quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooooooooooooooooooooh nu worden de gebroeders pimber boos
whehequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tsk, op MF vond je me nog een naar kind![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
maar anywho:
zijn er mensen die zaterdag een ritje willen maken?
zou eerst as van mn opa uit moeten strooien op zee, maar ik denk dat ze hem nog een keer door de zeef moeten halen voor wat gouden vullingen ofzo, want het is verplaatst naar 11 mei
schaam je!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef bvvt het volgende:
schaamteloze tvp
ik moet nog oefenen met iemand achterop voor de RopaRunquote:
Ik ga in de autoquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet nog oefenen met iemand achterop voor de RopaRun
dusseh.. bij mij mag ze ook wel achterop![]()
hahahaha, dat krijg je he - fok werkt verslavendquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
damn! stom Fok!
ik ga nu echt ff afwassen en inpakken en dan even verkassen![]()
schandaligquote:
Wat versta je onder snel en vlakjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Als je bochten snel en vlakjes neemt, daar kan je toch niet op zakken of wel?![]()
Wat denk jijquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Als je bochten snel en vlakjes neemt, daar kan je toch niet op zakken of wel?![]()
Nouja.. dat je knieeen de grond raken.quote:
Gewoon schools rijden, rechtop en een beetje schuinquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nouja.. dat je knieeen de grond raken.
Haha nee j/k![]()
![]()
Maar als je de bochten te snel rijdt.
Zolang je het houdt, op je eigen weghelft blijft en niet harder gaat dan de toegestaande snelheid moet dat toch mogen lijkt me![]()
En met het hoofd draaien als een robot!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon schools rijden, rechtop en een beetje schuin
Als je laat zien dat je kijkt is het goed, waar/ wanneer moet je afrijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
En met het hoofd draaien als een robot!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, Bazziek heeft me alweer gePMmed om te vertellen dat die foto van hem weg moet![]()
Als mijn motor weer in elkaar zit wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er mensen die zaterdag een ritje willen maken?
Wie heeft die foto van Pep gemaakt? [/WP]quote:
Duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je laat zien dat je kijkt is het goed, waar/ wanneer moet je afrijden
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ondertussen even de bevestiging van de cockpit aangepast.. ik vond dat hij altijd zo ver van het stuur zat.
Wel een halve centimeter.![]()
[afbeelding]
Ik wilde eerst nette sleuven maken, maar na boren, boren, boren, bijna een hand verliezen, boren.. lukte het niet.
Dus toen maar de flex gepakt, en open steekgaten gemaakt. Hij is nu helemaal lekker verstelbaar.![]()
Morgen alleen nog de uiterste randjes eraf zagen, ik bedenk me net dat je die misschien nog ziet na montage.
Alleen het wordt nu te laat.................. want het is me toch een pokkeherrie dat flexen!![]()
![]()
En moet het dan morgen ook nog zwart spuiten. 'Klusje' loopt wel wat uit de hand.![]()
Nee, is BazzieK niet, hij heeft geen werkbergschoenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, Bazziek heeft me alweer gePMmed om te vertellen dat die foto van hem weg moet![]()
Fijn dat dat de enige reden isquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Rib-i het volgende:
Nee, is BazzieK niet, hij heeft geen werkbergschoenen
Ik hoop dat het allemaal nog past.quote:
Gelukkig heb je een olieadditief tegen lekken.quote:Mijn motor is olie gaan lekken, net nu ik geen tijd meer heb om het zelf na te kijken
Ik denk dat het van de carterpan is, niet zo ernstig dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal nog past.![]()
Maar het grootste verschil gaat in de montage van de knipperlichten, en de postie van de beide claxons zitten.
There is no way back, heb die montagepunten ook al van de motor geflext.
![]()
Behalve oorverdovend, rook het ook erg lekker in de woonkamer.
Die bejaarden hiernaast leven nog hoorde ik later.![]()
[..]
Gelukkig heb je een olieadditief tegen lekken.![]()
Mja, helaas normaal dat pakkingen na een tijd stilstaan - rijden gaan werken.![]()
Of was het de carterpan...... die was toch al vervangen? Of kleppendesksel.. I am lost.![]()
Mijn spieren weigeren te bewegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, het is dinsdag. Moet jij je niet in elkaar laten slaan door een 12-jarig meisje
Die lui van het CBR kunnen je overal op laten zakken. Monopoliepositie enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
Monopoliepositie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Die lui van het CBR kunnen je overal op laten zakken. Monopoliepositie enzo.![]()
Maar wie gaan zaterdag waar rijden? Als het in de buurt is kom ik ook wel even langs, vind het altijd wel leuk om Fokkers in het echt te zien.
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.quote:
Regent het dan zondagquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin in zondag![]()
FOK MC peepz, we meet again [afbeelding]
Ach, je weet waar je het voor doet, straks ben je agent!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.En in de tijd tussen het sporten moesten we eten maken voor de leiding, alles schoonmaken en boodschappen doen.
En er waren bedden met trekvlekken die kut lagen en ik kon niet slapen en en en en
![]()
Hangt er vanaf hoeveel er lekt, of het niet op je achterband komt,quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat het van de carterpan is, niet zo ernstig dus
quote:
Je bent nu internquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gisteren 4 uur lang joggen en mountainbiken op voor mij 200% tempo zonder pauzes. Toen vanochtend om half fucking 7 twee uur joggen zonder pauzes op een tempo dat niet rekening hield met mijn horeca spoiler en toen even snel ontbijtprobben waarne we weer 4 uur lang gingen joggen met opdrachten tussendoor waaronder 2 stormbanen.En in de tijd tussen het sporten moesten we eten maken voor de leiding, alles schoonmaken en boodschappen doen.
En er waren bedden met trekvlekken die kut lagen en ik kon niet slapen en en en en
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, je weet waar je het voor doet, straks ben je agent!
(als je vuilnisman was geworden had je meer verdiend, minder zware opleiding en meer waardering gehad)
1 druppel /24 uur ... valt wel meequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er lekt, of het niet op je achterband komt,
en of er geen milieuambtenaar langs loopt die je 500 euro boete geeft.![]()
Pwned bij Alexxxxx met een exquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.quote:
Jij wordt daar echt helemaal afgetraind tot je vetpercentage 5% is mennnquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hmmquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
... net een half uur zitten kijken ... een kwartier ...
NOoOOOOooHH, je zei MONOPOLIEPquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pwned bij Alexxxxx met een ex![]()
Maar wtf, je zit niet in het leger ofzo.
Weinig kans dat er een meet komtquote:
Owww zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ja, leuk scrabblewoord he? Het CBR is de enige die in Nederland rijexamens mag afnemen, zij mogen dus ook zelf bepalen waar je aan moet voldoen om wel of niet te slagen.
-verkeersinzichtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owww zo.![]()
![]()
Jaaa oke!
Kan men even een lijstje zetten waar ze erh op letten bij avd examens?§!![]()
Owke danquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
-verkeersinzicht
-spiegelen
-snelheid
-veiligheid
-afstand houden
-op tijd reageren, anticiperen enzovoort
Mijn instructeur zei altijd dat het niet uit maakt hoe je zelf rijdt, als je bij het CBR maar laat zien dat jij degene bent met het meeste geduld, het meeste inzicht en alle verkeersregels naleeft. Kortom, rij nog netter dan de paus op zondag en je slaagt.
Wanneer mag je afrijden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan![]()
ThanksIK BEN NU AL ZENUWACHTIG ALS IK ER AAN DENK!
Gelukkig zijn die zenuwen helemaal weg als ik eenmaal op de motor zit
...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Oh en net een half uur zitten kijken naar hoe 1 van de buren een kwartier of langer probeert te fileparkeren. (2 vakken leeg!!) YES!!! It's a woman [afbeelding]
Mjeh, nogal verkenkert, maar nu is het koffie en donuts voor 3 maanden om het te compenserenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pwned bij Alexxxxx met een ex![]()
Maar wtf, je zit niet in het leger ofzo. Kansloos daarzo, geef ze ff een ram voor hun harses men
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef worldpimber het volgende:
Oh en net een half uur zitten kijken naar hoe 1 van de buren een kwartier of langer probeert te fileparkeren. (2 vakken leeg!!) YES!!! It's a woman [afbeelding]
Dat is meestal zo bij vrouwenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan![]()
ThanksIK BEN NU AL ZENUWACHTIG ALS IK ER AAN DENK!
Gelukkig zijn die zenuwen helemaal weg als ik eenmaal op de motor zit
...
Niet echt, heb telkens tussendoor gigantisch veul gegeten om energie op te doen dus werkt niet echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij wordt daar echt helemaal afgetraind tot je vetpercentage 5% is mennn![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij vrouwenMet het schudden van een apparaat tussen de benen verdwijnt de terughoudenheid als Fernandes in een surinaams cafe
Lollerzquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij vrouwenMet het schudden van een apparaat tussen de benen verdwijnt de terughoudenheid als Fernandes in een surinaams cafe
Fokkers zijn engquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Ik laat me 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
Misinterpetatie ten topquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe fout
Je bent geen Homoik weet dat
Je piem0l smaakt niet naar poop![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe fout
Je bent geen Homoik weet dat
Nee, dan ben je gezakt wegens angst in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Kortom, rij nog netter dan de paus op zondag en je slaagt.
Trouwens wat de kenker zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet dat
Subtiel ookquote:
Netter, niet banger. En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gezakt wegens angst in het verkeer.[/monopolie positie] [/generaal Huisman]
![]()
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zittenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Netter, niet banger. En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Je wist nog niet dat je na je eerste Fok!MC meet 3 weken niet kan zitten
Dat is niks vergeleken bij de introductieperiode op de KMA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Delegatie Tilburg en omstreken. Tja, je moet ze gedogen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef MaartenGrendel het volgende:
En wtf zijn dat voor onsmakelijke verhalen hierboven?![]()
![]()
Let wel, 1 druppeltje heH!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Rib-i het volgende:
Morgen maar olie bijgieten en des avonds ene vermaeckelijk blokje om
Voor nu
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken bij de introductieperiode op de KMA.
paar standaard dijkjes?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als mijn motor weer in elkaar zit wel.![]()
![]()
Moet ook nog de voorvork demonteren, olie verversen, en voor zondag rijdende hebben voor Zandvoort.![]()
Maar heb je zelf een leuk idee voor een toerritje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |