Toppiequote:Op woensdag 25 april 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doen we het samen, net als Luctor.et.Emergo en ik zondag bij Damzkieee deden
gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben daar goed in![]()
PM je nummer maar ff
jij hebt mijn nummer ook nog niet toch Roycoooooo?quote:
hier voor de streamquote:Op woensdag 25 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat toevallig ergens op internet te zien? of is er een andere site waar verslag wordt gedaan van die wedstrijd?
de LaPo, dus: Stage SC #116 Closing In On The Weekend...
Nopequote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gedaan
[..]
jij hebt mijn nummer ook nog niet toch Roycoooooo?
kan ik daar toch even op de hoogte blijvenquote:
restant van ADO Den Haag - FC Groningen in het stadion van Emmenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:00 schreef DaFan het volgende:
Wat is er straks op RTV dan?
oda-Grun!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:00 schreef DaFan het volgende:
Wat is er straks op RTV dan?
Komt goed, die weet ik sowieso welquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Roycoooooo en ReMcOrE: ik hoef alleen de tussen- en eindstanden van:
Excelsior - AZ
Willem II - Ajax
PSV - Vitesse
Feyenoord - Heerenveen
okeejquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Roycoooooo en ReMcOrE: ik hoef alleen de tussen- en eindstanden van:
Excelsior - AZ
Willem II - Ajax
PSV - Vitesse
Feyenoord - Heerenveen
dus je gaat niet sms-en?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Zal ej wel op de hoogte houden hoe Ajax kampioen wordt![]()
Whoehaaaaa.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, die weet ik sowieso wel!
Euuuhquote:
AZ wintquote:Op woensdag 25 april 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Euuuh, vertrouwen houden
!
Je weet maar nooit he, t is natuurlijk niet realistisch maar goed. Az heeft jonge ploeg, nog nooit meegemaakt. Bol staan van de stress.
En wij hebben Jaap weer he![]()
Aah top.. Neej, nog niet gevonden. Tnxquote:Op woensdag 25 april 2007 10:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Whoehaaaaa.
Trouwens, over dat wonen in R'dam:
Wonen in Rotterdam
Maar die had je misschien zelf ook al gevonden. Denk dat Kralingen idd ideaal is voor studenten, dicht bij de campus, gezellige kroegen, lekker binnen 10 min van het centrum en weinig criminaliteit tov de rest van R'dam..
We shall seequote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AZ wint
Ajax wint
PSV wint
AZ kampioen op doelsaldo![]()
niemand, behalve Van Gaalquote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We shall see!
Niemand die op dit vraagstuk antwoord kan geven behalve om half 5 zondagmiddag!
Heb het wel een beetje gehad met Van Gaal. Gaat mij te ver al zijn voorspellingen, blaaskakerij etc. Bah!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed, die weet ik sowieso wel!
dat ben ik met je eens, dat ego van hem enzo... maar aan de andere kant, hij is wel een dijk van een trainer hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad met Van Gaal. Gaat mij te ver al zijn voorspellingen, blaaskakerij etc. Bah!
hoezo wil je dat weten?quote:
Sorryquote:
Ken hem nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, dat ego van hem enzo... maar aan de andere kant, hij is wel een dijk van een trainer hoor
ik had je ook nog de groetjes van Houniet moeten doen, maar dat is er niet van gekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
Nog bedankt voor de uitslagen en tussenstanden
zachtjes gezegd: Van Gaal kan niet echt opschieten met media (of zoals hij denk ik zegt: de media niet met hem)quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ken hem niet!
Neej, ben ik met je eens. Qua prestaties, behalve Nl elftal dan
!
Media - -![]()
Wanneer er waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had je ook nog de groetjes van Houniet moeten doen, maar dat is er niet van gekomen
B&H Kelly Clarkson wat vinden we ervan? 2 Brunette 145 29149quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is in jullie AT het topic met de meeste views??? mijne is deze superdomme opmerkingen #3 met 29.032 views
[..]
had je nog meer mensen een PM gestuurd?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ahhhh vandaar
Ik had op een gegeven moment 8 nieuwe berichten
uiteraardquote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef Teije het volgende:
tvp natuurlijk.
Heeft die nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je nog meer mensen een PM gestuurd?of je kameraden ook nog geritseld?
Stripgrapjes 2: met 17.888quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is in jullie AT het topic met de meeste views??? mijne is deze superdomme opmerkingen #3 met 29.032 views
Denk t niet:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef DaFan het volgende:
Okay winner:
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [7] 2 3 4 5 6 7 Views: 91623
Mijn enige kameraad had een glas cola.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je nog meer mensen een PM gestuurd?of je kameraden ook nog geritseld?
Ook zo'n flauwe grap:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn enige kameraad had een glas cola.
Mn rechterhand.
Wehehehe!!!!11Einszweidreivierbrigadier!!!Q!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ook zo'n flauwe grap:
Waar heb je je vriendin dan?
In mijn rechterhand, Marietje Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einzeinz!!!! LOLLERCAUST
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehehe!!!!11Einszweidreivierbrigadier!!!Q!
lekker weerquote:
aah lap zeg!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker druk hier ook zeg.
Druk? op stage? leugens.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef DaFan het volgende:
Ben druk manMoet om 2 uur alweer weg voor een mieting.
Pff zuur.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef DaFan het volgende:
Ben druk manMoet om 2 uur alweer weg voor een mieting.
Poepvervelend iddquote:Op woensdag 25 april 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff zuur.
Wij moeten zo weg voor een pauze
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik straks ook doen
Dat is inderdaad een puik plan! Om 12 uur maar eens ff naar dehet tankstation Shell heen wandelenquote:
ga ik vanmiddag ook maar doenquote:
* Damzkieee heeft in Roycooooo's portemonnee gekeken en zag dat hij nog 5,- heeftquote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga ik vanmiddag ook maar doenEerst maar ff checken of ik genoeg geld bij heb
![]()
* Luctor.et.Emergo heeft in zijn portemonnee gekeken en zag dat hij nog ¤ 2,70 heeft
Check eerst je mail eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een puik plan! Om 12 uur maar eens ff naar dehet tankstation Shell heen wandelen
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
* Damzkieee heeft in Roycooooo's portemonnee gekeken en zag dat hij nog 5,- heeft
LOLquote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
* Damzkieee heeft in Roycooooo's portemonnee gekeken en zag dat hij nog 5,- heeft
Rich bastardquote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga ik vanmiddag ook maar doenEerst maar ff checken of ik genoeg geld bij heb
![]()
* Luctor.et.Emergo heeft in zijn portemonnee gekeken en zag dat hij nog ¤ 2,70 heeft
hebben jullie weer van die moslima-bewolking?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Sluierbewolking en daar tussendoor een lentezonnetje
quote:
dat is wel erg weinig, je portomonnee is meer waardquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Maar ze is al voor Cuckoo weggelegd. Die jongen is een Milf hunter!!
[afbeelding] Miss Overijssel![]()
Hier staat ze niet echt top op, kwam dr toevallig tegenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het idee dat die miss overijssel te veel drank en ander soort stimulerende dingetjes heeft gebruikt/genomen
Die komt toch uit Oldenzaal en heet Leonie? Of loop ik achter?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef Cuckoo het volgende:
Miss OverijsselZij is in real-life echt 10x mooier dan op die foto. Echt een toppertje
![]()
Ook niet verkeerdquote:
Je loopt achter. Elise Goossen is de naam! Uit almeloooooooooooo..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die komt toch uit Oldenzaal en heet Leonie? Of loop ik achter?
ik heb mijn gemiddelde van 16 naar 19 per dag opgetrokkenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef Teije het volgende:
OMG![]()
![]()
ik heb mijn gemiddelde posts per dag van 3 naar 4 getrokken
hiep-hoi
![]()
lekker weerquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehehe!!!!11Einszweidreivierbrigadier!!!Q!
* ReMcOrE kijkt ff en ziet dat er nog ¤ 72,50 over is...quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef Teije het volgende:
OMG![]()
![]()
ik heb mijn gemiddelde posts per dag van 3 naar 4 getrokken
hiep-hoi
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |