quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Als Ronaldo maar niet gaat huilen vandaag
Is het nou Dida of huillie Ronaldo?quote:
geen idee.quote:
UEFA geeft hem aan Dida.quote:
Flauw.... Hij was er ook zonder Dida wel ingegaan.quote:
Neequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Deed Maldini nog mee aan afgelopen WK.
Ja, ik ben ook onder de indrukquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
Milan speelt echt briljant. Kaka is natuurlijk de held met 2 goals. Maar heel Milan speelt zo goed, wat een teamspel.
Onder elke trainer op clubniveau is de positie van Seedorf nagenoeg onaantastbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef Soul79 het volgende:
Milan is echt 10 keer beter dan twee jaar geleden. Toen werden ze nog aan alle kanten voorbij gelopen door PSV, nu is hun organisatie fantastisch. Seedorf was toen ook naadje en kijk hem nu eens. Zo heb ik hem bij Oranje nog nooit gezien![]()
Ik van mensen die er eindeloos over door blijven zeikenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef knnth het volgende:
Ik word echt pissig van die lul die de vier letters Kaká niet kan uitspreken
Kaká is trouwens 'n held
amen to thatquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef zjroentje het volgende:
En kan iemand Ten Napel afschieten. Ik word echt he-le-maal knettergek van die joker.
Idd. En anders was het ook nog een penalty, want Heinze werd echt compleet ondersteboven gelopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Flauw.... Hij was er ook zonder Dida wel ingegaan.
quote:* Die dekselse [naam van een speler of team]
o bijvoorbeeld: Die dekselse Argentijnen!
* En daar komen ze weer!
* Het is nog niet gedaan, hoor!
* Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Rio.
* Wat is dat toch een verschrikkelijk irritant mannetje.
* Goeie genade!
* Het [...] stadion ontploft!
* Het Volksparkstadion is van Oranje!
* Dat is een rasvoetballer, hoor!
* Het zal nog lang onrustig blijven, hier in [stad]
* Op de deklat!...
* Dit komt aan als een mokerslag!
* Scheidsrechter toch!
* De messen zijn geslepen!
* Dit zijn spijkerharde verdedigers
* Van Basten, wordt dit de beslissing? Ja! Ja! Marco van Basten! 2-1 vlak voor tijd!
* Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd... (tijdens Nederland-West Duitsland, EK 1988, toen Nederland nog met 1-0 achter stond)
Nou ja, juist niet uitzonderlijk, maar heel eenvoudig, beheerst, economisch. Niet de onbetwiste spelmaker die hij in Oranje steeds wil of moet zijn. In een goede organisatie, met duidelijke taken, functioneert hij fantastisch maar als die organisatie er niet is gaat hij zwemmen en gaat het mis. En dat is helaas bij het Nederlands Elftal steeds zo, niet alleen bij hem trouwens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Onder elke trainer op clubniveau is de positie van Seedorf nagenoeg onaantastbaar.
Ajax, Sampdoria, Real, Milan. Altijd basisplaats, altijd belangrijk.
Het is gewoon een uitzonderlijke speler.
Dat viel mij ook al op.quote:
Hij heeft weinig nodig iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef BonJovi het volgende:
Kaka is toch een wereldvoetballer damn
Het feit dat hij die facetten juist zo goed beheerst maakt hem imo uitzonderlijk. Niet veel spelers hebben dat. En het is qua gedrag ook nog eens een modelprof (zie hoe hij omgaat met de Van Basten kwestie).quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nou ja, juist niet uitzonderlijk, maar heel eenvoudig, beheerst, economisch. Niet de onbetwiste spelmaker die hij in Oranje steeds wil of moet zijn. In een goede organisatie, met duidelijke taken, functioneert hij fantastisch maar als die organisatie er niet is gaat hij zwemmen en gaat het mis. En dat is helaas bij het Nederlands Elftal steeds zo, niet alleen bij hem trouwens.
Dat heeft hij snel gedaan, heb het net nog kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
This video has been removed by the user.
waarom ?
Dat wordt 10 tegen 11quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF Evra terug??
unable to convert videoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
This video has been removed by the user.
waarom ?
Ze zitten krap in de verdedigers bij Man Utdquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF Evra terug??
Als jij Papageorgopoulos uit moet spreken komt het er ook lachwekkend uit.quote:
Hoe moet je het dan uitspreken?quote:
Dan nog is 'Smit' of zelfs 'Smif' beter dan Smisquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Als jij Papageorgopoulos uit moet spreken komt het er ook lachwekkend uit.
Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met vreemde accenten.
ja, da's waar, maar dan speelde ik liever met 10 manquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze zitten krap in de verdedigers bij Man Utd
En hij wil nog 'n jaar door, stond in de VIquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dat die Ten Napel niet doorhad dat Gattuso probeerde Evra een 2e gele kaart aan te smeren zeg, en zegt ie ook nog " maar een aansteller is het niet" echt niet te geloven die man, dat die voor dat geneuzel nog fors betaald wordt ook
Tja dat opportunisme van het Nederlandse publiek was wel tenenkrommend ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het feit dat hij die facetten juist zo goed beheerst maakt hem imo uitzonderlijk. Niet veel spelers hebben dat. En het is qua gedrag ook nog eens een modelprof (zie hoe hij omgaat met de Van Basten kwestie).
Ik ben en was altijd fan van Seedorf.. Dat het er in Oranje niet uitkomt maakt hem imo geen mindere voetballer. Erg jammer dat men hem jarenlang als zondebok zag (en daarna heel hypocriet hem als verlosser bestempelde. )
Met eenzachtere k en rquote:
Hopen dat het voetbal niet bij de NOS terugkomt dan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef knnth het volgende:
[..]
En hij wil nog 'n jaar door, stond in de VI:{
dat was een uur geleden gekquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
KAKA GOAL, BRASILL
Viel dus toch wel mee he met Gattuso, wijsneusquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dat die Ten Napel niet doorhad dat Gattuso probeerde Evra een 2e gele kaart aan te smeren zeg, en zegt ie ook nog " maar een aansteller is het niet" echt niet te geloven die man, dat die voor dat geneuzel nog fors betaald wordt ook
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOLquote:
zozoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOL
was het ook..quote:
Ah zo okeequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOL
Nee jongen, je hebt echt geen idee wat ik bedoel. Mensen die denken hoe het in Brazilie aan toe gaat maar het niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
zozo
en als Ronaldo scoorde zeiden ze RONALDO GOL?
Natuurlijk niet. Dan zeiden ze: Pietje GOLquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
zozo
en als Ronaldo scoorde zeiden ze RONALDO GOL?
Als je het niet erg vindt kijk ik liever naar het voetbal, dan dat ik mij erger aan Ter Napel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Laat hem dan ook Smit zeggen ipv Smis.
ok knul, wat jij wilquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee jongen, je hebt echt geen idee wat ik bedoel. Mensen die denken hoe het in Brazilie aan toe gaat maar het niet weten![]()
Nee echt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Welnee, nog steeds ruim voordelig voor Milanquote:
Het leek idd op Jack van Gelder tijdens NL - ARG.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef knnth het volgende:
ROENIE *rukruk* ROENIE *rukruk* ROENIE *rukruk* jaaaaaaaaa *komt klaar*
ja inderdaad! ik ga maar even op de bank liggen denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Viel dus toch wel mee he met Gattuso, wijsneus![]()
Dat heeft Van Basten ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Als je Seedorf zo ziet voetballen en het met Landzaat vergelijkt denk je echt dat van Basten stront in zijn ogen heeft.
Morgen wint Chelseaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Geniet er maar van jongens, morgen 0-0 of 1-0.
Ow dit kwam nog niet in de buurtquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef Solidius het volgende:
[..]
Het leek idd op Jack van Gelder tijdens NL - ARG.
Kijk er naar uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ja een mooie lopje met buitenkant uit standquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie assist van Scholes.
Drie verschillende.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
is seedorf nou de enige speler op de planet die met 4 verschillende clubs de CL gewonnen heeft?
3 clubs, en ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
is seedorf nou de enige speler op de planet die met 4 verschillende clubs de CL gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ja precies, Ronaldo zou dat wel doen, mooie schot vna Fletcherquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef Soul79 het volgende:
Sympathiek van die Fletcher dat hij die bal niet op de doellijn nog een kegel gaf, zodat de goal op zijn naam zou komen te staan.
Er zijn genoeg spelers die dat wel zouden doen.
Doe is normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef WeebI het volgende:
FLETCHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
dudequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef WeebI het volgende:
-
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef WeebI het volgende:
FLETCHEEEEEEEEEEE [..knip..] EEEEEEEEEEEER
3.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef ASroma het volgende:
Och, ik kan er goed van leven hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Panick het volgende:
160.000 euro per week.
Dat is toch niet normaal meer...
Doe is niet zeiken.quote:
Whehe, per jaar ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, ik kan er goed van leven hoor..
dat wippertje was idd geniaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef Paran0id het volgende:
Evert 'ik ben voor Milan' ten Napel.
Alles wat Kaka doet is wonderschoon, maar geen woord over die wereldassist van Scholes
ohjewel hoor dit is nog nietsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Ter Napel heeft nog nooit zoveel orgasmes op 1 avond gehad.![]()
Inderdaad. Gooi Ronaldinho erbij en hij is twee dagen uitgeteld.quote:
Dan liever Jeroen "vleugje van de magie" Grueterquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad. Gooi Ronaldinho erbij en hij is twee dagen uitgeteld.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ten napel kotss
ik ga spelen op me xbox 360 , bekijk het maar
is ook zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef RayMania het volgende:
Als Ronaldinho een simpel tikje breed doet dan is het een wonderpass met prachtig effect.
Is dat niet goed dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef WeebI het volgende:
Evert's opstellingpapiertje:
Dat blijkt, want Ronaldo is dit seizoen onnavolgbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef Parafernalia het volgende:
die ronaldo vind ik echt maar niks trouwensik heb m nog nooit functioneel zien spelen.
zie overigens ook niet zoveel hoor
Speler van het jaar in Engeland, beste jonge speler. Veel goals gemaakt dit seizoenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef Parafernalia het volgende:
die ronaldo vind ik echt maar niks trouwensik heb m nog nooit functioneel zien spelen.
zie overigens ook niet zoveel hoor
Ja, kunnen ze mooi door opgevangen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Soul79 het volgende:
Handig ook zo'n greppel.
dacht zeker aan een bowlingbaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Rhapsody het volgende:
Welke mongool heeft dat veld zo ontworpen....
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Rhapsody het volgende:
Welke mongool heeft dat veld zo ontworpen....
Ik weet alleen niet of hij ook verantwoordelijk was voor die ravijnen.quote:Designs were drawn up by famous Scottish architect Archibald Leitch, who also designed stands at Hampden Park, Ibrox Stadium and White Hart Lane.
Doen ze vaak zo in Engeland. Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef venomsnake het volgende:
Lekker handig ook om daat zo'n sloot te graven..![]()
ik hoop van niet voor hem. Hoe kun je zoiets nou bedenken.... en dan vooral met zo'n harde rand onderaan.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
[..]
Ik weet alleen niet of hij ook verantwoordelijk was voor die ravijnen.
ManU komt nu wel een aantal keer gevaarlijk voor Dida.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Paran0id het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Milan 2-2 weg gaat geven.
dan kan je het veld ook langzaam wat naar beneden laten aflopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Doen ze vaak zo in Engeland. Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzo![]()
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzo![]()
Ja Ronaldo is masterlijk bezig voor Man United dit jaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat blijkt, want Ronaldo is dit seizoen onnavolgbaar.
Nou ja, meer dat ik het niet zeker weet.quote:
Tactisch iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze mooi door opgevangen worden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tactisch idd. Valt me nog mee dat er geen muur staat
Of een spijkerbedjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tactisch idd. Valt me nog mee dat er geen muur staat
Ellen Smis, lekker wijf lijkt mequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef BonJovi het volgende:
Who the fuck is SMIS
Inderdaad, daar speelt tie doorgaans met spelers van mindere kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef knnth het volgende:
[..]
Maar Oranje is toch weer even wat anders hoor.
Minder? Daar denkt Marco anders overquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Inderdaad, daar speelt tie doorgaans met spelers van mindere kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |