet zn frustratie`s weg,eet als hij gelukkig is....whats new??quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef FuTilE het volgende:
Jaap eet zich moed in.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaap eet zich moed in,eet zn frustratie`s weg,eet als hij gelukkig is....whats new??![]()
Ik vond nu niet dat hij lullig deed, hij wist niet meer wie ze was en zij leek daardoor beledigdquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet lullig tegen blondie... blondie doet bijdehand.
pfff moet ik nou alles uitleggen...?? je moet binnenkort betalen als je nog streams wil volgenquote:
pfff.. ik dacht dat dat pas 1 juni was ofzo..quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
pfff moet ik nou alles uitleggen...?? je moet binnenkort betalen als je nog streams wil volgen![]()
Om zichzelf.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef Kinga het volgende:
Jaap moet lachen?
Om zijn nep speech toevallig?
Ik heb gezien dat Jaap met de productie belde en dat hij zei dat hij een brief had gekregen dat het aanzoek op woensdag gepland stond, wat hij absoluut niet wilde en er direct over wilde praten. Vervolgens werd het beeld weggedraaidquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Damn, dacht even dat de relatie van Jaap en Cora echt was... hij doet toch veel moeite voor die speech...
Maar ik weet ook dat ik hiervan genezen ben over een half uurtje...
Ik versta je niet...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
knip
Ik snap even je punt niet hier... ?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat Jaap met de productie belde en dat hij zei dat hij een brief had gekregen dat het aanzoek op woensdag gepland stond, wat hij absoluut niet wilde en er direct over wilde praten. Vervolgens werd het beeld weggedraaid
hihihi ben niet alwetend hoor,maar toevallig vandaag een luie dag en heb het kunnen volgen!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
pfff.. ik dacht dat dat pas 1 juni was ofzo..
Mijn excuus alwetende jij![]()
Ik jou altijdquote:
Dat er van een relatie helemaal geen sprake is in mijn ogen. Je dacht toch dat ze echt een relatie hadden?quote:
Ja precies, voor 2 minuutjes. Die twee gingen de vorige keer al zo onnatuurlijk met elkaar om... volgens mij wordt dat niet eens zoenen na het antwoord van Cora...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat er van een relatie helemaal geen sprake is in mijn ogen. Je dacht toch dat ze echt een relatie hadden?
ach ergens is het nog sneu ook...2 van die dikkertjes die troost bij elkaar zoeken,en spelen alsof ze ook maar iets om elkaar geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, voor 2 minuutjes. Die twee gingen de vorige keer al zo onnatuurlijk met elkaar om... volgens mij wordt dat niet eens zoenen na het antwoord van Cora...
Vrouwen zijn meestal slechtziend of blind?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woww mooie ogen(dat zie ik zelfs als vrouw zijnde!)![]()
Ik twijfel tussen eng of mooi. Kweenie.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woww mooie ogen(dat zie ik zelfs als vrouw zijnde!)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |