Head&Shoulders in je oog is ook niet grappig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:18 schreef Polonium-120 het volgende:
dacht dat er niet met spullen geprutst mag worden... jaap moet dat spul niet in zijn ogen krijgen... (en dat i.c.m. chloor, ook al is het weinig)
Ik nu ook, en strontmisselijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
IK BEN BLIND!
Zonsverduistering, that's all.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:18 schreef r3gi3boy het volgende:
wat is er gebeurd?!?!? ik weetnog dat ik streams aan't kijken was en opeens viel ik bewusteloos neer!!! Het laatste wat er aan de hand was dat ik nog Nicolaas hoorde die zei: Jaap, je moet ook je hol wassen!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:18 schreef r3gi3boy het volgende:
wat is er gebeurd?!?!? ik weetnog dat ik streams aan't kijken was en opeens viel ik bewusteloos neer!!! Het laatste wat er aan de hand was dat ik nog Nicolaas hoorde die zei: Jaap, je moet ook je hol wassen!
Aangezien Peter en Eend afwezig zijn wil ik er even op wijzen dat dat fysiek geweld zou zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
HIj had er peroxide bij moeten gooien...![]()
We zijn je eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Brian moet nu een sirene nadoen. Ik schrijf dit uit de goedheid van mijn hart, omdat ik weet dat verder niemand het geluid onder deze stream aan heeft staan.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aangezien Peter en Eend afwezig zijn wil ik er even op wijzen dat dat fysiek geweld zou zijn.
Bel de pliesie Jaap!![]()
Vannacht nog een kans, dan met blauw..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef blomst het volgende:
Haarkleuring mislukt.
Moet samen met peroxide.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef blomst het volgende:
Haarkleuring mislukt.
Nou erger dan het 'kapsel' bvan die guitige jongeman kan het niet worden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Disana het volgende:
De guitige jongeman van Dreams of Beauty geeft Huub advies over haarspoelingen voor Jaap.
Jij hebt het werk van de nieuwe kapster Jolanda aan Brians haar niet gezien gisteren!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou erger dan het 'kapsel' bvan die guitige jongeman kan het niet worden...
In m'n studententijd had ik een huisgenoot die het leuk vond om mee te "zingen" als ik gitaar speelde. En als je dat toon-gevoel niet "hebt", dan krijg je het ook niet. Is niet aan te leren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
Godallemachtig...Brian kan werkelijk geen ENKELE noot van die zangleraar op de juiste hoogte nazingen...
Net alsof Natasia vaak zwemt, ik zie alleen Jaap,Nicolaas en Huub regelmatig zwemmen. Net zoals de sportzaal opgeruimd moest gisteren, er is geen kip in geweestquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: ik ga het zwembad niet meer in .
Huub: In laten trekken, die shampoo.
Jaap: ik kreeg de order door mij te moeten wassen,
maar er werd niet bijgezegd onder de douche,
dus ik doe het in het zwembad.
Natasia: Echt vies.
Alleen Jaap mag álles!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef carpediem23 het volgende:
dat mag niet wat huub nu doet, kan een of. waarschuwing worden. En de olijfolie in de cola dan dat werd ook niet geaccepteerd.
de man heeft serieus last van grootmoedswaanzin....quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat Jaap geen bommetjes meer mag maken. Jaap zegt dat hij op het ogenblik álles mag! Hij zegt dat als hij flipt de bewoners niet de enigen zijn die problemen met hem krijgen.. maar achter ook.
Tegenwoordig mag alles, blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef carpediem23 het volgende:
dat mag niet wat huub nu doet, kan een of. waarschuwing worden. En de olijfolie in de cola dan dat werd ook niet geaccepteerd.
Zelfde geldt voor Judith en de gitaarleraren. Zal dus wel van 'achter' gestimuleerd worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
In m'n studententijd had ik een huisgenoot die het leuk vond om mee te "zingen" als ik gitaar speelde. En als je dat toon-gevoel niet "hebt", dan krijg je het ook niet. Is niet aan te leren.
Dat weet die leraal ook wel. Snap niet dat hij er niet mee kapt, want er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Jammer. Op http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 loopt alles prima.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef FuTilE het volgende:
Valt niet te kijken met dat constante gebuffer, voor de verandering dan maar es iets nuttigs doen.
Klopt. Als iemand toondoof is, en dat is Brian, dan is dat niet te verhelpen. Elke poging tot het aanleren van zangtechniek is nutteloos.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
In m'n studententijd had ik een huisgenoot die het leuk vond om mee te "zingen" als ik gitaar speelde. En als je dat toon-gevoel niet "hebt", dan krijg je het ook niet. Is niet aan te leren.
Dat weet die leraal ook wel. Snap niet dat hij er niet mee kapt, want er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Natuurlijk zou Brian ook zelf eens op het idee kunnen komen dat het zinloos is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Als iemand toondoof is, en dat is Brian, dan is dat niet te verhelpen. Elke poging tot het aanleren van zangtechniek is nutteloos.
Ja en het wás me toch gelaagd en smaakvol, voordat Jaap los kwam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
Enfin.. zo te lezen is het allemaal nog steeds te plat en te ranzig voor woorden....
Brainless denkt dat hij met veel drive er wel komt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Brian ook zelf eens op het idee kunnen komen dat het zinloos is...
Brian heeft vele ideeen, maar zelden het idee dat hij iets niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Brian ook zelf eens op het idee kunnen komen dat het zinloos is...
Zielig figuur is het!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef Meganog het volgende:
Eric ergert zich dood aan Jaap.
En nu moet Huub natuurlijk weer een wraakactie verzinnen waar Eric dan weer kirrend en huppelend aan mee doet...
Ook al bevangen door het Brian knows best syndroom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Zei Amanda nou net dat ze te goed is voor dat visagie kampioenschap?
Klopt, dat is iets wat er met geen tien olifanten in te hameren is. Goede opvoeding indoctrinatie van mama: jij bent goed en je hebt zoveel talenten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian heeft vele ideeen, maar zelden het idee dat hij iets niet zou kunnen.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en het wás me toch gelaagd en smaakvol, voordat Jaap los kwam.
Tuurlijk zijn veel van Jaap's akties smerig, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe de rest hierop reageert en hoe het de onderlinge verhoudingen (Huub - Eric ! ) verandert.
Ja, dat 'advies' kreeg ze van het visagie-team. Ze is gewoon te goed en heeft te veel gevoel voor visagie. Daarom gaan ze in overleg met de organisatie van het kampioenschap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:31 schreef mootie het volgende:
Zei Amanda nou net dat ze te goed is voor dat visagie kampioenschap?
Die zal best een deel veranderen maar aan de andere kant zei Huub gisteravond nog tegen eric dat het alleen maar goed was als de anderen dachten dat ze verder van elkaar af kwamen te staan. Maar ik geef je in zoverre gelijk dat Eric zich hier kapot aan ergert. (wel erg leuk om te zien)quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en het wás me toch gelaagd en smaakvol, voordat Jaap los kwam.
Tuurlijk zijn veel van Jaap's akties smerig, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe de rest hierop reageert en hoe het de onderlinge verhoudingen (Huub - Eric ! ) verandert.
Vertel, vertel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Wil sylvia weg?
ze kan altijd nog gaan voor hairstyling,daar heeft ze totaal geen kaas van gegeten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat 'advies' kreeg ze van het visagie-team. Ze is gewoon te goed en heeft te veel gevoel voor visagie. Daarom gaan ze in overleg met de organisatie van het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |