abonnement Unibet Coolblue
pi_48702387
Natasia is boos op Huub en Jaap want ze komen aan haar Wilgootje en haar kindjes. Dat is niet makkelijk voor onze Natas maar gelukkig is Brian er nog om haar te vertellen dat ze zo goed bezig is. Jaap vindt hij een eikel omdat hij na 3 weken al wil trouwen. Natasia weet tenminste wat echte liefde is aldus Brian. Wilgootje zelf denkt daar wel iets anders over volgens mij want die kijkt alleen maar zo naar Natasia.
Sylvia wil nog steeds haar gevoel volgen. Ze wil weg maar dat kan morgen weer anders zijn.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 39] Met de snelheid van een postduif!

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS#7

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2
of klik op Active Topics of Nieuwe Topics boven aan deze pagina

Voor wie Gert op deze zware dag een hart onder de riem wil steken: Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)


[ Bericht 46% gewijzigd door Noek op 25-04-2007 13:15:47 ]
Go hard or go home
  woensdag 25 april 2007 @ 13:12:06 #2
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_48702463
Liet lang op zich wachten.. (tevens tvp)
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_48702515
wat zou ze gaan doen zou ze echt weg gaan?
Ik hoop van niet ik vind het een leuke meid en ze komt uit brabant en ik zelf ook vind het daardoor extra jammer.
Hoop dat ze dan toch nog blijft dat zullen we dan zien
pi_48702543
sylvia naar huis... sylvia naar huis... JOEPIE JOEPIE... SYLVIA NAAR HUIS!!
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_48702589
Pffff, wie neemt Sylvia nou eigenlijk in de maling met haar spirituele gelul? Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis! Ik vind haar wel aardig, maar ze is zo nietszeggend. Jammer dat Brian dit dan weer als overwinning ziet.
pi_48702608
Huub doet er bepaald niet alles aan om Sylvia in de kooi te houden. Hij voelt zich sterk genoeg om ook zonder haar te winnen.
pi_48702693
Ze is niet ongelukkig, maar haar geluk is niet meer in de kooi...
pi_48702730
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Meganog het volgende:
Huub doet er bepaald niet alles aan om Sylvia in de kooi te houden. Hij voelt zich sterk genoeg om ook zonder haar te winnen.
Hij heeft gisteren gezegd, als jij hier weg wil, moet je je niet druk maken om mij. Want als ik evt. zou winnen, moet dat ook wel kunnen zonder jou als backup. En dat is hoe een echte vriend met iemand praat. Belang van andere persoon voor laten gaan op eigen belang.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48702752
Gesprek beeindigd...een eindeloze herhaling van zetten...
pi_48702758
Sylvia: gelukkig, gevoel, geen geld en Barcelona.

Wat een gemis.
Go hard or go home
pi_48702798
Een voordeel als Sylvia weg is is Huub met niets meer in de villa te raken.
pi_48702826
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef petraa het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren gezegd, als jij hier weg wil, moet je je niet druk maken om mij. Want als ik evt. zou winnen, moet dat ook wel kunnen zonder jou als backup. En dat is hoe een echte vriend met iemand praat. Belang van andere persoon voor laten gaan op eigen belang.
Dat kan wel zijn, maar ik word echt kriegel van dat kleffe gedoe..
pi_48702839
Huub stemt nu Jaap zeker niet meer weg.
pi_48702868
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Meganog het volgende:
Huub doet er bepaald niet alles aan om Sylvia in de kooi te houden. Hij voelt zich sterk genoeg om ook zonder haar te winnen.
Huub zou alles willen doen om Sylvia daar te houden als hij wist hoe!! Maar omdat Sylvia niet aan kan geven waarom ze weg wil.. kán Huub niets doen. Juist door de manier waarop hij reageert bevestigt hij de goede vriendschap die ze hebben.
pi_48702886
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef daWeasel het volgende:
Huub stemt nu Jaap zeker niet meer weg.
Dat denk ik ook niet. Jaap is ook belangrijk voor de 'strijd' tegen Brian. Die toch redelijk sterk staat.
pi_48702893
Amanda heeft een ketting gekregen maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Go hard or go home
pi_48702910
Volgens mij zegt Sylvia dat ze weg wil, om zo dagenlang TV te maken. . Gaat ze wel of gaat ze niet.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:24:14 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48702922
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een zonnebril gekregen en een ketting maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Talpa? Heeft de redactie zelf niet eens door dat de naamsverandering naar Tien al lang en breed een feit is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48702941
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub zou alles willen doen om Sylvia daar te houden als hij wist hoe!! Maar omdat Sylvia niet aan kan geven waarom ze weg wil.. kán Huub niets doen. Juist door de manier waarop hij reageert bevestigt hij de goede vriendschap die ze hebben.
Het klopt wel dat door de compleet vage, nietszeggende en zweverige motivatie er niets concreets tegenin te brengen valt.
pi_48702963
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een ketting gekregen maar ze weet niet van wie. Er staat alleen maar Talpa.
Huub steekt zijn vinger op.
Hij zegt het erge is als ik 3 keer zeg dat ik het gestuurd heb, gelooft ze het nog ook!
pi_48702966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Talpa? Heeft de redactie zelf niet eens door dat de naamsverandering naar Tien al lang en breed een feit is?
Alleen een ketting volgens mij.
De redactie weet sowieso niet veel en volgens mij denken ze dat Joop vd Ende hun baas is.
Go hard or go home
pi_48703002
Syl haar brieven zijn net zo vaag als Syl zelf. Ze groeten de zon en bedanken Syl voor wie ze is.
Go hard or go home
pi_48703031
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Syl haar brieven zijn net zo vaag als Syl zelf. Ze groeten de zon en bedanken Syl voor wie ze is.
Hahaha ja echt vreselijk die teksten op die kaarten.
pi_48703086
En Eric komt erbij en ze stoppen met voorlezen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:29:18 #25
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48703096
Huub begint dat vage spirituele gelul van Sylvisaai ook zat te worden volgens mij.....
Werd tijd ook.
Ze had gewoon lekker in Barcelona moeten blijven. Op Ramblas lopen net zulke types, dus lekker slonsy en op sandalen, rond. Daar past ze goed.
Uiteindelijk is het kapitaal-verkrachting als ze zou winnen, want ze heeft al meerdere keren aangegeven de Villa meteen te verkopen en met het geld naar Spanje te vertrekken. Om wat te doen eigenlijk, aangezien ze niet van zon en strand houdt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')