quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooooooooooooooooooooh nu worden de gebroeders pimber boos
whehequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tsk, op MF vond je me nog een naar kind![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
maar anywho:
zijn er mensen die zaterdag een ritje willen maken?
zou eerst as van mn opa uit moeten strooien op zee, maar ik denk dat ze hem nog een keer door de zeef moeten halen voor wat gouden vullingen ofzo, want het is verplaatst naar 11 mei
schaam je!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef bvvt het volgende:
schaamteloze tvp
ik moet nog oefenen met iemand achterop voor de RopaRunquote:
Ik ga in de autoquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet nog oefenen met iemand achterop voor de RopaRun
dusseh.. bij mij mag ze ook wel achterop![]()
hahahaha, dat krijg je he - fok werkt verslavendquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
damn! stom Fok!
ik ga nu echt ff afwassen en inpakken en dan even verkassen![]()
schandaligquote:
Wat versta je onder snel en vlakjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Als je bochten snel en vlakjes neemt, daar kan je toch niet op zakken of wel?![]()
Wat denk jijquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Als je bochten snel en vlakjes neemt, daar kan je toch niet op zakken of wel?![]()
Nouja.. dat je knieeen de grond raken.quote:
Gewoon schools rijden, rechtop en een beetje schuinquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nouja.. dat je knieeen de grond raken.
Haha nee j/k![]()
![]()
Maar als je de bochten te snel rijdt.
Zolang je het houdt, op je eigen weghelft blijft en niet harder gaat dan de toegestaande snelheid moet dat toch mogen lijkt me![]()
En met het hoofd draaien als een robot!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon schools rijden, rechtop en een beetje schuin
Als je laat zien dat je kijkt is het goed, waar/ wanneer moet je afrijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
En met het hoofd draaien als een robot!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, Bazziek heeft me alweer gePMmed om te vertellen dat die foto van hem weg moet![]()
Als mijn motor weer in elkaar zit wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er mensen die zaterdag een ritje willen maken?
Wie heeft die foto van Pep gemaakt? [/WP]quote:
Duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je laat zien dat je kijkt is het goed, waar/ wanneer moet je afrijden
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ondertussen even de bevestiging van de cockpit aangepast.. ik vond dat hij altijd zo ver van het stuur zat.
Wel een halve centimeter.![]()
[afbeelding]
Ik wilde eerst nette sleuven maken, maar na boren, boren, boren, bijna een hand verliezen, boren.. lukte het niet.
Dus toen maar de flex gepakt, en open steekgaten gemaakt. Hij is nu helemaal lekker verstelbaar.![]()
Morgen alleen nog de uiterste randjes eraf zagen, ik bedenk me net dat je die misschien nog ziet na montage.
Alleen het wordt nu te laat.................. want het is me toch een pokkeherrie dat flexen!![]()
![]()
En moet het dan morgen ook nog zwart spuiten. 'Klusje' loopt wel wat uit de hand.![]()
Nee, is BazzieK niet, hij heeft geen werkbergschoenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, Bazziek heeft me alweer gePMmed om te vertellen dat die foto van hem weg moet![]()
Fijn dat dat de enige reden isquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Rib-i het volgende:
Nee, is BazzieK niet, hij heeft geen werkbergschoenen
Ik hoop dat het allemaal nog past.quote:
Gelukkig heb je een olieadditief tegen lekken.quote:Mijn motor is olie gaan lekken, net nu ik geen tijd meer heb om het zelf na te kijken
Ik denk dat het van de carterpan is, niet zo ernstig dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal nog past.![]()
Maar het grootste verschil gaat in de montage van de knipperlichten, en de postie van de beide claxons zitten.
There is no way back, heb die montagepunten ook al van de motor geflext.
![]()
Behalve oorverdovend, rook het ook erg lekker in de woonkamer.
Die bejaarden hiernaast leven nog hoorde ik later.![]()
[..]
Gelukkig heb je een olieadditief tegen lekken.![]()
Mja, helaas normaal dat pakkingen na een tijd stilstaan - rijden gaan werken.![]()
Of was het de carterpan...... die was toch al vervangen? Of kleppendesksel.. I am lost.![]()
Mijn spieren weigeren te bewegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, het is dinsdag. Moet jij je niet in elkaar laten slaan door een 12-jarig meisje
Die lui van het CBR kunnen je overal op laten zakken. Monopoliepositie enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Monopoliepositie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Die lui van het CBR kunnen je overal op laten zakken. Monopoliepositie enzo.![]()
Maar wie gaan zaterdag waar rijden? Als het in de buurt is kom ik ook wel even langs, vind het altijd wel leuk om Fokkers in het echt te zien.
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.quote:
Regent het dan zondagquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in zondag![]()
FOK MC peepz, we meet again [afbeelding]
Ach, je weet waar je het voor doet, straks ben je agent!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.En in de tijd tussen het sporten moesten we eten maken voor de leiding, alles schoonmaken en boodschappen doen.
En er waren bedden met trekvlekken die kut lagen en ik kon niet slapen en en en en
![]()
Hangt er vanaf hoeveel er lekt, of het niet op je achterband komt,quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat het van de carterpan is, niet zo ernstig dus
quote:
Je bent nu internquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.En in de tijd tussen het sporten moesten we eten maken voor de leiding, alles schoonmaken en boodschappen doen.
En er waren bedden met trekvlekken die kut lagen en ik kon niet slapen en en en en
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, je weet waar je het voor doet, straks ben je agent!
(als je vuilnisman was geworden had je meer verdiend, minder zware opleiding en meer waardering gehad)
1 druppel /24 uur ... valt wel meequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er lekt, of het niet op je achterband komt,
en of er geen milieuambtenaar langs loopt die je 500 euro boete geeft.![]()
Pwned bij Alexxxxx met een exquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.quote:
Jij wordt daar echt helemaal afgetraind tot je vetpercentage 5% is mennnquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hmmquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
... net een half uur zitten kijken ... een kwartier ...
NOoOOOOooHH, je zei MONOPOLIEPquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pwned bij Alexxxxx met een ex![]()
Maar wtf, je zit niet in het leger ofzo.
Weinig kans dat er een meet komtquote:
Owww zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.
-verkeersinzichtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owww zo.![]()
![]()
Jaaa oke!
Kan men even een lijstje zetten waar ze erh op letten bij avd examens?§!![]()
Owke danquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
-verkeersinzicht
-spiegelen
-snelheid
-veiligheid
-afstand houden
-op tijd reageren, anticiperen enzovoort
Mijn instructeur zei altijd dat het niet uit maakt hoe je zelf rijdt, als je bij het CBR maar laat zien dat jij degene bent met het meeste geduld, het meeste inzicht en alle verkeersregels naleeft. Kortom, rij nog netter dan de paus op zondag en je slaagt.
Wanneer mag je afrijden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan![]()
ThanksIK BEN NU AL ZENUWACHTIG ALS IK ER AAN DENK!
Gelukkig zijn die zenuwen helemaal weg als ik eenmaal op de motor zit
...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Oh en net een half uur zitten kijken naar hoe 1 van de buren een kwartier of langer probeert te fileparkeren. (2 vakken leeg!!) YES!!! It's a woman [afbeelding]
Mjeh, nogal verkenkert, maar nu is het koffie en donuts voor 3 maanden om het te compenserenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pwned bij Alexxxxx met een ex![]()
Maar wtf, je zit niet in het leger ofzo. Kansloos daarzo, geef ze ff een ram voor hun harses men
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Oh en net een half uur zitten kijken naar hoe 1 van de buren een kwartier of langer probeert te fileparkeren. (2 vakken leeg!!) YES!!! It's a woman [afbeelding]
Dat is meestal zo bij vrouwenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan![]()
ThanksIK BEN NU AL ZENUWACHTIG ALS IK ER AAN DENK!
Gelukkig zijn die zenuwen helemaal weg als ik eenmaal op de motor zit
...
Niet echt, heb telkens tussendoor gigantisch veul gegeten om energie op te doen dus werkt niet echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij wordt daar echt helemaal afgetraind tot je vetpercentage 5% is mennn![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij vrouwenMet het schudden van een apparaat tussen de benen verdwijnt de terughoudenheid als Fernandes in een surinaams cafe
Lollerzquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij vrouwenMet het schudden van een apparaat tussen de benen verdwijnt de terughoudenheid als Fernandes in een surinaams cafe
Fokkers zijn engquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Ik laat me 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
Misinterpetatie ten topquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe fout
Je bent geen Homoik weet dat
Je piem0l smaakt niet naar poop![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe fout
Je bent geen Homoik weet dat
Nee, dan ben je gezakt wegens angst in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Kortom, rij nog netter dan de paus op zondag en je slaagt.
Trouwens wat de kenker zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet dat
Subtiel ookquote:
Netter, niet banger. En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gezakt wegens angst in het verkeer.[/monopolie positie] [/generaal Huisman]
![]()
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zittenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Netter, niet banger. En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zitten
Dat is niks vergeleken bij de introductieperiode op de KMA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Delegatie Tilburg en omstreken. Tja, je moet ze gedogen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef MaartenGrendel het volgende:
En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?![]()
![]()
Let wel, 1 druppeltje heH!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Rib-i het volgende:
Morgen maar olie bijgieten en des avonds ene vermaeckelijk blokje om
Voor nu
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken bij de introductieperiode op de KMA.
paar standaard dijkjes?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als mijn motor weer in elkaar zit wel.![]()
![]()
Moet ook nog de voorvork demonteren, olie verversen, en voor zondag rijdende hebben voor Zandvoort.![]()
Maar heb je zelf een leuk idee voor een toerritje?![]()
Dat hoeft niet. Zondag batsmeet.quote:
Onder de indruk... wat liev!quote:Woorden schieten tekort ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders een Brielse Meer / Maasvlakte route?quote:
quote:weet nog niet zoveel te vinden eigenlijk, maar heb net een motorkaart gehad van nederland, zal 's kijken of daar wat leuks op staatmaar die ligt thuis, en zit nu in dat hotel
![]()
Lucky Ren'e.quote:wel weer -ka-ching- 50 euro voor weekje in weelde levendat wordt lekker uit eten met Rene zondag
![]()
Wellicht, maar ik ben toch van mening dat het slechts een huis-tuin-en-keuken cam is. Gewoon simpel dingetje, zonder veel extra's en opties. Beetje hetzelfde als dat ding van mij, maar dan 3x minder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
Maar voor een compactcamera een echt werkpaard ja.
Doet in scherpte en kleurweergave voor geen camera onder.
Dat bewijs is er iedere dag weer.
vrienden van mijn ouders (en van mij ook wel eigenlijk) hebben een hotel en zijn een week op vakantie..quote:
Ziet er clean uit men!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstie nu nog gaat lekken![]()
, helemaal met kettingcleaner schoongemaakt...
Vnadaag nog met een bestuurbare auto op nitro wezen rijden, gaat best hard...
4,1cc 3 pk ofzo. top >70kmpu en daar zit ie heel snel op, hij heeft 2 versnellingen. En maakt een donderse herrie, maar is echt gaaf zon ding. Alleen wel vaak over de kop gerold![]()
[afbeelding]
De oude motor van Rib-i.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
ZZR600
rijdt best leuk overigens, al weet ik niet of ik er na mn crash nog op mag rijden![]()
Ik heb veel camera's in handen gehad, zowel professioneel als bij kiekjes maken, en deze Olympus 'drukt af' zoals een echte fotocamera moet reageren. Niet zoals een electronisch speeltje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:
Valt me toch een beetje tegen van deze fotokenner.
Wat is nu je top met dat tandwiel?quote:Enneh, circuit gaat best bagger worden denk ik, net ff geragd maar ik schakel me gek![]()
Had ik reeds 2 jaar geleden voorspeld. Net als Hicham. 'binnen enkele maanden na het behalen van het volledige rijbewijs willen jullie snel wat anders kopen'.quote:Heb alvast een ruitje besteld om eventueel in een gekke bui toch een keer te gaan proefrijden en deze dan meteen in te ruilen
Waar kunnen we gratis zuipen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
vrienden van mijn ouders (en van mij ook wel eigenlijk) hebben een hotel en zijn een week op vakantie..
dus ik logeer een week in hun huis om 's avonds en 's nachts de boel in de gaten te houden en mensen die te laat inchecken de sleutels van de kamers enzo te geven
doe ik paar keer per jaar, vriendendienst
Remmenreiniger, tast geen rubber aan staat er bij die van mij op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
btw wie had er hier laatst allemaal olie op zn band zitten, hicham ofzo?
Hoe maak je dat schoon, bij mij zit er wat vet op... kettingcleaner ofzo?
Morgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ehhz morgen nietzondag wel
zaterdag bloempje
220 is de top, en zoiets terugdraaien in de vorm van andere tandwielen e.d. vind ik atijd te fag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is nu je top met dat tandwiel?![]()
Ik zou' em nog ff wisselen als ik jou was.![]()
En uw religie wasquote:Had ik reeds 2 jaar geleden voorspeld. Net als Hicham. 'binnen enkele maanden na het behalen van het volledige rijbewijs willen jullie snel wat anders kopen'.![]()
Mja, ik heb express kettingcleaner gepakt omdat het ook voor x-y-z ringen is en die zijn ook van rubber... (stiekem omdat ik het in mn hand had maarjaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar kunnen we gratis zuipen?![]()
[..]
Remmenreiniger, tast geen rubber aan staat er bij die van mij op.
Alleen vertrouw ik het niet helemaal....... maar doe het soms wel ff.![]()
Kettingcleaner....... geen idee wat dat is. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.![]()
Is dat trouwens de achterbrug van een brommer......![]()
de hele achterkant van die ZZR is afgebroken, 'gelukkig' heeft meneer er een kofferset opgezet MET knippers, want die was hij dus aan de linkerkant compleet kwijt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De oude motor van Rib-i.![]()
Nee, lijkt me dat dat niet meer mag.Hoewel, die motor is ook al op leeftijd.
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
(stiekem omdat ik het in mn hand had maarja)
Dashboard is pure luxequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, en het hele dashboard lijkt er bij elke hobbel kiezel uit te vallen
Morgen zal ik wel zien of het werkt, kheb het gekregen van een collega van me die gebruikte het niet meer. Mooi busje van 750 ml.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik ga het ook maar eens kopen dan, als dat net zo goed werkt als WD40, want het zal vast minder vetspetters leveren.
Te fagquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
220 is de top, en zoiets terugdraaien in de vorm van andere tandwielen e.d. vind ik atijd te fag.![]()
Zeg ik. Fag.quote:Maar het zal er op neer komen dat ik een groot deel van het rechte stuk m'n gas moet inhouden, anders doet de toerenbegrenzer datDie 220 haal ik nagenoeg elke rit hier op een 70 weg, wel spannend want ik weet dat ze op de helft ergens weleens staan te laseren.
Duivelsaanbidder.quote:En uw religie was?
Open uitlaatje dr opquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het maakt vooral hinderlijk veel herrie
Inleveren van trekkracht = = = = = fagquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
Te fagzondag op Zandvoort heb je wel meer nodig.
![]()
Loadingquote:
Die voorkant, die achterkant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Snelwagen het volgende:
Btw nu het toch even over een achterbrug ging, die van mn aanstaande motor heeft echt een porno ding. Spuitgegoten aluminium zonder lasnaden e.d.
[afbeelding]
Mooi profiel ook
Is er toch nog iets zwaar aan ambtenaar zijnquote:
Nitrilrubber en Hypalonrubber. Dat is ongeveer hetzelfde not.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mja, ik heb express kettingcleaner gepakt omdat het ook voor x-y-z ringen is en die zijn ook van rubber...
Maar je motor weegt ook erg weinig.quote:En die achterbrug is een kwestie van engineering on the edge![]()
Dat vind ik dus nergens op slaan, daar zijn versnellingen voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Inleveren van trekkracht = = = = = fag
Maar hij rijdt zo p0rnoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die voorkant, die achterkant.
Midden, mwoah
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
Dat vind ik dus nergens op slaan, daar zijn versnellingen voor.![]()
Kweet niet het is duits spul waar heel weinig opstaat, en staan wel 20 symbolen op dat je het vooral niet zo de natuur in moet spuitenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nitrilrubber en Hypalonrubber. Dat is ongeveer hetzelfde not.![]()
Het ene kan bijvoorbeeld wel tegen olie, en het andere niet.![]()
Maar nu ben ik aan het mierenneuken.![]()
Staat er zoiets op als biologisch afbreekbaar?![]()
[..]
Maar je motor weegt ook erg weinig.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
WD40 werkt in het vuil, kettingreiniger is meer een ontvettende aerosol die snel vervliegt schat ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef worldpimber het volgende:Ik ga het ook maar eens kopen dan, als dat net zo goed werkt als WD40, want het zal vast minder vetspetters leveren.
En uw religie wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
WD40 werkt in het vuil, kettingreiniger is meer een ontvettende aerosol die snel vervliegt schat ik.
WD40 werkt gewoon het beste bij dikkere vervuilingen, en staat in eigenschappen haaks op kettingvet.
WD40 wint dus, maar laat ik het maar niet zeggen, zelf ontdekken werkt beter.![]()
Theoretisch onbenul.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef worldpimber het volgende:Sjah, idd... als een GS500 9 versnellingen zou hebben had een ZX-6R zeker wel bijgehouden?
Jah die kettingreiniger is ongeveer hetzelfde als remreinigerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WD40 werkt in het vuil, kettingreiniger is meer een ontvettende aerosol die snel vervliegt schat ik.
WD40 werkt gewoon het beste bij dikkere vervuilingen, en staat in eigenschappen haaks op kettingvet.
WD40 wint dus, maar laat ik het maar niet zeggen, zelf ontdekken werkt beter.![]()
Ik heb ook een X ring, zal XX een XX nemen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb trouwens ook een X-ring ketting (ter nagedachtenis aan -XX-)
Wat is nu mijn voordeel? [afbeelding]
Dit geeft stof tot nadenken, maar ik denk dat ik het er niet mee eens benquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
Theoretisch onbenul.![]()
Wat je nu in zes rijdt, had je anders in vier gedaan.
Zeg maar wat op snelheid het voordeel is van die vertanding.![]()
Je begint op -2 dat is wel lekker als je niet met je koppeling om kan gaan.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
ff naar de schuur om te kijken of ik dat ook kan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadenken is gezond en houdt je jong.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Dit geeft stof tot nadenken, maar ik denk dat ik het er niet mee eens ben![]()
Dan zal -XX- wellicht toch voor een O-ring ketting kiezen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb ook een X ring, zal XX een XX nemen?
Jij en ik, Zandvoort, 10.00, opdat we dit geschil zullen beslechten tot de dood ons scheidtquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nadenken is gezond en houdt je jong.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan zal -XX- wellicht toch voor een O-ring ketting kiezen...
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
edit: Dan zul jij vast niet veel nagedacht hebben in je leven [afbeelding]
Tschüss, und viel spass auf die Bauma.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd voor mn afscheid. Lieve mensen, en ook de mensen die niet zo lief zijn, ik ga zo op bed, morgen om 04:00 gaat mn wekker weer, dan vertrek ik voor een paar dagen naar Duitsland, waar ik naar de bauma, een enorme bouwmachinebeurs, in München ga. Dus ik ga heel veel foto's maken, Schnitzels eten en plezier hebben. Tot zondag of in die omstreken!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd voor mn afscheid. Lieve mensen, en ook de mensen die niet zo lief zijn, ik ga zo op bed, morgen om 04:00 gaat mn wekker weer, dan vertrek ik voor een paar dagen naar Duitsland, waar ik naar de bauma, een enorme bouwmachinebeurs, in München ga. Dus ik ga heel veel foto's maken, Schnitzels eten en plezier hebben. Tot zondag of in die omstreken!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
Jah die kettingreiniger is ongeveer hetzelfde als remreiniger![]()
Ik heb vaak geprobeerd met remmenreiniger wat gedaan te krijgen, maar het werkt alleen echt goed bij hele lichte vervuilingen. Als je iets sterk vervuild wilt schoonmaken moet je het dus eerst invetten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef worldpimber het volgende:
En uw religie was [afbeelding] ???
Oh, had ik al gevraagd. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Jij en ik, Zandvoort, 10.00, opdat we dit geschil zullen beslechten tot de dood ons scheidt
quote:Maar heel ver weg heb je een punt, maar toch gewoon niet![]()
quote:edit: Dan zul jij vast niet veel nagedacht hebben in je leven
Ik slik al B in de multi en vetzuren DHA en ALA in de visolie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
Er is nog hoop
http://www.vmt.nl/index.php?page=nieuwsartikel&id=1446
![]()
![]()
Dan vlieg je gewoon over de berm.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook een nieuwe motor
een Fazer..
Fazer1000
*droom*
Je denkt teveel, en wil te weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wil wel..had evt met fighter naar me werk gegaan, maar zit echt te krap met de tijd enzo
Mwah gewoon blijven spuiten met die bende, maar dat deed ik met wd40 ook. Wat dat betreft ben ik niet echt milieuvriendelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vaak geprobeerd met remmenreiniger wat gedaan te krijgen, maar het werkt alleen echt goed bij hele lichte vervuilingen. Als je iets sterk vervuild wilt schoonmaken moet je het dus eerst invetten.![]()
En daarna remmenreiniger........
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef Snelwagen het volgende:
Mwah gewoon blijven spuiten met die bende, maar dat deed ik met wd40 ook. Wat dat betreft ben ik niet echt milieuvriendelijk![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
Je denkt teveel, en wil te weinig.![]()
![]()
Ga dan een kwartiertje eerder weg ensow.![]()
![]()
Het ga je goed Alexxxxxquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Deadlines voor je werk of school?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als het kon..deadlines is u niet bekend zekers
Time management 2002.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als het kon..deadlines is u niet bekend zekers
Als het voor school was zou die vast wel eerder wegkunnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Deadlines voor je werk of school?![]()
Noob![]()
Had je toch het geld in de man moeten zoekenquote:
kenkerbeidequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef worldpimber het volgende:
Deadlines voor je werk of school?![]()
Noob![]()
Dan moet je zoontje maar met innovatieve ideen komen om het milieuprobleem (voor zover dat er is) op te lossen, geef hem elke dag een boterham met blueband IDquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een kind die ook een toekomst wil ja!
![]()
Maar een beetje WD40 staat in verhouding tot veel spuiten met die bende.![]()
![]()
zonder huidig TM was er een halve fte-er meer nodig geweestquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Time management 2002.![]()
Ik weet, ik weet, loop 5 jaar achter.![]()
Wegens gezinsuitbreidingquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ben je opzoek naar een nieuwe topkuip, zie je dit
http://www.marktplaats.nl(...)-25-kw-mogelijk.html
we gaan beide niet slecht verdienen als het goed is, dus die twee motoren de man komen er welquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je toch het geld in de man moeten zoeken![]()
Of heb je aan de lange termijn bankrekeningen gedacht?
let vooral op de jarretel of wat het ook mag zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wegens gezinsuitbreiding![]()
Gadver zie die vrouw op de motor zitten![]()
Khad het gezien jah, sexy hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
let vooral op de jarretel of wat het ook mag zijn
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:53 schreef Makster het volgende:
Yo Pep,
Is dit wat
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/CASIO+EXILIM+EX-Z11+Limited+Edition+digitale+camera+zwart.7084155/default.aspx?utm_source=vergelijk&utm_medium=productfeed
Kan het model nergens terug vinden, zelfs niet op de site van Casio. Na wat googlen blijkt dat deze speciaal voor mediamarkt Duitsland op de markt is gebracht
Toestel zal zeker wel goed zijn, maar is de S770 van casio niet veel chiller dan?
http://www.exilim.de/nl/exilimcard/exs770/
Lees het morgen wel
Kickboks anagater olmquote:
wattevakquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder huidig TM was er een halve fte-er meer nodig geweest
Ja, want nu ga je in jezelf praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wattevaklange dag weer
happen is het logische gevolg
![]()
tijd om te gaan
Tja ik doe eigenlijk geen reviews van fototoestellen die Casio hetenquote:
heláschquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
Maarre, morgen kwartiertje eerder weg, overmorgen kwartiertje langer. Deal?![]()
![]()
Heel leuk dat oppassen.quote:
W'rom.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:35 schreef motorbloempje het volgende:
@Worldbeater
wil misschien ook met wat newbs uit het Rijlestopic een ritje maken {..}
quote:
Steuntje in de rug.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
huh?
quote:
Nee, de motor geeft troublesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het weekend geen brommert dus
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:14 schreef bvvt het volgende:
Nee, de motor geeft troubles
![]()
hij deed het vanochtend zo ongeveer 500 meter.
Daarna geen boegie vonkjes meer
Kon ik em weer vrolijk terug duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het weekend geen brommert dus![]()
![]()
Ik wilde net wat mooie goodies voor je SV posten.
Vorige keer was het toch ook iets kleins? Zekering etc.quote:Tja, 55 eurobij de dealer, heb nu voor een mooie poser koppelingshevel en poser remhevel 33 euro betaald (inclusief verzendkosten vanuit de US)
![]()
WB gaat ook aan de fysieke arbeid. Half uurtje hardlopen.![]()
![]()
leuk speel goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde net wat mooie goodies voor je SV posten.![]()
[..]
Vorige keer was het toch ook iets kleins? Zekering etc.![]()
WB gaat ook aan de fysieke arbeid. Half uurtje hardlopen.![]()
![]()
verder heb ik nog steeds dezelfde baanquote:Op woensdag 25 april 2007 10:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel leuk dat oppassen.![]()
Heb je verder nog wel dezelfde baan?![]()
[..]
W'rom.![]()
![]()
[..]
Hoofdletters, smileys en leestekens toegevoegd.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef bvvt het volgende:
Vorige keer wilde de startmotor nog niet eens rond draaien - dat doet ie nu wel-
alleen geen vonken op de bougie.Hij slaat niet aan.
![]()
![]()
![]()
Damn, ik wist dat iets niet klopte.. een vrouwelijke computernerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
verder heb ik nog steeds dezelfde baan![]()
en ben aan het 'vechten' voor een vast contract EN ga deeltijd studeren vanaf september aan de HHS
(Bedrijfskundige Informatica)
en wrom? Omdat dat best toffe mensen zjin
Tnx, nu heb ik nog maar zes dagen te leven.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
Hoofdletters, smileys en leestekens toegevoegd.![]()
thnxquote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoofdletters, smileys en leestekens toegevoegd.![]()
zou kunnenquote:Geen vonk...... bobine of CDI defect.Of toch een zekering.
mail gaat vandaag de deur uitquote:Heb je al contact met TLR_Boy trouwens?![]()
i'm sowwyquote:[..]
Tnx, nu heb ik nog maar zes dagen te leven.![]()
my strongest point - adding smiliesquote:
Ja ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef bvvt het volgende:
mail gaat vandaag de deur uit
Gaat 't nog wel goed met je?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet bezig.![]()
![]()
Ik dacht dat je al lang contact op zou nemen.![]()
Jammer anders had je zijn nummer gehad om te bellen. Wie weet kon hij vanavond wel.
Misschien kan Pimber hem even forwarden.![]()
http://www.romotor.nl/1327337.htm
Nou, daar ga je toch van kwijlen!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Gaat 't nog wel goed met je?beetje mac Donalds linkjes posten
Fag.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, mijn coachBelt ie me gisterenavond terwijl ik lig te slapen dat ik toch niet hoef te komen vandaag. Maar ik lag te slapen dus hoorde dat niet. Dus vanmorgen om 7 uur stond ik helemaal klaar in motorpak om te vertrekken, spullen ingepakt en motor stond al buiten. Pak mijn telefoon en zie dat ik een voicemailbericht heb dat ik toch niet hoef te komen
Fijn
Dus toen maar weer gaan slapen, belt ie me om half 8 weer wakker of ik zijn bericht heb gehad
Mejeh nu wel lekker vrij wat wel fijn is gezien het feit dat ik niks echt goed kan bewegen
Al met al, weer een doodnormale dagquote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, mijn coachBelt ie me gisterenavond terwijl ik lig te slapen dat ik toch niet hoef te komen vandaag. Maar ik lag te slapen dus hoorde dat niet. Dus vanmorgen om 7 uur stond ik helemaal klaar in motorpak om te vertrekken, spullen ingepakt en motor stond al buiten. Pak mijn telefoon en zie dat ik een voicemailbericht heb dat ik toch niet hoef te komen
Fijn
Dus toen maar weer gaan slapen, belt ie me om half 8 weer wakker of ik zijn bericht heb gehad
Mejeh nu wel lekker vrij wat wel fijn is gezien het feit dat ik niks echt goed kan bewegen
"WB situatie schets."quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fag.
Ik luister nu of twee net gebrande CD'tjes in orde zijn.
vriendinnetje moet zich nog inluisteren voor een concert as zaterdag.
Frans Bauer.. wat ik moet doorstaan.. dat is pas erg!![]()
Doodnormale.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Al met al, weer een dood normale dag![]()
quote:
quote:Ik luister nu of twee net gebrande CD'tjes in orde zijn.
vriendinnetje moet zich nog inluisteren voor een concert as zaterdag.
Frans Bauer.. wat ik moet doorstaan.. dat is pas erg!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Al met al, weer een dood normale dag![]()
OV was naar eindhoven en dat was maar 1 maandje. Deed het nu met de auto en motor, reizen that isquote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doodnormale.![]()
Bazziek, ik dacht dat je met het OV zou reizen.![]()
Heeft je ZXR al een beurt gehad?![]()
Ennnnnnn who the fuck is die coach?
En waarom zit je niet 12/6 in opleiding?
Is dit het patatgeneratietempo?![]()
![]()
Mail is al de deur uitquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet bezig.![]()
![]()
Ik dacht dat je al lang contact op zou nemen.![]()
Jammer anders had je zijn nummer gehad om te bellen. Wie weet kon hij vanavond wel.
1.000 rode rozenquote:
Al net zo droog als BWT.. gelukkig staan er smileys bij.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef BazzieK het volgende:
OV was naar eindhoven en dat was maar 1 maandje. Deed het nu met de auto en motor, reizen that is
ZXR heeft al lang een beurt gehad bij de MacDonalds man.
De coach is mijn pesjoonlijk begelijer.
Het patatgeneratietempo was de afgelopen 2 dagen 20/2 dus nu ff 0/1![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.000 rode rozen [afbeelding]
1.000 rode rozen [afbeelding]
Die zijn alleen maar voor jou [afbeelding]
Want ik geef de aan de vrouw waar ik van houwouh. [afbeelding]
.
Volgende nummer.
.
Morgen schijnt ook voor jou weer de zon [afbeelding]
Zo gaat het elke keer, dus vraag niet waarom [afbeelding]
Want zo lang er nog sterren hoogH aan de hemel staHan [afbeelding]
lach het maantje naar jouH, en kan je weer alleen Ahaan. [afbeelding]
lach het maantje naar jouH, en kan je weer alleen Ahaan. [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Sommige nummers zijn dan wel weer up temp, dus met een potje bier in een cafe zie ik mogelijkheden.![]()
Oleee!!!!!!!! OlaaaaaaaH! [afbeelding]
K3 is er niets bij.![]()
Shellquote:Op woensdag 25 april 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al net zo droog als BWT.. gelukkig staan er smileys bij.![]()
Heeft die MC er Shell Advance, Motul of frituurvet ingedaan?![]()
En die persoonlijk begeleider zat lekker aan devanochtend.
Even wat leerlingen wakker bellen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer, er was een moment sprake dat hij op Motul over zou stappen.![]()
Snel! sluit je Digi fotocam aan als webcamquote:Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jammer dat ik jullie niet kan laten meegenieten via een Live stream.![]()
![]()
CD nummer twee...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Snel! sluit je Digi fotocam aan als webcam![]()
..... onee
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef bvvt het volgende:
Vergeet niet de volgende
Als sterruh aan de hemel staan
Die gast kan alleen maar over zon en sterren zingen
Een kikker.... alsof we die hier nog niet gezien hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten dat ik nog moest lunchen. Dus even bijlezen her en der...
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/1544/mffh0.jpg]afbeelding][/url]
ff klikken.
Uit een Dynomeet@MF. Ook leuk.![]()
quote:Have some deep frustrations you need to get out?? Go to a Kreator concert and jump in the pit during this song.If you survive, you'll be cured. If you don't, you'll die in pure fucking bliss.
Wat wil je geforward hebben?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Gelukkig is er geen nieuws
Kansloos """""muziek""""""" standrechtelijk executeren dat soort gespuis.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
sfj("$(!"(!$( geld kwijt aan prikken die niet aanslaan op mijn lichaam![]()
![]()
Ja je hebt er 3 nodig, maar jij 4, misschien 5 en als het even zit wel 6 of 7 .blaaaaaaa
![]()
Middag!![]()
aquote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ja je hebt er 3 nodig, maar jij 4, misschien 5 en als het even zit wel 6 of 7 .blaaaaaaa
![]()
Middag!![]()
Ik hoor geen muziek!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kansloos """""muziek""""""" standrechtelijk executeren dat soort gespuis.
Wie gaat dat nou luisteren, op weg naar z'n werk ofzo bijvoorbeeld
Dichterbij zien!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, daar ga je toch van kwijlen!!!!
[afbeelding]
Added face pic voor Greppelslet en -XX-.
[afbeelding]
Er moet immers voor iedereen wat te zien zijn.![]()
Nee man Deze shit is da bombquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik hoor geen muziek!
Er zit gejangel door heen!En iemand schreeuwt er door heen.
HE? OWWWWW DAT IS DE MUZIEK![]()
omfg!
Luister dan dit:
PAAATTAAAAAAAAA SHIZZLZZEEE
NoOOooh hoe durf jequote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef bvvt het volgende:
Dan gaan we het maar niet hebben over Günther
Die is speciaal voor -XX-
Wat voorn prikken danquote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Middag!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef bvvt het volgende:
Dan gaan we het maar niet hebben over Günther
Die is speciaal voor -XX-
Prikken dat je immuun wordt voor hepatitis Bquote:
Ik niet, voor BWT... sms hem even of' ie vanavond kan kijken.......quote:
Die website is een beetje jammer idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef worldpimber het volgende:Wel puik als je zo kan rijden tough...
Maar nu is het levenslang ofuh?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prikken dat je immuun wordt voor hepatitis B![]()
Voor mij was het maar voor 2 jaar lang wat normaal levenslang moet zijn...
* *kuch* ik moet wel op tijd weg - volgende week vind ik ook geen rampquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik niet, voor BWT... sms hem even of' ie vanavond kan kijken.......![]()
[..]
Over een maandje moet ik voor bloedafname (controle).quote:
Je sexy sleutelhanger is gedeletedddd mennnquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Die website is een beetje jammer idd.![]()
Verder reageer ik ff niet op die filmpjes en muziek.. geen tijd.. en Fok! is retetraag met multiple quotes.
Ok..... zo ongeveer situatie voor....
[afbeelding]
En nu met de proefpassing.
[afbeelding]
Het plaatje is net gespoten, en gaat zo de oven in.
[afbeelding]
En gelijk de claxons maar even meegepakt. Alles matzwart als het droog is.
Alsof die zit te wachten op droge mailtjes van bvvt.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al lang contact op zou nemen.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.000 rode rozen
1.000 rode rozen
Die zijn alleen maar voor jou
Want ik geef ze aan de vrouw waar ik van houwouh.
.
Volgende nummer.
.
Morgen schijnt ook voor jou weer de zon
Zo gaat het elke keer, dus vraag niet waarom
Want zo lang er nog sterren hoogH aan de hemel staHan
lacht het maantje naar jouH, en kan je weer alles Ahaan.
lacht het maantje naar jouH, en kan je weer alles Ahaan.
![]()
![]()
![]()
Sommige nummers zijn dan wel weer up temp, dus met een potje bier in een cafe zie ik mogelijkheden.![]()
Oleee!!!!!!!! OlaaaaaaaH!![]()
K3 is er niets bij.![]()
:^quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kansloos """""muziek""""""" standrechtelijk executeren dat soort gespuis.
Wie gaat dat nou luisteren, op weg naar z'n werk ofzo bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Hicham gaat zo reageren [afbeelding]
Denk ik![]()
Naisquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Die website is een beetje jammer idd.![]()
Verder reageer ik ff niet op die filmpjes en muziek.. geen tijd.. en Fok! is retetraag met multiple quotes.
Ok..... zo ongeveer situatie voor....
[afbeelding]
En nu met de proefpassing.
[afbeelding]
Het plaatje is net gespoten, en gaat zo de oven in.
[afbeelding]
En gelijk de claxons maar even meegepakt. Alles matzwart als het droog is.
Stommelt die net uit zijn bed?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Hicham gaat zo reageren [afbeelding]
Denk ik![]()
Spreading the disease.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:12 schreef Snelwagen het volgende:
Nais![]()
Kwerd vandaag nog ingehaalt door zo'n triumph![]()
Tsssk beunhaasquote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Spreading the disease.![]()
Net nog ff de afgeflexte bevestigingen gespoten.
[afbeelding]
Ik wilde het later doen, maar nu maar even provesorisch.(que spelling...)
[afbeelding]
Over ongeveer een kwartier alles monteren.![]()
Beter dan niet spuiten.quote:
De titel staat er bij.quote:Wasda voorn nummer![]()
En tot mijn verbazing doet -XX- ook mee in het clipje.quote:Sounds like I am listening to Queensryche underwater.
Chek die armenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
De zanger / voor -XX-![]()
Duidelijker nummer van Queensryche.![]()
Neh, ik liep langs zijn pittoreske kamertje op weg naar de altijd veelbelovende koelkast en constateerde een reactieschermquote:Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Stommelt die net uit zijn bed?
Of hoorde je harde -geweldige- muziek?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik liep langs zijn pittoreske kamertje op weg naar de altijd veelbelovende koelkast en constateerde een reactiescherm
De minimaliseer buttonquote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik liep langs zijn pittoreske kamertje op weg naar de altijd veelbelovende koelkast en constateerde een reactiescherm
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:58 schreef -XX- het volgende:
De minimaliseer button!?
NOOoooooHhhh!!!!!
Hej, namens het verbond van Mensen die Aandacht aan hun Reactie's Schenken (MARSquote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wilde het later doen, maar nu maar even provesorisch.(que spelling...)
Mjah ik vind het niet echt watquote:Op woensdag 25 april 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter dan niet spuiten.![]()
En het is geen eyecatcher.![]()
[..]
De titel staat er bij.![]()
Helaas verwatert e.a. in de live performance en vooral de kwaliteit van de clip.![]()
[..]
En tot mijn verbazing doet -XX- ook mee in het clipje.
Ze hadden nooit een vrouw op het podium.![]()
T' is wel oldskool trouwens. Ergens rond 1988 kwam het album uit.![]()
Zo moeilijk kan die grap niet wezenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, namens het verbond van Mensen die Aandacht aan hun Reactie's Schenken (MARS) wil ik je toch vriendelijk verzoeken vandale.nl in dit soort situatie te raadplegen. Tevens quotes van MF direct te verbeteren opdat ze aanklikbaar dan wel leesbaar worden
Anders ben ik genoodzaak je uit te schrijven bij MARS.(hoewel je je nog wel kan beroepen op de sectie correct smileygebruik
)
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daarvoor hebben we een deurdicht protocol hier in huis [/koffiekoekje]
Ook wel "protocol door slam" genoemdquote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daarvoor hebben we een deurdicht protocol hier in huis [/koffiekoekje]
Doet hij er dan zo lang over?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef worldpimber het volgende:
Nou het spuitwerk ziet er prima uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
Mjah ik vind het niet echt wat, iig wat ik er net van hoorde. Maar ook de kwaliteit is idd heel slecht
Hij was bezig met MARSquote:Op woensdag 25 april 2007 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
Doet hij er dan zo lang over?Windows met plaktoetsen aan..
![]()
Ah, even door OFFICE halen voor het posten.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef worldpimber het volgende:
Hij was bezig met MARS [afbeelding]
Oortjes die niet tegen gitaarmuziek kunnen?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
Mjah ik vind het niet echt wat, iig wat ik er net van hoorde. Maar ook de kwaliteit is idd heel slecht
Mja, als jij er was dan was ik nog wel halverwege gekomen.quote:
Standaardprijsje.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
vanaf morgen in de aanbieding voor 99 euro..is da wat of ergens anders nog cheaper te krijgen![]()
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!![]()
Waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
vanaf morgen in de aanbieding voor 99 euro..is da wat of ergens anders nog cheaper te krijgen![]()
weinig animo voor minimeetquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, als jij er was dan was ik nog wel halverwege gekomen.
Nu ben ik ingestort....... veel te warm om te sleutelen. Een dutje zou welkom zijn.
Zo maar even met weerstand van binnuit afmaken.
toch 20 euroquote:
Ga even editten.quote:
Hij is ook verrot. We hebben niet allemaal een fijne kantoorbaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga je nu de vraag terugkaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is ie morgen in de aanbieding?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nee Bazziek heeft op het moment last van een algehele lichamelijk overbelasting. Is daarom nogal traag, waardoor de kans erg groot is dat zijn reactie bij een heel andere post hoort.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben calculator van beroep..moet dat dan toch goed doenquote:
quote:Hij is ook verrot. We hebben niet allemaal een fijne kantoorbaan.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanwege zwaar tekort hebben ze het proces solliciteren maar overgeslagen volgens mij
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is ook verrot. We hebben niet allemaal een fijne kantoorbaan.
Was heel raar, ik moest een dag met een fotograaf meelopen die de belichting voor een fotoshoot aan het instellen was en koffie drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna vroegen ze of ik last had van mijn ogen van al de flitsen ofzo?![]()
En toen ik zei dat dat niet het geval was was het goed.
![]()
![]()
Vandaar de politiequote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was heel raar, ik moest een dag met een fotograaf meelopen die de belichting voor een fotoshoot aan het instellen was en koffie drinken.
Daarna vroegen ze of ik last had van mijn ogen van al de flitsen ofzo?![]()
En toen ik zei dat dat niet het geval was was het goed.
![]()
![]()
Kockengenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja![]()
over -6 min @ Kockengen
Het weer is nog behoorlijk goed, twijfelachtige omstandigheden voor een meet.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kockengen
Googlemaps raadplegen
MC Meet (sundae ijsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |