hahaha nee hoor,maar meestal let ik er niet zo op,maar deze springen er wel echt uit!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meestal slechtziend of blind?![]()
ik zie,ik zie wat jij ook ziet!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen eng of mooi. Kweenie.
afgevallen of aangekomen??quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef KonnieKipke het volgende:
10kG in 2 maanden vindt amandel te langzaam???
nou das op zich niet slecht....wil de methode van afvallen weleens horen hahahahaquote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakkerpromotie van de mooie of enge mevrouw. Haar vriend is in 2 maanden 10 kilo algevallen.
Koop het boek.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou das op zich niet slecht....wil de methode van afvallen weleens horen hahahaha
Dat duurt Amanda te lang. Waarop blondine zei: jij wilt het morgen?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou das op zich niet slecht....wil de methode van afvallen weleens horen hahahaha
uiteraard wil amanda dat....cupmaatje nog een stukje vergroten en dan meteen maar vet afzuigen!(die 10 kilo kan bij haar veel sneller)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat duurt Amanda te lang. Waarop blondine zei: jij wilt het morgen?
hahaha zat te doen,er is nog leven na de goudenkooi ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zodat je wat te doen hebt na 4 mei![]()
dat is toch de standaard in de goudenkooi,dat het nergens over gaat...?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Wopper1 het volgende:
Volgens mij is die blonde niet helemaal helder.. Maar goed gesprek gaat nergens over..
De nieuwe Stephen King ligt klaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zodat je wat te doen hebt na 4 mei![]()
Wat doet zij daar eigenlijk??quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Wopper1 het volgende:
Volgens mij is die blonde niet helemaal helder.. Maar goed gesprek gaat nergens over..
Neuswrijven helptquote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Wopper1 het volgende:
Wie is zij?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Wopper1 het volgende:
De DJ die er nu is is niet de DJ-vriend van dat meisje.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Wopper1 het volgende:
Vriendin van de DJ toch?
Al lijkt dat jochie me een jaar of 16
die figuranten worden steeds vrijer....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Enge mevrouw vindt de haren van AmanDel bimbo- achtig. Hou je bek, figurant.![]()
Dit kan ik dus niet hebben van een outsider naar AmanDel toe.
ze ziet er inderdaad meer uit als de zus vanquote:Op woensdag 25 april 2007 19:49 schreef Wopper1 het volgende:
Vriendin van de DJ toch?
Al lijkt dat jochie me een jaar of 16
waarom niet? Je mag toch gewoon eerlijk zijn. Of vind je het haar van Amanda klasse?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Enge mevrouw vindt de haren van AmanDel bimbo- achtig. Hou je bek, figurant.![]()
Dit kan ik dus niet hebben van een outsider naar AmanDel toe.
en ze zelf nog niet gebruik hoefte te maken van 3de wereld haar,wat per cm verkocht word uit armoede...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Je ziet Natasja gewoon terugdenken aan de tijden dat ze kauwgombonken in het haar van knappere meiden plakte......
tja dat heb je met stro......je hebt ook van die daken die zo snel fikken!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
Amanda: Mijn haar is zo droog..... dus het fikt zo!
Nog 5 minutenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef Wopper1 het volgende:
Hopelijk gaan ze zo naar het paleisje met cam 1 en 2
nog leuker zou zijn,als er geen kora zou zijn(zonder c)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog 5 minutenMaar nog geen fontein.
de derde keer zal met al die styling producten ook niet lang op zich laten wachten...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft 2 x dr haren in de fik gehad door een kaars
Tuurlijk niet, maar dat foute figurantenwijf moet haar bek houden. Wat doet ze daar? Vriendinnetje van de DJ, fuck off.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef U96 het volgende:
[..]
waarom niet? Je mag toch gewoon eerlijk zijn. Of vind je het haar van Amanda klasse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |