Maak jij ff een leuke dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Afwazig het volgende:
Wat een aidstopic weer yvonne.

Ik zat zelf te denken aan een leuk topic in TRU. Klonen in TRUquote:

Kan Yvonne zo goed mikken dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik buk alvast even

ik neem aan dat ze dat met 4 decennia levenservaring wel kan jaquote:

Ohw, dan kan ik gerust zijn. Met mijn bijna vier decennia kan ik vast op tijd genoeg bukken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze dat met 4 decennia levenservaring wel kan ja

Eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Snakey het volgende:
sneeuwvlok mag wel een tijdje dicht bij een kachel gezet worden.

quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan een leuk topic in TRU. Klonen in TRU

hoi Yvonne, wanneer ga je onze relallochtoon fijn op vakantie naar Bobbejaanland turen?quote:

Banaanvraag?quote:
Sorry maar ik doe het niet vaak hoorquote:

Oeps, jij bokst,quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohw, dan kan ik gerust zijn. Met mijn bijna vier decennia kan ik vast op tijd genoeg bukken.

* Aait Von over haar bolquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeps, jij bokst,
ik doe niks:')
Ik ben braaf, heus, echt:')

waarom geloof ik daar niks van ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeps, jij bokst,
ik doe niks
Ik ben braaf, heus, echt

idd, hij bokst echt nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarom geloof ik daar niks van ?

ik wist niet eens dat ze jou bedoelde, boeiequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik boks heul wel echt!
En ik ben een zij, geen hij.![]()
Leer een UI lezen?

Thaiboxen >>> Boxenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik boks heul wel echt!
En ik ben een zij, geen hij.![]()
Leer een UI lezen?

jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
Als yvonne mij een IP ban zou geven dan zou heel fok gaan relle

quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ze jou bedoelde, boeie:')
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:

*wegrent*quote:

Neuh, dan is het feest juist!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:

Unban Larissa.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef yvonne het volgende:
Nou hup, kies!
Gister die 3e wereldafghaan,
en vandaag?
Komop, we mottuh een nieuwe, ik verveel me!

Zou je daar vrij voor krijgen?quote:

jij bent nog te stom om voor de duvel te dansenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:

Als yvonne een IP ban zou krijgen dan zou heel fok gaan relle

waarom zou je eigenlijk voor de duvel moeten dansen? mag je dan naar de hemel als je je pasjes goed kan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef tlepel het volgende:
[..]
jij bent nog te stom om voor de duvel te dansen

sala is een geestige knul. daar moet je repsect voor hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Yvonne, Sala zegt tegen me dat ie Ip-ban heeft gekregen,klopt dat?

* imported_sphinx op rellen wacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Yvonne, Sala zegt tegen me dat ie Ip-ban heeft gekregen,klopt dat?

Mijn plaatje, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ze jou bedoelde, boeie
[afbeelding]

http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01/stoe002nede01_0446.htmquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou je eigenlijk voor de duvel moeten dansen? mag je dan naar de hemel als je je pasjes goed kan?
volgens mij is het oorspronkelijk meer bedoeld als: je bent zo dom om voor de duvel te dansen.
maar dat is mijn bescheiden mening.

Ik heb hier nog wel een hele matige voor je: FOK! en moderatiesquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx op rellen wacht.![]()

quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Zrtlrnc het volgende:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssosssssssssssssssssssssss
zoek de fout

we missen je in dit topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef solidsniper het volgende:
yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne,

nee he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt óók al niks

ga eens zuipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt óók al niks

Ja, 5 mei, Turkijequote:

Mooie tijden waren dat....quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef enter het volgende:
in 2003 was het elke dag rellen.

het was gister anders wel kinderdag!quote:

Da's op 28 december toch "Dag der Onnozele Kinderen"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was gister anders wel kinderdag!

Okequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
bek dicht klote sukkels

neen, het was gister kinderdag. zeg maar een turkse equivalent van sinter klaas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's op 28 december toch "Dag der Onnozele Kinderen"

Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef yvonne het volgende:
-knip-

Uiteraardquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef purplerose het volgende:
Yvon! Mag ik op de volgende baggermeet nieuwe pic van je tiet maken![]()

Soort Land van Ooit ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, het was gister kinderdag. zeg maar een turkse equivalent van sinter klaas.
mogen ze een dag bepalen wat er gebeurd. zouden ze 364 dagen van moeten maken. en 1 dag volwassendag.

Het is een gave stettikquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.

Totdat jij hier postte was me dat niet opgevallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.

Je had de vorige meet heul geen foto genomen!quote:

Nee, ik weet het!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je had de vorige meet heul geen foto genomen!

Heb je ook wel nodig voor je die hangers erop hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, ik weet het!!Ik zat steeds buiten wierie te smoken
Volgende keer maak ik er wel gelijk 2!![]()

Er valt je wel meer niet op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Totdat jij hier postte was me dat niet opgevallen

Ohw, het is incrowd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je had de vorige meet heul geen foto genomen!

quote:Op woensdag 25 april 2007 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig voor je die hangers erop hebt

Heb panorama view op me cameraquote:Op woensdag 25 april 2007 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig voor je die hangers erop hebt

quote:

Dan moet het lukken!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb panorama view op me cameraKomt helemaal goed, we maken er wat leuks van!

alice in wonderland. niet-jaardag 364 en verjaardag 1quote:

ik weet je te vinden in je rivierenbuurt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef static het volgende:
[..]

hoi, ik eet een peren ijsje wat doe jij?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Je topics worden een beetje zoetsappig

Bluf.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet je te vinden in je rivierenbuurt!
ja, moeten we nog steeds doen.quote:gaan we nog een lekker pilsje drinken?

misschien een keer halfway. in de vluchtheuvel?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef static het volgende:
[..]
Bluf.
[..]
ja, moeten we nog steeds doen.

ik drink limonadequote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi, ik eet een peren ijsje wat doe jij?

tantoe vet swaquote:

hey limonade-boy!quote:

Komt omdat ik geen klonen meer hebquote:Op woensdag 25 april 2007 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey limonade-boy!
wist je dat vandaag een jaar geleden yvonne jouw onderschrift schreef.
ik vind je inmiddels veel zachter geworden. ook minder klonen.

gezellig. want grappig ben je wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
maar verrek je hebt gelijk

Waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien een keer halfway. in de vluchtheuvel?
ps. ik kan niet darten.

van wou. net over de brug. in de buurt van de beste islamitische slager. andere hoek is genco. halte net na amstelkade als je richting centraal gaat.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |