Speler van het jaar in Engeland, beste jonge speler. Veel goals gemaakt dit seizoenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef Parafernalia het volgende:
die ronaldo vind ik echt maar niks trouwensik heb m nog nooit functioneel zien spelen.
zie overigens ook niet zoveel hoor
Ja, kunnen ze mooi door opgevangen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Soul79 het volgende:
Handig ook zo'n greppel.
dacht zeker aan een bowlingbaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Rhapsody het volgende:
Welke mongool heeft dat veld zo ontworpen....
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Rhapsody het volgende:
Welke mongool heeft dat veld zo ontworpen....
Ik weet alleen niet of hij ook verantwoordelijk was voor die ravijnen.quote:Designs were drawn up by famous Scottish architect Archibald Leitch, who also designed stands at Hampden Park, Ibrox Stadium and White Hart Lane.
Doen ze vaak zo in Engeland. Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef venomsnake het volgende:
Lekker handig ook om daat zo'n sloot te graven..![]()
ik hoop van niet voor hem. Hoe kun je zoiets nou bedenken.... en dan vooral met zo'n harde rand onderaan.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
[..]
Ik weet alleen niet of hij ook verantwoordelijk was voor die ravijnen.
ManU komt nu wel een aantal keer gevaarlijk voor Dida.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Paran0id het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Milan 2-2 weg gaat geven.
dan kan je het veld ook langzaam wat naar beneden laten aflopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Doen ze vaak zo in Engeland. Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzo![]()
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk zodat de bal niet terug het veld in rolt ofzo![]()
Ja Ronaldo is masterlijk bezig voor Man United dit jaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat blijkt, want Ronaldo is dit seizoen onnavolgbaar.
Nou ja, meer dat ik het niet zeker weet.quote:
Tactisch iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze mooi door opgevangen worden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tactisch idd. Valt me nog mee dat er geen muur staat
Of een spijkerbedjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tactisch idd. Valt me nog mee dat er geen muur staat
Ellen Smis, lekker wijf lijkt mequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef BonJovi het volgende:
Who the fuck is SMIS
Inderdaad, daar speelt tie doorgaans met spelers van mindere kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef knnth het volgende:
[..]
Maar Oranje is toch weer even wat anders hoor.
Minder? Daar denkt Marco anders overquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Inderdaad, daar speelt tie doorgaans met spelers van mindere kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |