Maar dat zegt nog niet dat PSV absoluut dik wil winnen, die strijden ook nog 'gewoon' mee om het kampioenschap.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja best veel, AJAX is gebrand om ruim te winnen. Dat merk je ook hoe ze aan het voorbereiden zijn. En bij psv is het erg rumoerig. Spelers die het wisselbeleid niks vinden en dat Koeman weg moet en dat ze het kampioenschap hebben verspeeld.
Ja dat zou wel het mooiste zijn geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ heeft nog nooit lopen leunen, neem NAC in de halve finale.
Blijven voetballen en dan blijf je ze om de oren krijgen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de 6e trouwens. Het kan alle kanten op.... Ik kijk er zeker naar uit.
Jammer dat het zondag niet een AZ-AJAX zou zijn, zoals H'veen tegen F'noord speelt.
Dus echt degene die wint, wint!
Het zou prachtig zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef denthemen het volgende:
Op mijn verjaardag kampioen worden, ik zie het zitten
Ja, mooi bedachtquote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
0-13.
Staan wordt een beetje lastig he?!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef denthemen het volgende:
Op mijn verjaardag kampioen worden, ik zie het zitten
Too easyquote:
Nog 3 uurtjesquote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef PizzaSalami het volgende::D.
Tijd om een terrasje op te zoeken.
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd waardevol zijn voor het Ajax-topic, vooral de inhoud.quote:
quote:
Oquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zal je zien dat PSV nog kampioen wordt ook.
Architect geloof ik, 11 lijnen voor 11 spelersquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Luco het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat het nieuwe Ajax logo uit 11 lijnen zou bestaan?
daar word ik niet minder vrolijk omquote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef patrickt37 het volgende:
En wanneer we met 8-0 of meer zouden winnen, krijgen we de praatjes dat de wedstrijd verkocht is.
pessimistquote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat AZ gewoon binnen 10 min op 1-0 staat en het afgelopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |