Aan haar eigen prachtig aangebrachte make-up waardoor haar ogen nog kleiner lijken en nog meer gaan hangen is wel te zien dat het visagie-team erg veel verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat 'advies' kreeg ze van het visagie-team. Ze is gewoon te goed en heeft te veel gevoel voor visagie. Daarom gaan ze in overleg met de organisatie van het kampioenschap.
Ik viel net in het gesprek, en het was niet echt duidelijk, maar iets van dat haar gevoel niet meer zei dat ze hier moest zijn.quote:
Zijn zelfvertrouwen.quote:
Ok, de streams dan maar weer aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik viel net in het gesprek, en het was niet echt duidelijk, maar iets van dat haar gevoel niet meer zei dat ze hier moest zijn.
Inderdaad. Hoe kun je iemand die zo niet weet hoe met make-up om te gaan zo'n beeld voorspiegelen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Aan haar eigen prachtig aangebrachte make-up waardoor haar ogen nog kleiner lijken en nog meer gaan hangen is wel te zien dat het visagie-team erg veel verstand van zaken heeft.![]()
Accepteren dat je het niet kan! Dat heb ik ook gemoeten... al was het bij mij wat sneller duidelijk dan bij Brian. Daar hoefde in mijn geval geen zangleraar aan te pas te komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
In m'n studententijd had ik een huisgenoot die het leuk vond om mee te "zingen" als ik gitaar speelde. En als je dat toon-gevoel niet "hebt", dan krijg je het ook niet. Is niet aan te leren.
Dat weet die leraal ook wel. Snap niet dat hij er niet mee kapt, want er is werkelijk geen eer aan te behalen.
voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: ook je hol van binnen wassen.
Natasia: Echt waar he, Jaap
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor [afbeelding] wil ik zijn konthaar wel eraf scheren...
Z'n konthaar moet gewoon geharst worden, is het in 1 ruk klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor [afbeelding] wil ik zijn konthaar wel eraf scheren...
Volgens mij is het REALITY tv. Het is toch te gek voor woorden dat de meest extreme acties worden beloond, en een normaal mens wordt bedreigt met een toneelhaak?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:11 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat er nu eens een toneelhaak komen voor Sylvia?
Is toch niet normaal dat ze zo weinig tv maakt.
Vind het ook erg oneerlijk tegenover Huub die veel risico's neemt en niet echt extra beloont wordt.
Vannacht lag Jaap en Sylvia der bed en wat doet ze...gewoon naar achter bellen hoe boring kun je zijn.
PS: Snap Sylvia echt wel en zou waarschijnlijk ook zo reageren maar zo kun je toch geen programma maken?
Joh......kijk ja allang?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef cobain94 het volgende:
Brian heeft geen audiooren en maatgevoel en zal ze nooit krijgen ook..Met andere woorden A-muzikaal...
Jaaps kunstje is al bijna klaar........ beetje goor zijn, beetje king jaap roepen..... beetje rotzooien maken...... Hoe vaak kan je dat doen en geloofwaardig blijven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Volgens mij is het REALITY tv. Het is toch te gek voor woorden dat de meest extreme acties worden beloond, en een normaal mens wordt bedreigt met een toneelhaak?
"het wordt geen tretier show" bla bla bla. Van het originele concept is nog maar weinig over. Hoe extremer hoe beter.
Persoonlijk zal ik snel afhaken als het walgelijke gedrag van Jaap gewoon geaccepteerd wordt. Tuurlijk, allemaal saaie mensen is niet leuk om naar te kijken, maar een huis vol tokkies is in mijn ogen geen real life soap meer.
Net als je denkt dat het nivo een dieptepunt heeft bereikt blijkt het allemaal nog nét effe erger te kunnen.
dat noem ik nou een toneelhaak ... (voor jaap)...quote:
Volgens mij kan ze de druk van de FEBO niet meer aan. De laatste dagen zit ze zo veel achter, en vannochtend had ze het ook met Natsaja erover. Toen vroeg Natasja, wanneer Syl's deadline was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Sylvia het zat is, maar ik liet me door zo'n ranzige onopgevoede hufter niet mijn eigen huis uitjagen.
1 back-up is niet meer genoeg....quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef jacqjacq het volgende:
huub heeft eric nog gelukkig.
maar het kan ook best even een tijdelijke dip voor silvia zijn.
ik vraag me af of ik het zo lang zou kunnen uithouden ergens, heb mijn hele volwassen leven nooit langer vakantie gehad dan 3 weken en was blij dat ik weer iets kon gaan doen, laat staan 7 maanden.
we zien het wel,
Dat betreur ik ook. In het begin was het 'strijden met woorden' op een beetje nivo. Nu is het gooiten en smijten met eieren. Het begon met stimuleren van dag-activiteiten, zoals een eigen bedrijf opzetten. Dat deel van de inhoud van het spel is helemaal weggevallen, een groot leeg gat kwam er voor in de plaats.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Carlaa het volgende:
[..]
..... Van het originele concept is nog maar weinig over. ......
ik dacht meer aan ritueel verbranden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Z'n konthaar moet gewoon geharst worden, is het in 1 ruk klaar.
Inderdaad. Vermoedelijk is er gezegd dat ze haar borg terug krijgt als ze op de korte termijn opstapt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze de druk van de FEBO niet meer aan. De laatste dagen zit ze zo veel achter, en vannochtend had ze het ook met Natsaja erover. Toen vroeg Natasja, wanneer Syl's deadline was.
Zou het niet een reactie kunnen zijn op het overlijden van haar vader. Rouwverwerking en de bijbehorende depressie ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze de druk van de FEBO niet meer aan. De laatste dagen zit ze zo veel achter, en vannochtend had ze het ook met Natsaja erover. Toen vroeg Natasja, wanneer Syl's deadline was.
Chips ik had me dus toch moeten opgevenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
1 back-up is niet meer genoeg....
Wat een schitterend gerucht wordt hier de wereld in geslingerd ..... Gewoon fantaseren over de borg !quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Inderdaad. Vermoedelijk is er gezegd dat ze haar borg terug krijgt als ze op de korte termijn opstapt.
Bij Syl blijft dat gokken, dat vage gelul word ik niet veel wijzer van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou het niet een reactie kunnen zijn op het overlijden van haar vader. Rouwverwerking en de bijbehorende depressie ?
Inderdaad zeg...wat een geleuter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Domenica het volgende:
aardig wijfie hoor die sylvia, maar wat een gelul over ik heb het gevoel dat ik hier moet zijn
Anders had ze net zoals Stephan geprobeerd zich eruit te laten stemmenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een schitterend gerucht wordt hier de wereld in geslingerd ..... Gewoon fantaseren over de borg !
Vooral het niet consequente naleven van de regels. Het is gewoon complete willekeur. De een krijgt een OW voor iets onbenulligs, een ander kan van alles uitvreten zonder enig gevolg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat betreur ik ook. In het begin was het 'strijden met woorden' op een beetje nivo. Nu is het gooiten en smijten met eieren. Het begon met stimuleren van dag-activiteiten, zoals een eigen bedrijf opzetten. Dat deel van de inhoud van het spel is helemaal weggevallen, een groot leeg gat kwam er voor in de plaats.
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
Huub schrikt er van, Sylvia heeft het zo lang voor haar gehouden omdat ze er zeker van wou zijn.
Ze was gelukkig hier maar nu niet meer, ze weet niet waar het aan ligt.
Tja, deels eens, maar ga er maar vanuit dat het alleen maar extremer zal worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Volgens mij is het REALITY tv. Het is toch te gek voor woorden dat de meest extreme acties worden beloond, en een normaal mens wordt bedreigt met een toneelhaak?
"het wordt geen tretier show" bla bla bla. Van het originele concept is nog maar weinig over. Hoe extremer hoe beter.
Persoonlijk zal ik snel afhaken als het walgelijke gedrag van Jaap gewoon geaccepteerd wordt. Tuurlijk, allemaal saaie mensen is niet leuk om naar te kijken, maar een huis vol tokkies is in mijn ogen geen real life soap meer.
Net als je denkt dat het nivo een dieptepunt heeft bereikt blijkt het allemaal nog nét effe erger te kunnen.
Het zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]
Inderdaad. Vermoedelijk is er gezegd dat ze haar borg terug krijgt als ze op de korte termijn opstapt.
Ik vind het alleen maar erg omdat Brrrrrrrrrrr weer mogelijkheden ziet om iets te bewerkstelligenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop dat dit spel is (denk het eerlijk gezegd niet), maar als ze echt weg gaat of moet wordt het voor Huub best wel zwaar. Zeker omdat hij dan zijn enige echte back-up kwijt is.
Dat krijgt Sylvia al een half jaar lang in haar oortje geroepen. Maar mevrouw luistert daar niet naar, want het staat niet in haar Tarot-kaarten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef carpediem23 het volgende:
Huub is snel zijn back up Eric kwijt hoor, Nicolaas slaapt naast Eric en kan echt wel dingen uitspoken om Eric over te halen Huub te laten vallen. Vind het trouwens maar vaag dat Syl nu opeens weg wil gaan, dit na het gesprek achter en met Natasia. Sylvia is blijkbaar te saai.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Polonium-120 het volgende:
sylvia zit in een 'waarom-ben-ik-hier?' vacuum...
Waarom Ben Ik Hier? - Een Fundamentele Vraag
Waarom ben ik hier op aarde? Waar kwam ik vandaan? Wat ben ik waard? Heb ik ook maar enige intrinsieke waarde? Dien ik een bepaald doel? Dit zijn allemaal fundamentele vragen. Dit zijn de "grote vragen" van het leven. Hoe jij deze vragen beantwoordt bepaalt hoe jij de wereld ziet en hoe je de wereld behandelt. Omdat je een onderdeel van de wereld bent, bepaalt hoe je de wereld ziet ook hoe je jezelf ziet en jezelf behandelt. Het is daarom belangrijk dat we deze fundamentele vraagstukken oplossen. En het is belangrijk dat we de eerlijke waarheid ontdekken. Verkeerde antwoorden op belangrijke vragen zijn niet erg nuttig.
ach sylvia waarom pak jij je tarot kaarten er niet even bij....
Een mooie complot-theorie kan ik wel waarderen, maar hier wordt werkelijk bij élke gebeurtenis diréct geroepen dat "de FEBO" dit bekokstoofd heeft en dat het " zoooo doorzichtig" is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een schitterend gerucht wordt hier de wereld in geslingerd ..... Gewoon fantaseren over de borg !
Precies 100% waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef cindy10 het volgende:
denk dat sylvia voor een keuze is gezet....of zich gedragen tegen haar natuur in....of vrijwillig moeven,met nog wat behoud van eer en eventueel geld...
Dat zie ik heel anders. Jaap's kunstje is nog lang niet klaar zolang als het mensen zo ontregelt. Zijn 'gestoorde' gedrag verlegt de grenzen van de maatschappelijke omgangsvormen en is daarmee bedreigend voor mensen die hechten aan hun structuren. Huub zal er niet van wakker liggen en Nicolaas gelooft het waarschijnlijk ook wel, maar Sylvia, Natasja en Erik hebben daar duidelijk grote moeite mee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaps kunstje is al bijna klaar........ beetje goor zijn, beetje king jaap roepen..... beetje rotzooien maken...... Hoe vaak kan je dat doen en geloofwaardig blijven?
En dat is natuurlijk alleen maar goed voor de programma.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat ze weg wil.
Huub en Syl waren echte vrienden.
Huub word nu een stuk zwakker.
Als ze inderdaad voor het blok is gezet maakt DGK er echt een grote bende van.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ga niet roepen dat ik ga stoppen met kijken als Syl weg gaat () maar het zou wel weer een grote verlaging zijn van het spel. Er blijven echt geen normale mensen meer over.
open even een condoleance register wil je...quote:
Op VOL zal er vast wel grote paniek heersen momenteel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
Over 2 dagen stromen de brieven binnen, Syl ga niet en dan gaat ze weer twijfelen.
Nou, jij bent de eerste die zegt wat ik denkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ga niet roepen dat ik ga stoppen met kijken als Syl weg gaat () maar het zou wel weer een grote verlaging zijn van het spel. Er blijven echt geen normale mensen meer over.
Helaas wordt door die flauwekul op FOK! dit forum tot een nutteloze aangelegenheid gebombardeerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooie complot-theorie kan ik wel waarderen, maar hier wordt werkelijk bij élke gebeurtenis diréct geroepen dat "de FEBO" dit bekokstoofd heeft en dat het " zoooo doorzichtig" is.![]()
Of zal het programma tegelijktijdig met tien ten onder gaan..iedereen een flinke oprotpremie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Wel vreemd want ik las hier zojuist dat Syl en Natas het over de toneelhaak hadden en dat Natas vroeg tot hoelang ze had en nu voelt ze opeens dat ze naar huis moet.
Ik vind daar niks complotachtigs aan. Ik vind het een logisch gevolg van iets wat zij achter te horen heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Wil sylvia weg?
En waar heb je die kennis vandaan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef carpediem23 het volgende:
Sylvia, Eric, Nicolaas en Jaap worden vervangen door nieuwe miljonairs. Misschien dat ze eentje weg krijgen dmv weg stemmen. Tien is heel erg druk met de screenings en hebben nu denk ik wel genoeg mensen die nieuwe miljonairs kunnen worden, officieel is er nog 1 plek, maar door het weghalen van oude bewoners hebben ze genoeg ruimte voor nieuwe verhaallijnen.
Ja, vind je het gek met zo'n smeerlap in het huis. Alle sanitair met die viesnek delen, in dezelfde slaapkamer slapen waar hij ook nog de gore moed heeft om in haar bed te gaan liggen. Hij zit aan al het eten, koelkast etc...bleeehhhh. Ik word al misselijk alleen bij het er naar kijken, laat staan als je er mee moet leven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te horen heeft Sylvia een stevige dip ....... Ze is alle motivatie kwijtgeraakt
Lees even terug.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... maar hoe kom je daarbij.... wat mis ik
... ja en wat moet huub met een gepimpd saffie zonder sylvia.?..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Op VOL zal er vast wel grote paniek heersen momenteel....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |