quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef denthemen het volgende:
we redden het net niet
Als we het wel worden kan je wel gezellig even langskomen, is toch om de hoek.quote:
quote:
dat jij je hier nog durft te vertonen na al die hoogmoed van jequote:
Goed he?!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
dat jij je hier nog durft te vertonen na al die hoogmoed van je
quote:Valencia wil ver gaan voor Sneijder
Valencia heeft serieuze interesse in Wesley Sneijder. De middenvelder van Ajax staat bovenaan het verlanglijstje van de Spanjaarden, nadat onderhandelingen over Raul Garcia van Osasuna op niets uitliepen.
Bovengenoemde Raul Garcia was volgens Eurosport de eerste optie voor Valencia-trainer Quique Flores. De Spanjaard werd echter te duur bevonden, waarna de interesse werd verlegd naar Wesley Sneijder.
Naar verluidt vraagt Ajax vijftien miljoen euro voor de kleine spelmaker. Voor Valencia zou dit geen onoverkomelijk obstakel zijn. Naast Valencia houdt ook Barcelona Sneijder scherp in de gaten.
Is dat niet elk jaar zo?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
En ik heb heel veel vertrouwen in volgens seizoen.
volgend jaar zijn jullie weer aan de beurt!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:44 schreef BonJovi het volgende:
Ajax kampioenen!
Liever Bossen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:42 schreef rompompom het volgende:
Haverkort scheids zondag. Kon erger.
Je hebt weinig hoop he?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
volgend jaar zijn jullie weer aan de beurt!
over 4 dagen, ik heb nog hoop. Word moeilijk maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
volgend jaar zijn jullie weer aan de beurt!
Op het moment niet echt veel hoop iddquote:
Hoe anders was dat een aantal dagen terugquote:
Ik snap dat je blij en tevreden bent nu je weer een keer boven PSV staat.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe anders was dat een aantal dagen terug![]()
![]()
![]()
Bussenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef DJ90 het volgende:
weet iemand of de bekerfinale al bijna is uitverkocht?,k heb wel kaarten,T7, maar voor n vriend van me..
Jawel hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:59 schreef Blight het volgende:
Ik ga zo kaarten proberen te halen. Hopen dat het nog lukt.
Oh en @ PyTh: nee, ik ben M0NTANA niet. Hij gebruikt niet eens PI's..
Bussen lukt makkelijk en je kunt altijd kaarten doorgeven bij de kuipquote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef DJ90 het volgende:
weet iemand of de bekerfinale al bijna is uitverkocht?,k heb wel kaarten,T7, maar voor n vriend van me..
activeer je PM eens blightquote:Op woensdag 25 april 2007 16:59 schreef Blight het volgende:
Ik ga zo kaarten proberen te halen. Hopen dat het nog lukt.
Oh en @ PyTh: nee, ik ben M0NTANA niet. Hij gebruikt niet eens PI's..
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef BugDestroyer het volgende:
Wordt PSV een keer geen kampioen grijpt Ajax nóg naast de titel.
Ajax.![]()
De arrogantie van jullie, en met name jou, waar je nu voor gestraft word is gewoon érg mooiquote:Op woensdag 25 april 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij en tevreden bent nu je weer een keer boven PSV staat.
Maar toch zuur dat je dan nog steeds geen kampioen wordt en weer aftetroeft wordt alleen nu door een andere ploeg.
zin in zondaG?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
De arrogantie van jullie, en met name jou, waar je nu voor gestraft word is gewoon érg mooi
En jij wordt wakker op bed?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef BugDestroyer het volgende:
Sneijder gaat weg en mislukt bij die club. (zie nl elftal)
Huntelaar gaat niet weg en krijgt steeds meer mot met Ten Cate, verhuist volgend seizoen samen met Perez naar AZ.
Done, it is.quote:
Nostradamus himself neem ik aan...?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef BugDestroyer het volgende:
Huntelaar gaat niet weg en krijgt steeds meer mot met Ten Cate, verhuist volgend seizoen samen met Perez naar AZ.
Flikker nou eens opquote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef BugDestroyer het volgende:
Om met de woorden van De Snor te spreken: Dream on.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef BugDestroyer het volgende:
Ga kaarten halen, man!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Om met de woorden van De Snor te spreken: Dream on.:').
Maat van me staat *nu* bij de ticketbox. Ik zit nog op mijn werk.quote:
Nu pas kaarten halen en niet eens zelfquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Maat van me staat *nu* bij de ticketbox. Ik zit nog op mijn werk.
Beter dan een van de 2000 sponsorkaarten die az uitdeeltquote:Op woensdag 25 april 2007 17:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nu pas kaarten halen en niet eens zelf![]()
Dan krijg je weer hetzelfde als zondag, dat er juist geen ruimte meer is om te scoren. Natuurlijk moeten we wel wat aanvallender spelen dan normaal maar teveel kan het juist slechter maken.quote:
Uitverkochtquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:Zlatan adviseert Ajax om Alves te halen
25 april 2007
Ex-Ajacied Zlatan Ibrahimovic denkt dat zijn voormalige club er goed aan doet om Afonso Alves volgend seizoen in te lijven. De Zweed, die onlangs voor de tweede achtereenvolgende keer landskampioen van Italië werd, is ervan overtuigd dat Alves de gedroomde spits is voor de formatie van Henk ten Cate.
"Ajax moet er alles aan doen om Afonso Alves van Heerenveen te kopen", adviseert de Zweed in het voetbalweekblad Voetbal International. Ibrahimovic liet weten dat hij het aantrekken van de goaltjesdief al eerder aanraadde en dat hij de Amsterdammers bovendien af heeft geraden Markus Rosenberg te kopen.
Alves, die toen nog bij Ibrahimovic' oude club Mälmo FF speelde, zou volgens de technicus toen al de betere optie zijn geweest. "Dat heb ik al gezegd toen ze met Markus Rosenberg bezig waren. Markus is een goede speler, maar paste in mijn ogen niet bij Ajax. Dat is gebleken. Alves is een ander type en heeft een ander karakter."
Bovendien was de Braziliaan in die periode nog betaalbaar. SC Heerenveen haalde de topschutter voor circa 4,5 miljoen euro naar Friesland en vraagt nu astronomische bedragen voor haar sleutelspeler. De aanvaller raadt de club desondanks alsnog aan Alves aan te trekken. "Hij heeft alles wat je nodig hebt om het bij Ajax te maken."
Als Zlatan dat zegt dan vertrouw ik hem wel, maar 22 miljoen is way to muchquote:
Ik hoef Alves niet. Wij hebben Huntelaar die minstens zo goed is en Heerenveen vraagt veel te veel.quote:
Ah, ok, sterkte dan maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij past Huntelaar beter bij Ajax dan Alves. Alves is alleen een optie als Huntelaar vertrekt ook.quote:
22 Miljoen way too much? Hangt er maar helemaal vanaf natuurlijk. Stel dat hij er weer 30 inschopt en daarmee de landstitel en CL veilig stelt voor komend is het niet eens zoveel. En dan weer snel verkopen voor 25-30 miljoen....Want als dit scenario bewaardheid wordt dan is zijn marktwaarde meer dan waarvoor hij gekocht zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Zlatan dat zegt dan vertrouw ik hem wel, maar 22 miljoen is way to much![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:25 schreef PizzaSalami het volgende:
"Ronald Koeman heeft me een paar keer gevraagd of ik op uitleenbasis naar PSV wilde komen, maar dat heb ik nooit serieus overwogen. In Nederland is er voor mij maar één club en één stad", aldus Maxwell tegenover de Voetbal International.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:25 schreef PizzaSalami het volgende:
"Ronald Koeman heeft me een paar keer gevraagd of ik op uitleenbasis naar PSV wilde komen, maar dat heb ik nooit serieus overwogen. In Nederland is er voor mij maar één club en één stad", aldus Maxwell tegenover de Voetbal International.
Laatste maanden speelt hij wel redelijk vaakquote:Op woensdag 25 april 2007 18:27 schreef Sethje het volgende:
hij had gewoon moeten blijven...hij speelt daar toch bijna nooit?
Wel lekkere quote natuurlijk!
Ik zeg toch de laatste tijd, eerste 4 maanden 0x gespeeld volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:31 schreef Sethje het volgende:
Ik vind 19 wedstrijden van de 33 niet echt veel maar dat kan ook aan mij liggen.
hehe.quote:'Poepon verlengt contract met drie jaar en blijft bij Willem II'
Voetbal International meldt dat Ajax op het punt staat het contract met Rydell Poepon met drie jaar te verlengen. De club is tevreden over zijn ontwikkeling. Als het contract definitief rond is zal de spits nog een seizoen verhuurd worden aan Willem II. Hij kan zo meer ervaring op doen op het hoogste niveau.
Heeft ie z'n kaartje dagelijks bij dan? Whehe wat een aapquote:Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef Jasza het volgende:
Maat van me is ze kaartje op straat verloren vandaag, jezus watvoor josti kan je echt zijn.
Hij kwam ze kaartje net halen hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heeft ie z'n kaartje dagelijks bij dan? Whehe wat een aap
We oogsten zondag al.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Als Wesley weggaat wat wil je dan ervoor terugkopen?
Houd die gast nog een jaar en ga dan oogsten...
Zonder kaartje gaat het je niet lukken. Het is geen klassenavond ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef 1900 het volgende:
Vrienden van t mooie leven ff een vraaggie,, Ik heb een kaartje over voor de bekerfinale as 6 mei. Nu wil ik een vriend mee nemen als introducee zeg maar .. Maar die heeft geen cc of wat dan ook.. denk je dat ze streng controleren etc.?
Zal wel een geintje van hem zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan nog geldt het laatste gedeelte. Hoe suf kun je zijn..
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:Squote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder kaartje gaat het je niet lukken. Het is geen klassenavond ofzo.
Doen ze ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:S
Owh, dat boeit geen reet. Heel misschien een kleine kans op legitimatie ofzo. Heb genoeg kaarten voor andere mensen gehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
hij heeft wel een kaartje maar geen cc en lees op sommige forums dat ze der helemaal niet op controleren:S
dank je welquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Owh, dat boeit geen reet. Heel misschien een kleine kans op legitimatie ofzo. Heb genoeg kaarten voor andere mensen gehaald.
Wie z'n kloon ben jij?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef DirkScheringa het volgende:
Maakt u zich geen zorgen lieve voetbalvrienden; als er straks een nieuwe ring op het prachtige DSB stadion zit dan is er voor u allen plek!
Ga er nou niet op reagerenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wie z'n kloon ben jij?![]()
![]()
TerroRobbie?![]()
Ik verveel me de tyfusquote:
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan onsquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef toma het volgende:
Ik ken een hele hoop WillemII supporters. En zelfs degene wiens voorliefde nog liever bij PSV of Feyenoord ligt ipv bij Ajax hebben het liefst dat AZ geen kampioen word. En zullen het dus ook niet erg vinden als WillemII met 10-0 verliest. Alleen omdat ze zo'n grafhekel hebben aan die t*fus Scheringa.
link?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op een forum van Willem II rond te kijken, maar daar hebben ze toch allemaal een grafhekel aan ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |