quote:Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef BitetheBullet het volgende:
O ja, shaq heeft 5-5 FTs, dat mag ook vermeld worden
sopcast doet het niet meer? of wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, ik keek voorheen altijd op een website met sopcast ofzo maar die is nu offline. Hoe kijken jullie naar de wedstrijden?
You don't know what you've got, till it's gonequote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje medelijden met Kobe... een beetje het Kevin Garnett effect...
enige site die je nodig hebt voor playoffs: http://www.andromedanet.com/tvtuner_sop_vip1.html komen alle wedstrijden telkens opquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, ik keek voorheen altijd op een website met sopcast ofzo maar die is nu offline. Hoe kijken jullie naar de wedstrijden?
zoals verwachtquote:Op donderdag 26 april 2007 04:23 schreef popolon het volgende:
GSW blijven toch een onvoorspelbaar team. Ze maken het Dallas alweer erg lastig.
Is gewoon zijn eigen schuld. Had hij in het verleden O'Neal en Jackson niet de deur uit moeten werken. Hij wilde de belangrijkste speler zijn van het team en dan krijg je dit. In oude situatie had hij er een paar ringen bij kunnen hebben en had hij nu niet met deze puinhoop hoeven te spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje medelijden met Kobe... een beetje het Kevin Garnett effect...
Beetje kort door de bocht hequote:Op donderdag 26 april 2007 09:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is gewoon zijn eigen schuld. Had hij in het verleden O'Neal en Jackson niet de deur uit moeten werken. Hij wilde de belangrijkste speler zijn van het team en dan krijg je dit. In oude situatie had hij er een paar ringen bij kunnen hebben en had hij nu niet met deze puinhoop hoeven te spelen.
Weet niet of dat in de NBA ook kan. Eigenlijk had Bryant naar de Clippers moeten gaan, had hij wel de ploeg om zich heen gehad die hij nodig heeft. Maar dat LA door de ruzie tussen Bryant en O'Neal nu met een probleem zit is wel duidelijk. Lijken na elke trade de mindere spelers over te houden. Odom/Butler/Grant voor O'Neal en Kwame voor Butler. Denk dat ze niet veel mogelijkheden hebben om wat spelers te verhandelen en geen ruimte op FA-markt.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht heOf Kobe of O'Neal overbleef in LA maakt niet zo veel uit... beide houden was onmogelijk, tenzij je maar 2 spelers wilt opstellen (O'Neal wilde een contractverlenging van 100 miljoen... en Kobe wilde ¤136 miljoen) Maar daar gaat het niet om, want het is nu eenmaal gebeurd en de Lakers hebben te weinig waarde voor O'Neal teruggekregen.
Beide spelers zijn uiterst kinderachtig geweest, maar uiteindelijk is het Buss geweest die moest kiezen voor een van de spelers (de een meer dan 30 en de ander jonger dan 30).
Ik vraag me af of Kobe een restructuring van zijn contract zou willen doen om zodoende meer cap space te creeren... het wordt in de NFL regelmatig gedaan, maar in de NBA weet ik niet of het gebeurt...
Jonge spelers hebben ze al genoeg... ze hebben juist oudere spelers nodig, veteranen dus. En mensen die kunnen verdedigen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef Colplay het volgende:
Ik vind LA in het westen een van de negen of tien ploegen die voorlopig geen kans zal maken op het kampioenschap en dat eigenlijk alleen maar kan worden door te gaan rebuilden en zorgen voor meer jonge spelers en een goede FA door het verkrijgen van meer capspace.
Man o man wat hadden de Lakers een goede aan Webber gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jonge spelers hebben ze al genoeg... ze hebben juist oudere spelers nodig, veteranen dus. En mensen die kunnen verdedigen...
Doe er 3 spelers voor de midlevel bij als starters, en vul de rest op met goedkope jonge spelers en wat veteranen (die zeker naar LA hadden willen komen) en je hebt een team dat makkelijk nog 3x kampioen ha d kunnen worden. Shaq nam al veel minder schoten in zijn laatste twee seizoenen en liet het scoren over aan Kobe, maar het was niet genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht heOf Kobe of O'Neal overbleef in LA maakt niet zo veel uit... beide houden was onmogelijk, tenzij je maar 2 spelers wilt opstellen (O'Neal wilde een contractverlenging van 100 miljoen... en Kobe wilde ¤136 miljoen) Maar daar gaat het niet om, want het is nu eenmaal gebeurd en de Lakers hebben te weinig waarde voor O'Neal teruggekregen.
Beide spelers zijn uiterst kinderachtig geweest, maar uiteindelijk is het Buss geweest die moest kiezen voor een van de spelers (de een meer dan 30 en de ander jonger dan 30).
Ik vraag me af of Kobe een restructuring van zijn contract zou willen doen om zodoende meer cap space te creeren... het wordt in de NFL regelmatig gedaan, maar in de NBA weet ik niet of het gebeurt...
Drie keer?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Doe er 3 spelers voor de midlevel bij als starters, en vul de rest op met goedkope jonge spelers en wat veteranen (die zeker naar LA hadden willen komen) en je hebt een team dat makkelijk nog 3x kampioen ha d kunnen worden.
Bij mij was het juist precies andersom. Had toen veel meer met de Lakers dan nu. Deze Finals werden beslist door de blessure van Karl Malone. Had hij geen knieblessure gekregen had het een gelijke finale geworden en hadden ze denk ik ook wel het kampioenschap binnen weten te halen. Dan hadden ze idd die paar spelers er bij kunnen halen om te verjongen en daarna misschien nog 1 of 2 keer kampioen kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Drie keer?
Man ze werden als kleine kleuters door de Pistons in de hoek gezet. Detroit liet ze even zien waar de zwakke plek(ken) zaten bij dat ego team. Jammer voor de neutrale kijker want deze finals was een ware blowout.
Game 1: DET 87, LAL 75
Game 2: LAL 99, DET 91
Game 3: DET 88, LAL 68
Game 4: DET 88, LAL 80
Game 5: DET 100, LAL 87
Blijkbaar werkt zo'n sterrenteam als een rode lap op een stier.
Heerlijk hoe de Lakers toen genadeloos afgestraft zijn. Ik heb nu trouwens wat meer sympathie voor ze dan toen toen.
Waarom heb je je screen name veranderd?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
Je kunt als team, vooral dit jaar, eigenlijk beter kut eindigen zonder playoffs en dan hopen op een verrassend hoge draftpick. Schijnt dat de draft dit jaar angstaanjagend 'diep' is met goede spelers.
Hangt een beetje van de lottery af en de draft picks. Detroit heeft dit jaar een paar vroege picks.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
Je kunt als team, vooral dit jaar, eigenlijk beter kut eindigen zonder playoffs en dan hopen op een verrassend hoge draftpick. Schijnt dat de draft dit jaar angstaanjagend 'diep' is met goede spelers.
Ik weet niet wat LA heeft, maar please doe er eens wat leuks mee... Geen experimenten meer, maar gewoon goed draften... of vraag stiekem advies van Jerry West...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de lottery af en de draft picks. Detroit heeft dit jaar een paar vroege picks.
wachtwoord werd veranderd omdat ik het de hele tijd fout invoerdequote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Waarom heb je je screen name veranderd?
Pick 19, 40 en 48.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet wat LA heeft, maar please doe er eens wat leuks mee... Geen experimenten meer, maar gewoon goed draften... of vraag stiekem advies van Jerry West...
Die mock draftquote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Pick 19, 40 en 48.
niet slecht.
http://nbadraft.net/
Die uitslag stond er ook alleen maar door een dramatische serie van Kobe (veel te veel schoten tegen een laag fg%) en de blessure van Malone. Doordat iedereen vond dat hij het probleem kon herstellen, implodeerde het team. Als beide teams op hun best hadden kunnen spelen, kan je veel zeggen, maar dan was het gewoon 4-1 geworden voor de Lakers.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Drie keer?
Man ze werden als kleine kleuters door de Pistons in de hoek gezet. Detroit liet ze even zien waar de zwakke plek(ken) zaten bij dat ego team. Jammer voor de neutrale kijker want deze finals was een ware blowout.
Game 1: DET 87, LAL 75
Game 2: LAL 99, DET 91
Game 3: DET 88, LAL 68
Game 4: DET 88, LAL 80
Game 5: DET 100, LAL 87
Blijkbaar werkt zo'n sterrenteam als een rode lap op een stier.
Heerlijk hoe de Lakers toen genadeloos afgestraft zijn. Ik heb nu trouwens wat meer sympathie voor ze dan toen toen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:37 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Die uitslag stond er ook alleen maar door een dramatische serie van Kobe (veel te veel schoten tegen een laag fg%) en de blessure van Malone. Doordat iedereen vond dat hij het probleem kon herstellen, implodeerde het team. Als beide teams op hun best hadden kunnen spelen, kan je veel zeggen, maar dan was het gewoon 4-1 geworden voor de Lakers.
Daarom denk ik ook dat het verlies van Malone zo belangrijk was voor de Lakers. Hij was degene die precies tussen O'Neal en Bryant instond. Daarna stortte het bij de Lakers in elkaar. Dat was mede een reden waarom Detroit uiteindelijk won. Ik zeg niet dat met Malone de Lakers hadden gewonnen, maar het had wel een serie van zes of zeven (close) games geworden.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Heb je ook de FG% van de rest even bekeken? Shaq was zowat de enige met een acceptabel FG%... Detroit Pistons speelden gewoon erg goed... Pistons hebben de finals gewonnen, Lakers hebben het niet verloren.
Waarom zeg ik dat? Omdat de rest van de playoffs helemaal niet slecht verliep voor de Lakers (mooie series tegen de Spurs en Timberwolves). Alles een beetje gooien op Kobe doet de Pistons véél te kort vind ik.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:37 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Die uitslag stond er ook alleen maar door een dramatische serie van Kobe (veel te veel schoten tegen een laag fg%) en de blessure van Malone. Doordat iedereen vond dat hij het probleem kon herstellen, implodeerde het team. Als beide teams op hun best hadden kunnen spelen, kan je veel zeggen, maar dan was het gewoon 4-1 geworden voor de Lakers.
Ik heb het al vaker gezegd dat de Pistons de Lakers hebbe gedomineerd door erg goed te verdedigen. Gedeeltelijk kwam dat door Ben Wallace die Shaq wel 1-1 kon verdedigen, waardoor de rest als een laken over de Lakers heen kwamen te liggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Heb je de wedstrijden wel gezien? Ik wel. Er is een reden waarom ze zo slecht speelden hoor.
The Lakers ziin door Detroit gewoon totaal in de hoek gezet, voornamelijk door de defense, halfcourt/fullcourt press, steals, TOs etc. 'Total domination' is hier een prima term.
edit- Ik zie dat SF dat ook zo ziet.
Voorspelt niet veel goeds voor Orlando als je bedenkt dat Detroit in het 1e kwart vaak nog niet op ze best is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Orlando is echt vele malen beter en toch staan ze gelijk.23-23 end Q1.
Ja, helaas heb ik alle wedstrijden toen gezien (ben fan van Miami en LA, maar vooral van Shaq). De grootste gangmaker van Detroit was Rasheed en je kan me niet vertellen dat hij nog zoveel invloed had gehad, als hij in de eerste game twee keer in aanraking was gekomen met de elleboog van de Mailman.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Heb je de wedstrijden wel gezien? Ik wel. Er is een reden waarom ze zo slecht speelden hoor.
The Lakers ziin door Detroit gewoon totaal in de hoek gezet, voornamelijk door de defense, halfcourt/fullcourt press, steals, TOs etc. 'Total domination' is hier een prima term.
edit- Ik zie dat SF dat ook zo ziet.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:05 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik alle wedstrijden toen gezien (ben fan van Miami en LA, maar vooral van Shaq). De grootste gangmaker van Detroit was Rasheed en je kan me niet vertellen dat hij nog zoveel invloed had gehad, als hij in de eerste game twee keer in aanraking was gekomen met de elleboog van de Mailman.
ze winnen wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 05:03 schreef Jasza het volgende:
Wat eeeeen drama wedstrijd bij Utah en wat zijn de Lakers slecht vandaag.
Iemand uit de stad waar Ben Wallace groot geworden is moet toch wel weten dat iemands invloed verder kan gaan dan alleen het maken van punten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]Ja die wordt daar bang van, die losse handjes van Karel.
Dat gemekker over die blessure. Malone speelde de eerste twee games 40 min. met gemid. 5 pts..Wallace liep ook met een blessure rond in de conf. finals tegen Miami, daar hoor je mij ook niet over.
“I'm not going to start the game by cracking a cat in the skull if I don't get elbowed first.” © Rasheed Wallace.
'Nuff said.
Mooie voorspelling.. Kobe met 40+ punten en veel FT voor LAquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik denk dat Kobe los gaat... maar of het helpt? Er zit totaal geen fut meer in het team... Ik heb 4-1 voorspeld, dus de Lakers moeten er in LA wel eentje pakken (desnoods met hulp van de refswant de NBA moet immer ook geld verdienen)
Zo waar...quote:Shaq's running out of steam
The defending champions aren't dead, but it certainly seems like a fine time to gather their next of kin.
Who can save the Miami Heat from the perils of their 0-2, opening-round playoff predicament with the Chicago Bulls? Let's go with Shaquille O'Neal, the guy who always seems to be saving himself for moments like these.
When a few extra pounds suggest a rigorous off-season training commitment, Shaq has a better idea. When an injury that requires surgery can be accomplished during the summer, O'Neal would prefer that the team's best interests be assuaged during the team's time; why bother with training camp when the regular season can be used for recovery or reaching a suitable fitness level?
So, now that he's become proficient at saving himself for the playoffs, it's time for Shaq to drag his teammates and coach out of the first-round fire.
Unfortunately, O'Neal may not have the requisite team-saving juice at age 35. That's because he's only worked hard enough to turn his enormous potential into a seemingly glorious return of four NBA titles and historical status as one of the greatest centers in league history.
But he could have accomplished so much more.
If Shaq had approached the game with the same thirst for greatness that drives former teammate Kobe Bryant, the achievements would have been ridiculous. Instead, he settled for being a liability at the free-throw line, a frequently disinterested defender and an embarrassingly mediocre rebounder.
Ironically, his refusal to stay fit rarely was an issue in Los Angeles, where genuflecting media buddies preferred to cast Kobe as No. 1 on the selfish list. And instead of taking a reasonable amount of luxury-tax-saving loot so the Lakers might rebuild around their two stars, O'Neal insisted on remaining in the $25 million-plus-per-season roster.
His prevailing philosophy was to feed and pay the big dog if you want the big dog to rebound and defend.
Tsja, als je zo schiet als de Suns dan kan je niet winnen, Lakers stonden ineens uitstekend te verdedigen.quote:
Dynasties.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo waar...Ik dacht in 2000 echt dat de Lakers iets van 7 titels op rij gingen winnen...
![]()
En Kwamequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Dynasties.
Je moet zeker ff die game van gisteren bekijken. Nog nooit zo'n hustle Laker team gezien.
Iedereen zal wel weer die 40 punten van Kobe zien, mij gaat het erom hoe hij die kon maken. Het hele team stond echt op, was mooi om te zien.quote:
Toch schoot de rest van het team (dus naast Kobe, LO en Kwame) slechts iets van 3 op 24...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Iedereen zal wel weer die 40 punten van Kobe zien, mij gaat het erom hoe hij die kon maken. Het hele team stond echt op, was mooi om te zien.
Cruciaal voor Miami ben ik het niet helemaal mee eens, ze hebben dan nog niet verloren natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:13 schreef Djensen het volgende:
ben erg impressed van de Lakers wedstrijd afgelopen nacht. Andere spelers dan Kobe die een play maken, bal passen naar Kobe > doelpunt in plaats van Kobe maakt play, passt soms af > mis
Ik heb nog wel vertrouwen in een spannend 6 of 7 game duel! Ook bij Houston-Utah! En voor Miami is de wedstrijd van vanavond al cruciaal!
hustle dat zijn de kleine dingetjes waar je de échte ziel om te winnen in terug ziet. Onmogelijke rebounds, wegrollende ballen waarvoor in het publiek wordt gesprongen, ballen die niet gecontroleerd kunnen worden en 10 keer 'getipt' worden voordat iemand ze te pakken krijgt. Dat is hustle, een prachtig element van het spelquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:05 schreef vivelafete het volgende:
Wat bedoelen jullie met 'hustle'?
sorry, ik ben nog een leek![]()
Er heeft nog nooit een team een 3-0 achterstand goedgemaakt... lijkt me dus inderdaad wel een cruciale wedstrijd voor de Heat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:32 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Cruciaal voor Miami ben ik het niet helemaal mee eens, ze hebben dan nog niet verloren natuurlijk.
Werklust, hustle is gewoon er 100% voor gaan en pure werklust tonen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:05 schreef vivelafete het volgende:
Wat bedoelen jullie met 'hustle'?
sorry, ik ben nog een leek![]()
Exactly!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
Zie, en daarom gebruiken we graag Amerikaanse sporttermen, het kost al een halve pagina om één woordje uit te leggen.
Ik vind die Amerikaanse termen ook altijd wel mooi! Maar je moet ze natuurlijk wel begrijpenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
Zie, en daarom gebruiken we graag Amerikaanse sporttermen, het kost al een halve pagina om één woordje uit te leggen.
Nr 28...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef popolon het volgende:
Leuk lijstje:
The 30 best international players in the NBA
Marcus Camby als Defensive Player of the Year kan ik me wel erg goed in vinden..quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:06 schreef Colplay het volgende:
Monta Ellis is gekozen tot Most Improved Player. Vind het een onterechte keuze. Keven Martin van Sacto of Deron Williams leken mij logischere keuzes. Het is normaal te groeien in tweede jaar en Ellis is gewoon twee keer zoveel gaan spelen, dus logisch dat je cijfers ook verbeteren. Martin en Williams zijn ook nog jong, maar hebben minder extra minuten gemaakt, maar wel spectaculaire cijfers. Dus had verwacht dat een van die twee gekozen zou worden.
Best grappig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef Djensen het volgende:
[..]
Marcus Camby als Defensive Player of the Year kan ik me wel erg goed in vinden..
Daar heb je hem weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 04:09 schreef popolon het volgende:
En Chicago is weer helemaal terug.
Nocioni zien we waarschijnlijk niet meer.
Die 1e 3 zijn gewoon de beste van de NBA... Vroeger ondenkbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef popolon het volgende:
Leuk lijstje:
The 30 best international players in the NBA
En Tmac staat er niet in, raarquote:Op zaterdag 28 april 2007 05:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die 1e 3 zijn gewoon de beste van de NBA... Vroeger ondenkbaar.
Wat mij betreft mag Nash op 1.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niksquote:Op zaterdag 28 april 2007 05:16 schreef F1Bas het volgende:
Wat is er met Harrington?
edit: hij speelt alweer
Ben je malquote:Op zaterdag 28 april 2007 05:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet vandaag, 100-78, met nog zes minuten te gaan. Wordt 2-1 GS.quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:11 schreef popolon het volgende:
68-50 GSW.
Het blijft leuk want je weet dat de Mavs wat terugkomen straks.
Met Wade en Kobe wel de top vijf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Not even close.quote:
Het is heel simpel: Zet Kobe tegenover Dirk. gewoon 1-1... Kobe verscheurt Dirk gewoonquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:04 schreef no-look het volgende:
Arenas zou ik niet in dat rijtje willen plaatsen. Voor mij heeft hij toch minder de 'total package' . Maar LeBron, Bryant en Wade (vorig seizoen) vind ik inderdaad betere spelers dan Nash, Dirk en TD.
Miami ligt er zo goed als uit natuurlijk. Het komt allemaal door het verliezen van mijn nickname
Oh wie dan? Ok, Kobe, Lebron misschien. Maar wie anders?quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben je mal
Je vergeet even een paar namen als je het over beste spelers hebt.
Ik zie TD eerder als onderdeel van een heel goed team dan dat het een superster is. Hij heeft geen superseizoen (in de zin van, hij heeft betere gehad) maar dat hoeft ook niet, de Spurs hebben genoeg spelers die dat op kunnen pakken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wie dan? Ok, Kobe, Lebron misschien. Maar wie anders?
Tim Duncan is momenteel wel een betere speler dan Lebron James. Tim duncan is misschien niet een zelfde dribbelaar, maar m'an, hij heeft wel basketbal IQ, erg goede defense en kan offensief ook nog eens goed uit de hoek komen en forceert weinig schoten. Zijn zwakste punt is z'n FT shooting... en misschien zijn 'drive' om de beste te willen zijn... Maar het is een van de beste PF's ooit...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie TD eerder als onderdeel van een heel goed team dan dat het een superster is. Hij heeft geen superseizoen (in de zin van, hij heeft betere gehad) maar dat hoeft ook niet, de Spurs hebben genoeg spelers die dat op kunnen pakken.
Tja, als de Wariors Dallas uitschakelen is dat toch wel de grootste upset in de NBA ooit lijkt me.In eerder geval van de eerste ronde.
Hmmm... Popovic kon het niet met David Robinson (nou twijfel ik wel enorm aan de wil van David Robinson natuurlijk). Uiteraard heeft TD een goed om zich heen... Oh en ik heb een grote hekel aan Popovichquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef popolon het volgende:
Ik bekijk dat toch meer vanuit een team aspect.
Popovich zie ik als de grote man achter de Spurs, niet TD.Tuurlijk het is een geweldige speler met een hoog basketballintelllect maar toch denk ik dat Popo (
) het brein is achter deze ploeg.
Man ik wou dat de Pistons zo'n coach hadden.
Ik zeg dat ze winnen ondanks dat 't niet best is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat denk je Popo? Zal ik nog geld zetten op de Pistons nu? Of zit er geen verbetering in?
I wish.quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Warrior28 het volgende:
Nu zou ik willen dat ik ook in de USA woonde....kan je niet een baantje voor me versieren daar Popolon (met greencard)??
Shaq lekker bezig....0 uit 5 from the Charity..quote:Op zondag 29 april 2007 19:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Vrije worpen vd Heat is echt verschrikkelijk... ook zulke lelijke misses...
Ik wist niet dat Al Davis nog aan iets anders gedacht heeft dan footballquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef popolon het volgende:
SF, wist je dit trouwens:
The world hated the Detroit Pistons in '89 and '90.
They played tough, dirty, hard - and were dubbed the "Bad Boys" by the media. They lived up to the "Bad Boy" image by practicing in black jerseys - complete with skull and crossbones - given to them personally by Oakland Raiders owner Al Davis. From that point on, the moniker was official.
Nee... ook lelijkquote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef popolon het volgende:
Ik vind ze wel mooi.
Die oranje retroshirts van de Cavs zijn geweldig trouwens.
[afbeelding]
't nederlands voetbalelftal kan zo in die lelijke oranje broekies.quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef popolon het volgende:
Ik vind ze wel mooi.
Die oranje retroshirts van de Cavs zijn geweldig trouwens.
[afbeelding]
Ze hebben voor de grap een NBA 2k7 simulatie gedaan met de juiste opstellingen van nu en tot nu toe klopt de simulatie. Zelfs de voorsprong van de Warrios die niemand verwachte staat daarin. Lakers winnen met 4-2 daar. Daar ga ik vanuit hehequote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers gaan er ook vrolijk uit... 4-1 heb ik gezegd... lijkt er wel op..
gelukkig dat je zegt dat je bevooroordeeld bent, want Wade speelt door een blessure heen en weet nog 23 punten per wedstrijd te scoren. Voor zijn blessures had hij by far (dus boven Kobe/KG/Nowitzki) de hoogste efficiency rating in de NBA. De Heat verloren deze serie inderdaad doordag Wade nog niet eens 75% was, maar ook omdat ze zonder 1 fatsoenlijke point guard speelden (Gary Payton eerste twee wedstrijden niet, Williams 5-32 FG). Wade moet niet de playmaker zijn, zeker niet als hij langzaam is en tegen een goed backcourt speelt.quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef no-look het volgende:
kom nu terug van een dag bier drinken, barbequen etc. Wat een domper.
D-Wade met 7 turnovers. Geef die man eens les in het fundamentele 'de bal bij houden godverdomme'. Wat een totale afgang, wat een vernedering. De Bulls zijn goed, maar met het materiaal wat de Heat heeft niet één game winnen is unbe-fucking-lievable.
Zum kotzen is het. Gadverdamme. Ik eis een trade. Jason Williams naar een team zonder superster op de 2. Wade sucks.
Totaal bevooroordeelde post trouwens, dit. D-Wade kan natuurlijk een held zijn en is een supertalent. Maar hij is ook meester in het vernaaien van ballen en onnodig gek dribbelen tussen dubbelteams.
Da's wel veulquote:Op maandag 30 april 2007 03:22 schreef popolon het volgende:
The Nets geven een basketball clinic, 82-50 in de 3e.
Tja, maar spennend is anders.quote:
Spurs of Detroit is voor mij de #1 kandiadaat.quote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef popolon het volgende:
Wat een wedstrijd was dat, het woord 'playoff' droop er gewoon van af.
Spurs nog steeds kandidaat nummer 1 voor mij, Chicago stijgt met stip.
Hoorde dat billups free agent werdquote:Op maandag 30 april 2007 14:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Spurs of Detroit is voor mij de #1 kandiadaat.
Ik hoop dat de Lakers volgend jaar wat minder blessures hebben. En een leuke draft plus een paar goede FA pick-ups.
Lakers hebben de capspace simpelweg niet... Echt zonde dat de beste jaren van Kobe zo worden verkwanseld...quote:
Ach...hij heeft een paar jaar mogen spelen met de meest dominante center van het decennium, maar dat klikte niet zo tussen de egootjes....quote:Op maandag 30 april 2007 17:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers hebben de capspace simpelweg niet... Echt zonde dat de beste jaren van Kobe zo worden verkwanseld...![]()
![]()
![]()
Da's al een paar jaar bekend.quote:
Toch 3 titels...quote:Op maandag 30 april 2007 17:22 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Ach...hij heeft een paar jaar mogen spelen met de meest dominante center van het decennium, maar dat klikte niet zo tussen de egootjes....![]()
Speed...sommige noemen de Warriors de Suns on crack. Verder liggen de afgelopen jaren (ook vorig seizoen onder Mike Montgomery) de Mavericks de Warriors goed. Ze voelen zich lekker in Dallas (quote Jrich) en dat zijn allemaal zaken die bij zowel de Mavs als de Dubs meespelen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:27 schreef vivelafete het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de Warriors eigenlijk als enige een passend antwoord hebben op de Mavs.
Hoe zou het toch komen dat juist de warriors dit hebben?
Het lijkt wel alsof de Mavericks voor het eerst met een zone defense te maken hebben gehad... ze lijken totaal niet te weten wat ze moeten en het haalt ze helemaal uit hun spel. Groot vraagteken mag je daarom wel zetten bij Avery Johnson... Verandert niets aan de speelwijze van de Mavs om de open spaces in de zones the exploiterenquote:Op maandag 30 april 2007 18:56 schreef Warrior28 het volgende:
En de Mavs hebben geen antwoord op het snelle en athletische spel van de Warriors met de zone/switching defence en de fast break.
Tayshaun Prince lijkt me op zich beter... in ieder geval consistenter...quote:Op maandag 30 april 2007 23:59 schreef no-look het volgende:
Ik zou er geen weten...
ik vind 'gone fishing' nog niet zo briljant. Doe mij de onsubtiele Barkley grappen maar. 'It's peanutbutter-gelly time!'quote:Op maandag 30 april 2007 23:57 schreef popolon het volgende:
TNT heeft altijd een rubriek: "Gone Fishin'. Here we go:
[afbeelding]
De middelste is Kenny "The Jet" Smith voor diegene die zich dat afvroegen.
Die acteurs op de achtergrond
Je bent een paar dagen te laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:21 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07182/nba.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Let's go Miami!!! [afbeelding]
Laat Nash maar lekker weer MVP worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef popolon het volgende:
Mavs coach 'tired of hearing' Dirk's frustrations
Dirk you loser, suck it up.
In de playoffs staan de groten echt op, tot zover laat Drek het een beetje afweten.
Nee nu wil ik verdomme ook dikke upset zien in de playoffsquote:
Precies... Defense trumps offense. Pistons own the Suns. Billups vs Nashquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
Dat wordt dan echt een 144-155 uitslag elke wedstrijd.
Oh en Barca, jouw finale is mijn droom, als er een team de Pistons goed ligt is het de Suns wel.
Ik zie eerder: Stoudemire owns Webber. Maar het worden mooie onverwachtse match-ups, ik verwacht Cleveland-Chicago in de east finals en Suns-Houston in het westen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Precies... Defense trumps offense. Pistons own the Suns. Billups vs Nash![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:02 schreef F1Bas het volgende:
Toch heb ik het idee dat Dallas dit nog gaat winnen....
Toen het 3-1 stond? Vannacht of game 6 moesten ze het moeten afmaken, game 7 zie ik ze never winnen.quote:
Stern en co kennende vast wel ja. Die willen er alles aan doen om Dallas in de finale te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef Barca het volgende:
Stephen Jackson wordt geschorst? Zou jammer zijn!
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Stern en co kennende vast wel ja. Die willen er alles aan doen om Dallas in de finale te krijgen.
Snoeihard dr onder dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef Ricard0j het volgende:
Nu de Nuggets, het is erop of eronder.
quote:The Lakers were eliminated in the first round for the second straight year and haven't won a playoff series since 2004, when Shaquille O'Neal left Los Angeles. Bryant let it be known after the game that changes must come.
"Do it and do it now," he said. "Personally for me, it's beyond frustration -- three years and still being at ground zero. This summer's a big summer. We have to see what direction we want to take as an organization and make those steps and make them now."
Ik denk dat persoonlijk de Spurs het worden. In de serie tegen de Nuggets speelden ze heel sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef Colplay het volgende:
Spurs - Suns wordt een mooie serie. Ben wel van plan om daar wat wedstrijden van te gaan bekijken. Want denk dat dit de echte finale is. De winnaar van deze serie is voor mij de grote favoriet om de titel te pakken.
Dat is niet zo raar natuurlijk, dat zie je echt in elke sport terug. Helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Warrior28 het volgende:
Mark my words....als het op een game 7 aankomt krijgt Dallas alle calls!
Ik weet nog dat ie in het begin wel degelijk aanpassingsproblemen had. Maar in die fase juist op de weg was het te gaan maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef popolon het volgende:
Mooi stukje tong80 maar ik heb 't idee dat Petrovic wat groter gemaakt wordt dan 'ie werkelijk was. Veel hebben 't idee dat als hij niet zo vroeg was overleden nooit in de Hall of Fame opgenomen zou zijn maar goed, over de doden niks dan goeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |