Hurt niet, alhoewel die vaak gespeeld wordt de laatste maanden, Head Like A Hole is onmisbaar, dat is inderdaad erg raar. Overigens: "Reptile", die is vet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dacht trouwens dat Head like a Hole wel standaard werd gespeeld, net als Hurt

Jammer dat Hurt niet werd gespeeld, ik miste ook Terrible Lie en The Perfect Drug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hurt niet, alhoewel die vaak gespeeld wordt de laatste maanden, Head Like A Hole is onmisbaar, dat is inderdaad erg raar. Overigens: "Reptile", die is vet!![]()

The Perfect Drug word zo goed als nooit gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Jammer dat Hurt niet werd gespeeld, ik miste ook Terrible Lie en The Perfect Drug.

Wanneer Marilyn Manson een NIN member wordt, dan zullen ze A Perfect Drug live spelen. En er zijn wel meer NIN concerten geweest waar HLAH, Hurt en Closer niet gespeeld werden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:55 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
The Perfect Drug word zo goed als nooit gespeeld volgens mij.
en volgens mij heeft NIN ook nog bijna nooit een concert gedaan zonder "Head like a Hole" zelfde geld voor "Hurt" en eigenlijk ook "Closer". Dus eigenlijk heeft lowlands een bijzonder optreden mee gemaakt![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aaron die de handstand doet achter zijn gitaarversterker

Hele verhaal: http://starbulletin.com/2007/09/14/features/story05.htmlquote:"YOU ARE getting the last show of the current incarnation of the band."
Although Reznor's touring band of drummer Josh Freese, guitarist Aaron North, bassist Jeordie White and keyboardist Alessandro Cortini are excellent support players, "at this point, I want to switch things around a bit. Nine Inch Nails as a rock band configuration, we've done it and we've done it again. I see other ways I can present the material in concert, more challenging, something new. I don't want it to go stale."

Jammer. Het is knap hoor wat ze doen met die electronica en synths, maar het mist uitstraling. Op Lowlands zag het er echt uit als een zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hele verhaal: http://starbulletin.com/2007/09/14/features/story05.html
Oftewel: de nieuwe NIN komt voortaan alleen uit een paar laptops? Als Lowlands een voorbode was.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |