Oei, neet toch zeker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:38 schreef Stienn het volgende:
Hoezo slecht gekozen? hoor van alle kanten dat het slecht voor je is..?
Jawel. Bij mij kwam het wel goed uit echter, 28cm kan niet iedereen makkelijk ontvangen.quote:Oh en ze zeggen dat je er ook nog een kleine piemel van krijgt..wat volgens mij niet zo is
Aangezien je pik niet bestaat uit spierweefsel maar zwellichamen klopt dit ook niet. Een hoger gehalte aan rode bloedcellen(wat door vele as veroorzaakt wordt) kan wel weer voor hardere en dus grotere erecties zorgen, maar na afloop van de kuur schiet daar niks meer van over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:59 schreef Stienn het volgende:
Hmmz, lees op wikipedia dat je pik juist groter wordt.. Maarja ieder z'n plezier.. de ene gebruikt anabolen en de ander niet
onzin inderdaad, zo'n ding groeit niet er is naar gelang je vetpercentage gewoon meer zichtbaar of nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef DjMark het volgende:
Flink squatten verhoogd ook je GH afgifte
Dus als je flink squat groeit je pikkie, alleen je benen ook, dus doordat je dikkere benen krijgt lijkt je pikkie weer kleiner.....:D
ok, genoeg onzin weer
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Full Squat 3*3 (zwaar, elke week +2 kg) Deadlift 3*3 (redelijk zwaar naar gevoel) Bench 3*5 (naar gevoel) Chins (3*failure) DEADLIFT Deadlift 3*3 (zwaar, elke week verhogen indien mogelijk) Full Squat 3*3 (redelijk zwaar naar gevoel, iets lichter dan dag 1) Row 3*5 (naar gevoel) Incline Press 3*5 (idem.) POWERCLEAN Powerclean 3*3 (zwaar) Full Squat (licht) 3*5 (gewoon vrij relaxed) Shoulder Press 3*5 (redelijk zwaar) Seated Row (idem) |
100% zeker, gewoon hard doortrainen dan kom je er zelf ook wel!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Haijo het volgende:
Gvd, ik kan net een barbell shoulderpress met 40 kilo. Weet je zeker dat ze niet in ponden tellen?![]()
Al wel een aantal jaartjes met stops wel, maar sinds vorig jaar april weer serieus begonnen en in een paar maanden zat ik weer ruim boven mijn oude niveau! Nu ga ik beetje bij beetje vooruit maar de echte vooruitgang blijft uit omdat ik mijn benen nu niet kan trainen ivm blessure.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Haijo het volgende:
Hoe lang train je al?
Nou wat kan je mij dan aanraden?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef LedZep het volgende:
Ik denk dat een ander (beter) schema wonderen zou doen McGilles. Voorzover je military al niet brutal is. Op naar de 300lbs strict press zou ik zeggen.
Wat doe je nu?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nou wat kan je mij dan aanraden?
Ik train nu puur mijn bovenlichaam omdat ik die rare blessure heb, ik kan wel benen iets trainen maar echt EXTREEM licht. Ik zou graag iets effectiefs willen en iets anders.
Ik train nu op maandag dinsdag donderdag vrijdagquote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat doe je nu?
Ik weet niet wat je met je benen hebt, maar je zou daarvoor iig kunnen beginnen met 5x per week BW squats. Om je knie en doorbloeding te stimuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |