abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 00:17:10 #51
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48725534
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, er zijn ook normale kerels op deze wereld. Die jij waarschijnlijk veel lievver zult vinden. En die jou wel normaal kunnen behandelen.

Mijn God zeg, wat is dat toch altijd met "mijn vriend spoort voor geen meter en is een halve psychopaat, maar ik hou zoveel van em"
Snap het ook niet Mischien is de ts een norwood vrouw Of kan ze niks anders krijgen
pi_48726230
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef innovative het volgende:
Wie van me vraagt te kiezen, vliegt zelf 't hok uit.

Ik heb mijn vriend zo vaak horen zeggen "ja, ik vertrouw jou wel, maar mannen niet" in het verleden. Woest werd ik daarvan. Want als er meer zou gebeuren was ik daar toch zelf bij? Ik ben zo trouw als een hond dus ik vond dat hij niet moest zeuren. Dat heb ik uitgelegd, omdat ik vind en vond dat je in een relatie niet jezelf moet verliezen, dat je leven niet moet verdwijnen als je een relatie hebt. Een relatie is een fijne aanvulling, niet iets wat elke seconde van de dag alomtegenwoordig aanwezig moet zijn.

Een gulden middenweg? Hem niet meer zijn zin geven. Als hij zo bang is je kwijt te raken maakt hij het toch niet uit als jij je eigen plan trekt. En naarmate jij meer vrijheid neemt (krijgen zal je 't niet met zo'n dictator) zal hij inzien dat 't allemaal niet zo erg is als het lijkt. Doet hij dat niet, blijft hij zeiken, dan zou ik 't wel weten. Mezelf zijn is belangrijker dan bij mijn vriend zijn.
En daarmee is voor mij ook een hoop gezegd.

Die "ja, ik vertrouw jou wel, maar mannen niet" is trouwens een verkapte manier om te zeggen dat hij jou niet vertrouwd. Hij ziet heel sterk dat andere mannen ook jagen op zijn vrouwtje en dat maakt hem behoorlijk overstuur, maar hij moet tegelijkertijd, zoals jij al zei, goed begrijpen dat er ook een instemmende factor speelt van de vrouw. Zonder die instemming is er niks. Dat vergeten mannen nog wel eens in hun queeste om de vrouw het liefst zoveel mogelijk in haar vrijheid te beperken (terwijl hij er zelf rustig op los neukt).
pi_48726252
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:30 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, er zijn ook normale kerels op deze wereld. Die jij waarschijnlijk veel lievver zult vinden. En die jou wel normaal kunnen behandelen.

Mijn God zeg, wat is dat toch altijd met "mijn vriend spoort voor geen meter en is een halve psychopaat, maar ik hou zoveel van em"
Ach, vrouwen houden er soms van om misbruikt te worden. Het laadt hun emoties op, en dat is nooit verkeerd.
pi_48760056
Hoi Atalante, ik zit ongeveer met hetzelfde probleem en heb er ook een topic over lopen. Persoonlijk ben ik van mening dat vrienden belangrijker zijn dan een vriendin (in jouw geval vriend). Je moet dan ook nooit toegeven als hij vraagt of je afstand wilt nemen van een goede vriend(in) tenzij hij daar echt goede redenen voor heeft (wat waarschijnlijk nooit het geval is).
Zelf doe ik dat ook en ik moet er bij vermelden dat het gevolg pijnlijk is. Ik vertelde haar dat ze me gewoon moest vertrouwen omdat ze over de meest kleine dingen kon zeuren (zoals jouw vriend ook kan als ik dat zo lees). Bij elk contact met elk willekeurig meisjes flipte ze uit. Het gevolg waren velen ruzies waardoor ik het topic gestart ben. Het lijkt alsof al die ruzies, veroorzaakt door haar jaloezie, onze relatie verpest hebben.
Maargoed hoe pijnlijk dan ook. Mocht het uitgaan, dan zijn je vrienden er voor je. Afstand nemen lijkt me dan ook geen geen goed plan!
Sterkte ermee..
pi_48760088
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:18 schreef Peter86 het volgende:
Hoi Atalante, ik zit ongeveer met hetzelfde probleem en heb er ook een topic over lopen. Persoonlijk ben ik van mening dat vrienden belangrijker zijn dan een vriendin (in jouw geval vriend). Je moet dan ook nooit toegeven als hij vraagt of je afstand wilt nemen van een goede vriend(in) tenzij hij daar echt goede redenen voor heeft (wat waarschijnlijk nooit het geval is).
Zelf doe ik dat ook en ik moet er bij vermelden dat het gevolg pijnlijk is. Ik vertelde haar dat ze me gewoon moest vertrouwen omdat ze over de meest kleine dingen kon zeuren (zoals jouw vriend ook kan als ik dat zo lees). Bij elk contact met elk willekeurig meisjes flipte ze uit. Het gevolg waren velen ruzies waardoor ik het topic gestart ben. Het lijkt alsof al die ruzies, veroorzaakt door haar jaloezie, onze relatie verpest hebben.
Maargoed hoe pijnlijk dan ook. Mocht het uitgaan, dan zijn je vrienden er voor je. Afstand nemen lijkt me dan ook geen geen goed plan!
Sterkte ermee..
pi_48760112
mm die 2 post was een foutje.. tis ook laat...
pi_48769737
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:18 schreef Peter86 het volgende:
En dat vind ik dus niet. Mijn vrienden zijn niet belangrijker dan mijn vriend. Met mijn vrienden ga ik niet samenwonen, ga ik geen gezin stichten, wil ik niet de rest van mijn leven samenblijven. Mijn vriend is in dat opzicht nummer 1.

Dat maakt alleen niet dat hij het recht heeft om bepaalde dingen van me te eisen die te ver gaan, me te wantrouwen of moeilijk te doen over de betreffende vriendschappen. Juist omdat hij op nummer 1 staat zou hij moeten weten dat die vriendschappen nooit in de weg van onze relatie komen te staan - mits de relatie zelf de vriendschap niet belemmert.
pi_48774963
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Atalante het volgende:
Hmhm

Goed dan. Het is me wel duidelijk dat ik moet handelen voor mijn eigen bestwil. Dat zal ik dan ook maar eens moeten doen en dan nog liefst zonder uit te stellen, zeker. Maar dat maakt het er nog niet prettiger op (verrassend).

Ach ja, life goes on, zeggen ze toch altijd. Al klinkt mij dat nogal hard in de oren op dit moment.
Ik zal wel zien hoe het loopt. En wie weet, vindt hij toch ergens het begrip en kunnen we wel verder (of is dit nogal naief gedacht?).
Misschien een beetje simpel gedacht, maar je doet heel erg je best om hem tegemoet te komen.

Maar hij zal toch ook in moeten zien dat hij je zal moeten nemen zoals je bent, zo is hij toch ook verliefd op je geworden? Als hij niet van plan is om op dit voor jou heel belangrijke punt een stuk toe te geven zodat je elkaar ergens in het midden treft, dan kan je op je vingers natellen dat dat een keer gaat uitbarsten.

Een relatie is geven en nemen. Ik zie in jouw verhaal maar een persoon geven. En ja, dat is nogal <insert expletive here>. Sterkte!!
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_48776571
Maar TS, als je je eigen verhaal eens terug leest weet je dan echt zelf niet wat je moet doen, of wil je het niet weten?
pi_48776724
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef kriele het volgende:
Maar TS, als je je eigen verhaal eens terug leest weet je dan echt zelf niet wat je moet doen, of wil je het niet weten?
Ik denk dat het iets makkelijker is om dit soort raad te geven als je volledig buitenstaat.

TS zal best verstandelijk wel weten wat het verstandigste is om te doen, maar ja, die vervelende gevoelens zitten ook nog in de weg he....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_48776728
dat vraag ik me dus ook wel eens af, mag een (relatie) vriend je msn en mobiel nachecken?

Ik hou daar niet van, niet omdat ik iets te verbergen heb, maar ik vind dat prive, net als dat je huisgenoot vindt dat ze maar je post mogen openen.. of je dagboek lezen,
ik zou kappen met die gozer...klinkt niet best in ieder geval..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48792840
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef zhe-devilll het volgende:
dat vraag ik me dus ook wel eens af, mag een (relatie) vriend je msn en mobiel nachecken?

Ik hou daar niet van, niet omdat ik iets te verbergen heb, maar ik vind dat prive, net als dat je huisgenoot vindt dat ze maar je post mogen openen.. of je dagboek lezen,
mijn vriendin en ik kijken ook gewoon in elkaars telefoon, heb verder niks te verbergen en zij ook niet. Zo privé zijn dat soort dingen toch niet..
BrEeZaH F4R L!f3
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:17:26 #63
154880 Bolter
Awesomeness
pi_48794573
quote:

Ik zou er überhaupt niet eens behoefte aan hebben? Als er iets leuks/ interessants is dan verteld ze mij dat wel? Kan zelf ook weleens jaloers zijn, althans dat "onderbuik"-gevoel hebben. Maar goed, blijkbaar vindt ze mij het leukst want ze is met mij... Anders zal ze 't echt wel uitmaken hoor. Al dat zorgen gemaak, overrated!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_48800605
quote:
Van mij mag het, maar ik zie 't nut er niet zo van in. Over "prive" doe ik niet zo moeilijk, al hangt er veel van de intentie van het lezen van mail/sms af. Als het is om te controleren, dan zou ik 't toch minder vinden dan wanneer het zou gaan om het even terugzoeken van een bepaalde mail die je zelf kwijt bent oid, of omdat je partner voor die avond een afspraak heeft gemaakt (als koppel, dus!) en jij nog niet weet hoe laat dat gaat zijn...

Maar zoals ik al zei, 't nut ervan zie ik niet, ik geloof 't allemaal wel. Wat ik wél vervelend vind, en wat hij soms als bemoeizucht beschouwt, is gesms waar ik bij ben. Hij leest 't, moet lachen om 't berichtje, is voor 'je 't weet tien minuten aan 't smsen en als ik - uit interesse - vraag wie 't is, wil hij het niet zeggen. Dat irriteert me mateloos. Als je in gezelschap van je partner zo nodig moet gaan geinen met je telefoon dan vind ik 't wel zo beleefd als je in ieder geval even zegt met wie je aan 't smsen bent.
pi_48800857
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Atalante het volgende:
(of is dit nogal naief gedacht?).
Ga maar van het ergste uit. Alhoewel je in deze situatie jezelf ook kunt afvragen wat het ergste is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48801169
quote:

Ik hou daar niet van..
Je geeft zelf al het antwoord, als je het niet wil, heeft je partner die wens te respecteren.

natuurlijk kan het in veel gevallen zo zijn dat iemand er gen problemen mee heeft zijn wachtwoorden ook aan zn partner te geven of er iig toegang toe te bieden, maar dat is altijd de vrije keuze van de eigenaar van zulke zaken en kan nooit een 'verplichting' zijn
pi_48803729
Zo jarloers en controlling en dan zal je straks zien dat hij zelf vreemdgegaan is....
Snap niet dat je dit pikt hoor

Kijk als het er nou eentje is waar hij echt een hekel aan heeft, maar zo systematisch al die groepen, vind ik wel alarmerend. En dan nog met die dreigingen en huilbuien erbij, zou ik zelf hard weglopen.
pi_48813161
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:45 schreef KroJo het volgende:

[..]

Je geeft zelf al het antwoord, als je het niet wil, heeft je partner die wens te respecteren.

natuurlijk kan het in veel gevallen zo zijn dat iemand er gen problemen mee heeft zijn wachtwoorden ook aan zn partner te geven of er iig toegang toe te bieden, maar dat is altijd de vrije keuze van de eigenaar van zulke zaken en kan nooit een 'verplichting' zijn
als ik er zelf toestemming voor geef heb ik er geen probleem mee, maar iemand die het raar vind dat je ook dingen prive houdt?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48862957
Privezaken zijn een absolute must!
Als je geen persoonlijk terrein hebt, geen geheimen alleen van jezelf, geen vrienden van jezelf, enzovoort.....dan heb je jezelf niet meer, dan ben je jezelf niet meer.
Dan hou je zelf op met bestaan en wordt je een schaduw van een ander.

TS, je kan zoveel beter krijgen dan een egoist die jou als voetveegje gebruikt.
Denk eens aan iedereen die veel meer lol hebben dan jij omdat zij wel over hun leven beschikken en het niet weggeven aan een veeleisend "vriendje".
De wereld wacht op je!
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:59:48 #70
178515 BlackAngel07
An inconvenient truth
pi_48966565
Al die onervaren jongetjes hier hebben een zeer grote mond :-) maar ik zou eens willen zien als het hun vriendin was die het niet erg vond om intieme vrienden te hebben hoe ze opeens wakker werder.
Het probleem hier gaat om vertrouwen, elke relatie is gebaseerd op vertrouwen en begrip, maar als we terugkijken naar het verleden en zelfs nu nog erger in het heden, hoeveel relatie's gaan er wel niet kapot door vrienden, die de lieve schattige schaapke gaan spelen bij meisjes die al een relatie hebben en opeens een relatie kapot maken?
Meisjes, trap er niet in, deze gasten hebben gewoon geen leven, ze zijn hopeloos opzoek naar iets waar ik geen tekening bij hoef te maken en zo proberen ze dichter en dichter te komen.
Alvorens we starten met levenslessen, wil ik jullie even allemaal wakker schudden, een relatie gebaseerd op liefde is geen relatie gebaseerd op totale vrijheid.
Men moet limieten en grenzen hebben, een meisje mag vrienden hebben, maar geen vrienden waar ze de hele dag mee rondhangt terwijl hun vriend er niks van weet, dat is al liegen en valt onder bedriegen !
Tweede punt, als men ruzie heeft in een relatie, en de heilige vriendje komt ertussen, zal een vrouw die op dit moment een wereld aan aandacht nodig heeft, sneller geneigd zijn om iets met die vriend te doen ... Maar dit is al niet de juiste attitude. In een relatie, waar men van elkaar houdt, moet men door water en vuur gaan en niemand moet ertussen komen.
Derde punt, luister altijd naar je hart, uw vriend is niet jaloers maar geobsedeerd door u, praat met hem, prikkel elkaar maar es lekker maar luister altijd naar je hart, en niet naar de mening van iemand anders, want vroeg of laat krijg je daar spijt van.
Visie zonder actie is dagdromen, actie zonder visie is nachtmerrie, als je resultaat wilt zien in je relatie moeten je visie en actie fel op elkaar afgestemd zijn en gewoon ondernemen, leef en laat leven ! maar met grenzen.
pi_48966770
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:59 schreef BlackAngel07 het volgende:Visie zonder actie is dagdromen, actie zonder visie is nachtmerrie, als je resultaat wilt zien in je relatie moeten je visie en actie fel op elkaar afgestemd zijn en gewoon ondernemen, leef en laat leven ! maar met grenzen.
Jomanda?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:07:22 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48966826
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Jomanda?
Die lult volgens mij minder vaag en braakt minder gebakken lucht uit.

Is TS nog wel eens hier gesignaleerd eigenlijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48968974
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:40 schreef Spacehamster het volgende:
Privezaken zijn een absolute must!
Als je geen persoonlijk terrein hebt, geen geheimen alleen van jezelf, geen vrienden van jezelf, enzovoort.....dan heb je jezelf niet meer, dan ben je jezelf niet meer.
Dan hou je zelf op met bestaan en wordt je een schaduw van een ander.

TS, je kan zoveel beter krijgen dan een egoist die jou als voetveegje gebruikt.
Denk eens aan iedereen die veel meer lol hebben dan jij omdat zij wel over hun leven beschikken en het niet weggeven aan een veeleisend "vriendje".
De wereld wacht op je!
Onzin dat je jezelf kwijt raakt als je niets meer geheim hebt...

Je moet ook je eigen leven hebben, dingen die je echt leuk zelf, of je dat nu uiteindelijk samen met je partner deelt of niet is niet zo heel erg van belang, zolang je je eigen dingen maar houdt.

Ik heb geen enkel geheim voor hem en andersom geld dat ook zo(voor zover ik weet dan he ), hij mag als hij daar behoefte aan zou hebben al mijn logs, telefoonberichten en alles inzien, ook vertel ik hem zo'n beetje alles, of het moet het vermelden niet waard zijn.
Andersom geld hetzelfde, toen ik nog erg jaloers was heeft hij ook gezegd, weet je wat je doet, kijk alles maar na als je daar zin in hebt, het boeit me niets.
Maar ik kijk alleen in zijn telefoon of mail als ik ook echt wat zoek, een afspraak of iets in die geest.

De meeste dingen doen we samen, gelukkig vindt hij de meeste dingen die ik leuk vind ook leuk en andersom, soms is er iets waar of ik of hij minder op zit te wachten en dan doen we dat zelf.
Dat moet gewoon kunnen, dat is meer het euvel, niet dat het ook altijd zo gebeurt, maar dat die vrijheid er is, dat zelfontplooiing mogelijk blijft.

Vrienden zijn gezamelijk geworden, gebeurt vanzelf na een 15 jaar, lijkt me logisch, ik snap dan weer niets van mensen die al jaren bij elkaar zijn en elkaars vrienden niet eens kennen, niets met elkaar doen en panisch zijn over prive zaken, wat doe je samen als je niets samen wilt delen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 04:26:59 #74
178515 BlackAngel07
An inconvenient truth
pi_48991864
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin dat je jezelf kwijt raakt als je niets meer geheim hebt...

Je moet ook je eigen leven hebben, dingen die je echt leuk zelf, of je dat nu uiteindelijk samen met je partner deelt of niet is niet zo heel erg van belang, zolang je je eigen dingen maar houdt.

Ik heb geen enkel geheim voor hem en andersom geld dat ook zo(voor zover ik weet dan he ), hij mag als hij daar behoefte aan zou hebben al mijn logs, telefoonberichten en alles inzien, ook vertel ik hem zo'n beetje alles, of het moet het vermelden niet waard zijn.
Andersom geld hetzelfde, toen ik nog erg jaloers was heeft hij ook gezegd, weet je wat je doet, kijk alles maar na als je daar zin in hebt, het boeit me niets.
Maar ik kijk alleen in zijn telefoon of mail als ik ook echt wat zoek, een afspraak of iets in die geest.

De meeste dingen doen we samen, gelukkig vindt hij de meeste dingen die ik leuk vind ook leuk en andersom, soms is er iets waar of ik of hij minder op zit te wachten en dan doen we dat zelf.
Dat moet gewoon kunnen, dat is meer het euvel, niet dat het ook altijd zo gebeurt, maar dat die vrijheid er is, dat zelfontplooiing mogelijk blijft.

Vrienden zijn gezamelijk geworden, gebeurt vanzelf na een 15 jaar, lijkt me logisch, ik snap dan weer niets van mensen die al jaren bij elkaar zijn en elkaars vrienden niet eens kennen, niets met elkaar doen en panisch zijn over prive zaken, wat doe je samen als je niets samen wilt delen?
Dat is gesproken ! Maar voor bepaalde mensen is dit moeilijk te vatten. Onvoorwaardelijke liefde is nog lang de wereld niet uit, we moeten er enkel in geloven en doe wat je niet laten kunt maar ken je limieten!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 06:46:40 #75
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48992026
op basis van de TT zou ik zeggen: aan je vriendje duidelijk maken waar "jullie" ophoud, en waar "JIJ" begint.
I went clubbing. Softest coat ever.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 07:11:10 #76
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_48992097
Pffff, freakshow. Ik was vroeger ook redelijk jaloers (dit heeft een reden , maar goed) dit is wel erg. Tegenwoordig ben ik heel makkelijk, ben nu 7 jaar met mijn meisje samen en vertrouw haar volkomen. Het heeft alleen daarmee te maken. Als mijn vriendin met vrienden weg gaat, dan vind ik dat allemaal prima. Als ze het maar eerlijk zegt. Dat zou jij ook moeten doen, want daarom is hij misschien voor een deel zo. En dat gaat alleen maar erger worden als je dingen blijft verdraaien. Je moet tegen hem eerlijk zijn en zeggen dat hij je moet vertrouwen. En als hij dat niet doet, dat ie dan kan opzouten. Het klinkt hard , maar het is allemaal een kwestie van vertrouwen. Het belangrijkste in een relatie. Mijn vriendin en ik doen bijna alles samen , maar als ze een keer alleen weg is, ga ik ook niet als een idioot om de haveklap zitten bellen. Dan wacht ik gewoon tot ze zelf belt dat ze weer onderweg is naar huis of wat dan ook. Dat is alleemaal veel relaxter dan elkaar de hele tijd achter de broek aan zitten. Maar goed dat is ondersom ook zo. Ik heb meer vriendinnen dan vrienden, toch kan ik rustig met een meisje iets gaan doen zonder dat de telefoon de hele tijd over gaat en dat ik de vraag krijg wat ik aan het uitspoken ben. Bitch please pfff, daar zou ik helemaal krankzinnig van worden.
pi_48995238
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 04:26 schreef BlackAngel07 het volgende:
Dat is gesproken ! Maar voor bepaalde mensen is dit moeilijk te vatten. Onvoorwaardelijke liefde is nog lang de wereld niet uit, we moeten er enkel in geloven en doe wat je niet laten kunt maar ken je limieten!
Ik geloof niet in onvoorwaardelijke liefde, omdat het simpelweg niet onvoorwaardelijk is. Als je te vaak door een persoon gekwetst wordt zal de liefde altijd, vanzelf, bekoelen.

Ik geloof wel in echte liefde: voor elkaar gaan, maar elkaar ook de ruimte kunnen geven om helemaal jezelf te zijn. Dat geeft geen garanties dat het altijd goed zal gaan, maar zorgt er wel voor dat het (bijna) altijd leuk is.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:48:58 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48995893
Geef jezelf niet weg. Het is zijn probleem en niet de jouwe. Mocht hij het er niet mee eens zijn en jullie komen er niet uit dan is het tijd om te realiseren dat er meer mannen op deze aardkloot rondlopen en je niet te moeilijk moet willen doen in een relatie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:58:12 #79
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_48996195
Al wat meer bekend?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:18:02 #80
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_48999250
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Al wat meer bekend?
Volgens mij ligt ze aan een ketting nu
pi_49004142
Hij vond dat ze teveel tijd aan Fok besteedde. Dusssss........
Het is al weer erger geworden........

Told you so.....
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:40:10 #82
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:07:59 #83
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49034089
[sarcasme size="extralarge"]
Ja als hij echt van haar houdt dan beschermt hij haar tegen zichzelf door haar ervan te weerhouden invloeden van mensen op te doen die opruiende praatjes tegen haar uiten. Als dat moet door haar op te sluiten dan is dat alleen maar een oneindig groot teken van liefde van zijn kant dat hij zo ver wil gaan.
[/sarcasme]
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:16:20 #84
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_49034287
Ik lees eigenlijk dat je, je leven het achter je gelaten hebt. Geen / weinig kontakt met vrienden enzo.
een relatie bestaat ook uit wederzijds respect. Ik vind dat je vriend je te veel claimt.

Je moet elkaar een beetje vrij kunnen laten toch? Lekker je eigen ding doen.

Dreigen dat je het uitmaakt is nutteloos en tijd verlies, dan moet je het gewoon doen.

Zelf vind ik dat er geen midddenweg is, iemand die het niet gunt dat je tijd met vrienden besteed is niet jou tijd waard, ga verder zonder hem.
Ik vind het zielig dat hij zo z'n wil bij jou oplegt, dat ben je niet waard, je verdient beter.
When nothing goes right . . . go left.
pi_49035754
TS, heb je het er wel eens met hem over gehad waar die jaloezie vandaan komt? Is het babage uit een eerdere relatie van hem waar jij nu onder lijdt? Je zal in ieder geval je eigen ruimte op moeten eisen, want dit is inderdaad niet gezond.
pi_49036005
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Al wat meer bekend?
Ze zijn de burka aan het uitzoeken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_49089881
Als je 17 bent moet je van het leven genieten en je niet laten commanderen door een vriend. Je ouders kunnen je zeggen hoe laat je moet thuis komen, aan die vriend moet je maling hebben. Omgaan met vrienden hoort erbij en het is niet gezond als je vriend je vertelt met wie je wel en niet mag omgaan en op welke manier. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk weer kiezen voor het vrijgezelle leven en gaan genieten. Kijk ook uit voor volgende liefdes, te dominante types laat je gewoon lekker voorbijgaan. Laat je nooit de wet voorschrijven door iemand nu niet en niet in de toekomst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')