quote:Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef BitetheBullet het volgende:
O ja, shaq heeft 5-5 FTs, dat mag ook vermeld worden
sopcast doet het niet meer? of wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, ik keek voorheen altijd op een website met sopcast ofzo maar die is nu offline. Hoe kijken jullie naar de wedstrijden?
You don't know what you've got, till it's gonequote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje medelijden met Kobe... een beetje het Kevin Garnett effect...
enige site die je nodig hebt voor playoffs: http://www.andromedanet.com/tvtuner_sop_vip1.html komen alle wedstrijden telkens opquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, ik keek voorheen altijd op een website met sopcast ofzo maar die is nu offline. Hoe kijken jullie naar de wedstrijden?
zoals verwachtquote:Op donderdag 26 april 2007 04:23 schreef popolon het volgende:
GSW blijven toch een onvoorspelbaar team. Ze maken het Dallas alweer erg lastig.
Is gewoon zijn eigen schuld. Had hij in het verleden O'Neal en Jackson niet de deur uit moeten werken. Hij wilde de belangrijkste speler zijn van het team en dan krijg je dit. In oude situatie had hij er een paar ringen bij kunnen hebben en had hij nu niet met deze puinhoop hoeven te spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje medelijden met Kobe... een beetje het Kevin Garnett effect...
Beetje kort door de bocht hequote:Op donderdag 26 april 2007 09:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is gewoon zijn eigen schuld. Had hij in het verleden O'Neal en Jackson niet de deur uit moeten werken. Hij wilde de belangrijkste speler zijn van het team en dan krijg je dit. In oude situatie had hij er een paar ringen bij kunnen hebben en had hij nu niet met deze puinhoop hoeven te spelen.
Weet niet of dat in de NBA ook kan. Eigenlijk had Bryant naar de Clippers moeten gaan, had hij wel de ploeg om zich heen gehad die hij nodig heeft. Maar dat LA door de ruzie tussen Bryant en O'Neal nu met een probleem zit is wel duidelijk. Lijken na elke trade de mindere spelers over te houden. Odom/Butler/Grant voor O'Neal en Kwame voor Butler. Denk dat ze niet veel mogelijkheden hebben om wat spelers te verhandelen en geen ruimte op FA-markt.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht heOf Kobe of O'Neal overbleef in LA maakt niet zo veel uit... beide houden was onmogelijk, tenzij je maar 2 spelers wilt opstellen (O'Neal wilde een contractverlenging van 100 miljoen... en Kobe wilde ¤136 miljoen) Maar daar gaat het niet om, want het is nu eenmaal gebeurd en de Lakers hebben te weinig waarde voor O'Neal teruggekregen.
Beide spelers zijn uiterst kinderachtig geweest, maar uiteindelijk is het Buss geweest die moest kiezen voor een van de spelers (de een meer dan 30 en de ander jonger dan 30).
Ik vraag me af of Kobe een restructuring van zijn contract zou willen doen om zodoende meer cap space te creeren... het wordt in de NFL regelmatig gedaan, maar in de NBA weet ik niet of het gebeurt...
Jonge spelers hebben ze al genoeg... ze hebben juist oudere spelers nodig, veteranen dus. En mensen die kunnen verdedigen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef Colplay het volgende:
Ik vind LA in het westen een van de negen of tien ploegen die voorlopig geen kans zal maken op het kampioenschap en dat eigenlijk alleen maar kan worden door te gaan rebuilden en zorgen voor meer jonge spelers en een goede FA door het verkrijgen van meer capspace.
Man o man wat hadden de Lakers een goede aan Webber gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jonge spelers hebben ze al genoeg... ze hebben juist oudere spelers nodig, veteranen dus. En mensen die kunnen verdedigen...
Doe er 3 spelers voor de midlevel bij als starters, en vul de rest op met goedkope jonge spelers en wat veteranen (die zeker naar LA hadden willen komen) en je hebt een team dat makkelijk nog 3x kampioen ha d kunnen worden. Shaq nam al veel minder schoten in zijn laatste twee seizoenen en liet het scoren over aan Kobe, maar het was niet genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht heOf Kobe of O'Neal overbleef in LA maakt niet zo veel uit... beide houden was onmogelijk, tenzij je maar 2 spelers wilt opstellen (O'Neal wilde een contractverlenging van 100 miljoen... en Kobe wilde ¤136 miljoen) Maar daar gaat het niet om, want het is nu eenmaal gebeurd en de Lakers hebben te weinig waarde voor O'Neal teruggekregen.
Beide spelers zijn uiterst kinderachtig geweest, maar uiteindelijk is het Buss geweest die moest kiezen voor een van de spelers (de een meer dan 30 en de ander jonger dan 30).
Ik vraag me af of Kobe een restructuring van zijn contract zou willen doen om zodoende meer cap space te creeren... het wordt in de NFL regelmatig gedaan, maar in de NBA weet ik niet of het gebeurt...
Drie keer?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Doe er 3 spelers voor de midlevel bij als starters, en vul de rest op met goedkope jonge spelers en wat veteranen (die zeker naar LA hadden willen komen) en je hebt een team dat makkelijk nog 3x kampioen ha d kunnen worden.
Bij mij was het juist precies andersom. Had toen veel meer met de Lakers dan nu. Deze Finals werden beslist door de blessure van Karl Malone. Had hij geen knieblessure gekregen had het een gelijke finale geworden en hadden ze denk ik ook wel het kampioenschap binnen weten te halen. Dan hadden ze idd die paar spelers er bij kunnen halen om te verjongen en daarna misschien nog 1 of 2 keer kampioen kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Drie keer?
Man ze werden als kleine kleuters door de Pistons in de hoek gezet. Detroit liet ze even zien waar de zwakke plek(ken) zaten bij dat ego team. Jammer voor de neutrale kijker want deze finals was een ware blowout.
Game 1: DET 87, LAL 75
Game 2: LAL 99, DET 91
Game 3: DET 88, LAL 68
Game 4: DET 88, LAL 80
Game 5: DET 100, LAL 87
Blijkbaar werkt zo'n sterrenteam als een rode lap op een stier.
Heerlijk hoe de Lakers toen genadeloos afgestraft zijn. Ik heb nu trouwens wat meer sympathie voor ze dan toen toen.
Waarom heb je je screen name veranderd?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
Je kunt als team, vooral dit jaar, eigenlijk beter kut eindigen zonder playoffs en dan hopen op een verrassend hoge draftpick. Schijnt dat de draft dit jaar angstaanjagend 'diep' is met goede spelers.
Hangt een beetje van de lottery af en de draft picks. Detroit heeft dit jaar een paar vroege picks.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef no-look het volgende:
Je kunt als team, vooral dit jaar, eigenlijk beter kut eindigen zonder playoffs en dan hopen op een verrassend hoge draftpick. Schijnt dat de draft dit jaar angstaanjagend 'diep' is met goede spelers.
Ik weet niet wat LA heeft, maar please doe er eens wat leuks mee... Geen experimenten meer, maar gewoon goed draften... of vraag stiekem advies van Jerry West...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de lottery af en de draft picks. Detroit heeft dit jaar een paar vroege picks.
wachtwoord werd veranderd omdat ik het de hele tijd fout invoerdequote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Waarom heb je je screen name veranderd?
Pick 19, 40 en 48.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet wat LA heeft, maar please doe er eens wat leuks mee... Geen experimenten meer, maar gewoon goed draften... of vraag stiekem advies van Jerry West...
Die mock draftquote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Pick 19, 40 en 48.
niet slecht.
http://nbadraft.net/
Die uitslag stond er ook alleen maar door een dramatische serie van Kobe (veel te veel schoten tegen een laag fg%) en de blessure van Malone. Doordat iedereen vond dat hij het probleem kon herstellen, implodeerde het team. Als beide teams op hun best hadden kunnen spelen, kan je veel zeggen, maar dan was het gewoon 4-1 geworden voor de Lakers.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Drie keer?
Man ze werden als kleine kleuters door de Pistons in de hoek gezet. Detroit liet ze even zien waar de zwakke plek(ken) zaten bij dat ego team. Jammer voor de neutrale kijker want deze finals was een ware blowout.
Game 1: DET 87, LAL 75
Game 2: LAL 99, DET 91
Game 3: DET 88, LAL 68
Game 4: DET 88, LAL 80
Game 5: DET 100, LAL 87
Blijkbaar werkt zo'n sterrenteam als een rode lap op een stier.
Heerlijk hoe de Lakers toen genadeloos afgestraft zijn. Ik heb nu trouwens wat meer sympathie voor ze dan toen toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |