Hurt niet, alhoewel die vaak gespeeld wordt de laatste maanden, Head Like A Hole is onmisbaar, dat is inderdaad erg raar. Overigens: "Reptile", die is vet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dacht trouwens dat Head like a Hole wel standaard werd gespeeld, net als Hurt
Jammer dat Hurt niet werd gespeeld, ik miste ook Terrible Lie en The Perfect Drug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hurt niet, alhoewel die vaak gespeeld wordt de laatste maanden, Head Like A Hole is onmisbaar, dat is inderdaad erg raar. Overigens: "Reptile", die is vet!![]()
The Perfect Drug word zo goed als nooit gespeeld volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Jammer dat Hurt niet werd gespeeld, ik miste ook Terrible Lie en The Perfect Drug.
Wanneer Marilyn Manson een NIN member wordt, dan zullen ze A Perfect Drug live spelen. En er zijn wel meer NIN concerten geweest waar HLAH, Hurt en Closer niet gespeeld werden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:55 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
The Perfect Drug word zo goed als nooit gespeeld volgens mij.
en volgens mij heeft NIN ook nog bijna nooit een concert gedaan zonder "Head like a Hole" zelfde geld voor "Hurt" en eigenlijk ook "Closer". Dus eigenlijk heeft lowlands een bijzonder optreden mee gemaakt![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aaron die de handstand doet achter zijn gitaarversterker
Hele verhaal: http://starbulletin.com/2007/09/14/features/story05.htmlquote:"YOU ARE getting the last show of the current incarnation of the band."
Although Reznor's touring band of drummer Josh Freese, guitarist Aaron North, bassist Jeordie White and keyboardist Alessandro Cortini are excellent support players, "at this point, I want to switch things around a bit. Nine Inch Nails as a rock band configuration, we've done it and we've done it again. I see other ways I can present the material in concert, more challenging, something new. I don't want it to go stale."
Jammer. Het is knap hoor wat ze doen met die electronica en synths, maar het mist uitstraling. Op Lowlands zag het er echt uit als een zooitje ongeregeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hele verhaal: http://starbulletin.com/2007/09/14/features/story05.html
Oftewel: de nieuwe NIN komt voortaan alleen uit een paar laptops? Als Lowlands een voorbode was.....
Wat Reena al zei: Reznor heeft aangekondigd in een andere formatie / setup te willen spelen. Dit zei hij ook 2 jaar geleden en toch is hij gaan touren met de huidige line up.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Viperke het volgende:
NeeeeNiN is uit elkaar
http://www.metmichiel.nl/(...)GAAT%20UIT%20ELKAAR/
Jij bedoelt waarschijnlijk het album The Limitless Potential. Inderdaad fan remixes van het album Year Zero. Niet gereleased door Trent (tot op heden verantwoordelijk geweest voor Broken DVD, Closure DVD en wat filmpjes met andere artiesten tijdens de vorige Amerikaanse tour met Bauhaus, TV on Radio etc.).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
er is een torrent gereleased door trent met de beste fan-remixes...
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Zolang The perfect drug nog niet live is uitgevoerd is er geen reden om geen band te gebruiken, ze hebben nog niet alles gedaan...
Ja maar Josh Freese is een robot...moet lukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.
Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Heb hetzelfde eigenlijk, Live vindik ze nog steeds geweldig maar de laatste 2 cd's pakken me gewoon niet zoals eerder werk wel deed. Laatste cd misschien 5 / 6 keer geluisterd en het blijft gewoon niet hangen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Ik vind hem afwisselend, laat ik dat voorop stellen.. iets dat ook zijn betere platen kenmerkte. Maar helaas komt het allemaal wat uitgekauwder en meer als truukje over dan op Downward Spiral bijvoorbeeld, waar de formule van Trent nog fris en vernieuwend klinkt. Ik vind dit een beetje bejaard af en toe. Ook weinig wat echt naar je strot vliegt of blijft hangen.. het is "allemaal wel aardig". Van een NIN release had ik zolangzamerhand wel wat meer verwacht met al die revolutionaire electronica-releases in de underground.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.
Vergeet niet dat Downward Spiral ouder is dan 13 jaar...
Wat valt je precies tegen?
Waarom moet het 1 drummer zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.
Jah, Korn gebruikt geen volledige MIDI tijdens live optredens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waarom moet het 1 drummer zijn?Korn had er de laatste optreden ook 4, of 2 (en 2 trommeltjes).
Haha ja, zijn geliefde Macbook Pro komt een heel eind met het nummer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1 drummer + Ableton Live + meuk met samples zou voldoende moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef Reena het volgende:
Yay!
Remix album schijnt 20 November uit te komen volgens deze site!
Een CD EN DVD!!!!
(tenminste...dat wordt gezegd...)
Welkom dan bij deze!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef Morrigun99 het volgende:
NiN nieuweling hiero. Ik was verkocht na het horen van Hurt, na de aankoop van "Beside You in Time" (DVD) ben ik helemaal om.
![]()
Ik heb nu sinds kort the Downward Spiral en Year Zero. Beide nog niet al te vaak geluisterd, maar mijn eerste indruk van vooral Year Zero is bijzonder goed (Beginning of the End, The Good Soldier, Me I'm not en In This Twilight vind ik echt geweldig).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Welkom dan bij deze!
Luister vooral hun albums dan maar. Mijn favo: Pretty Hate Machine
dan nu nog "Pretty Hate Machine" en de "Broken EP" en probeer dan vooral ook ergens de dvd van Broken vandaan te halenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds kort the Downward Spiral en Year Zero. Beide nog niet al te vaak geluisterd, maar mijn eerste indruk van vooral Year Zero is bijzonder goed (Beginning of the End, The Good Soldier, Me I'm not en In This Twilight vind ik echt geweldig).
Verder heb ik al een tijdje The Fragile (waarik Left vele malen beter vind dan right) en With Teeth. Ook op die laatste staan een paar fantastische nummers (Bite the Hand that Feeds en Beside You in Time bv.).
Ja, dat kan bij mij eigenlijk wel een beetje genuaneerd worden: toen de videoclip van the Perfect Drug net uitkwam, ben ik meteen op zoek gegaan naar dat nummer, heb hem gescoord en vervolgens zó vaak gedraaid dat dat singletje helemaal naar de klote is gegaan. Dát was mijn eerste ervaring met The Nails.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef shakaboem het volgende:
Zelf ben ik trouwens ook pas sinds een paar maanden fan.![]()
hehequote:A nice package with three discs. Good quality vinyl, blah blah blah - really it's just cool.
quote:12. another version of the truth: kronos & enrique gonzalez müller
quote:1. capital g: switch
Och, stel je eens voor dat je als fan die vraag gesteld krijgt. Geweldig.quote:The Pirate Robot Midget mix is a fan's work - I thought it was great, it filled a need and I asked permission to use it here.
Tof. Iets wat gratiesch is te downloaden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Trent is zo tof. Een multitrack DVD.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tof. Iets wat gratiesch is te downloaden.![]()
quote:**insert comment from Devilinsect: "I thought he said all the multitracks were going to be posted online, now he wants us to PAY for them??"
Relax, friend. One second after this package goes to the manufacturing plant someone will kindly upload those missing multitracks and everything will be OK. If they don't soon enough for your liking, just yell loudly out the window and I'll do it myself.
Ow beter! Heb me voorgenomen om alleen nog maar vinyl ipv cd's te kopen, dus ff zoeken. Wat heb je er voor betaald?quote:Op zondag 4 november 2007 14:27 schreef Reena het volgende:
Ja, als de overgangen iets subtieler zouden zijn, zou het meer als 1 geheel klinken...
YZ is al uit op vinyl...ik heb het en het ziet er mooi uit
Eén van de kanten is een picture disc...maar zo geweldig is het ook weer niet hoor...artwork enzo is voor de rest hetzelfde als op de CD, maar het ziet er meteen een stuk mooier uit, omdat het groter is...
quote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze spelen wel in op je geweten met die link zegMaar ik zal 'm eens downloaden, ben benieuwd..
Saul Williams is geen miljonair en het is zijn album. Reznor krijgt vast een mooi salaris voor zijn diensten, maar het is de naam van Saul die op dit product staat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Devlinsect het volgende:
@Reena:
je mag het gratisch downloaden . Wanneer je goede geluidskwaliteit wil hebben boven de 192k, dan betaal je pas.En waarom een artiest steunen die allaaang miljonair is (radiohead, reznor etc)
Via discogs.com kun je dat mooi zien. Schijnbaar heeft Reznor vier nummers helemaal zelf geschreven en Williams zelf (alleen hem bedoel ik dan) maar eentje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:59 schreef Collaborator het volgende:
Het verhaal achter sommige tracks is wel leuk, Trent stuurde Saul een cdtje met 14 tracks (beats, concepten, leftovers) Saul koos er een paar. Zoals banged and blown Through. (en nog 6 andere geloof ik) Veel tracks heeft Trent ook weinig mee te maken gehad op wat kleine dingetjes na.
Tja, ik vind zang nou eenmaal wel bij muziek passen. Daarnaast schijnen er sampels in te zitten die fragile niet gehaald hebben, wel degelijk NIN dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben iemand die luistert naar de muziek. Tekst kan me weinig schelen. Ik vind het totaal niet op NIN lijken. Geen harde / zachte structuren overgang etc.
Vind het meer lijken op Antichrist Superstar van M. Manson vs rap invloeden van alternatieve hiphop als Jedi Mind Tricks.
En een top album.
Sunday Bloody Sunday blijft kut. Origineel was het ook al.![]()
@Reena:
je mag het gratisch downloaden . Wanneer je goede geluidskwaliteit wil hebben boven de 192k, dan betaal je pas.En waarom een artiest steunen die allaaang miljonair is (radiohead, reznor etc)
Bij de eerste 3x NIN dit jaarwas YZ nog niet uit maar was dat hele cirkus er omheen al in volle gang en werden er ook YZ-nummers gespeeld, mag je dus ook best YZ-tour noemen. Ik verwacht NIN voorlopig niet meer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef ralfseltje het volgende:
Nu ik Year Zero weer vaker luister begin ik het toch wel een erg lekkere plaat te vinden. Maar is nog nog redelijk om te verwachten dat Trent binnenkort nog met zijn laptopjes richting Nederland komt? Er is geen Year Zero tour geweest hier, afgezien van Lowlands enzo. Een hele clubtour zou wel erg leuk zijn.
Ach, ze hebben al zat bandleden uitgewisseld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wanneer Marilyn Manson een NIN member wordt, dan zullen ze A Perfect Drug live spelen. En er zijn wel meer NIN concerten geweest waar HLAH, Hurt en Closer niet gespeeld werden.![]()
Omdat NIN een eenmansproject is en dus logisch is dat er bandleden worden uitgewisseld.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ach, ze hebben al zat bandleden uitgewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |