Het begon als een "wat vond je er van" (hoe precies er een verschil in zit weet ik niet meer zo goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, er zijn idd weer 2 spoilertopicDie mogen dus ook wel weer een merge. Waar komt dat tweede topic nou weer vandaan?
Prima en Erik bedankt voor het melden, ik had er gewoon overheen gekekenquote:
Snap ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima en Erik bedankt voor het melden, ik had er gewoon overheen gekekenBlijkbaar heb ik oogkleppen op voor de combinatie HP & Spoilers.
Ja hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
Iemand wil van de 6 vast wel een mooie 7 maken ?
Fok! Literatuur-Trivia # 7. Maak me geen kind.
Ja, leuk idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is een Fok! Film-, Serie-, Album, etc. top 100. Is er ook zoiets als een Fok! Boeken top 100. Zo niet is het misschien leuk om zo iets een keer te organiseren.
Tof idee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is een Fok! Film-, Serie-, Album, etc. top 100. Is er ook zoiets als een Fok! Boeken top 100. Zo niet is het misschien leuk om zo iets een keer te organiseren.
Ik wilde dat idee net ook posten. Heb zelfs een summier voorstel voor een opzet gemaakt, dus eventueel wil ik me wel opofferen voor de organisatiequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het een leuk idee en ook de samenwerking met de FP zou mogelijk moeten zijn, ze zijn daar altijd erg lief(beetje vooraf slijmen kan nooit kwaad
)
Alleen heb ik daar momenteel ècht geen tijd voor, dus wie zou dat willen (en kunnen) organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |