Ik zie geen onderzoekquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zure_apple het volgende:
Zie onderstaand onderzoek:
Dat komt door de Globalisatie... voorheen waren dat gewoon rechtse, en natuurlijk nog meer 'linkse' Basken, Ieren, Corsicanen en als die landen gewoon onafhankelijk waren zouden ze elkaar de kop inslaan ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
Nee men, het zijn de vuige seperatisten!.
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Zpottr het volgende:
De rechterkolom bevat anders de hoogste getallen dus terreur komt van rechts! (onderbouwing kwalitatief vergelijkbaar met die van TS)
Haha, ben ik links tegenwoordig. Ik dacht dat ik alleen een allergie had voor het trekken van waardeloze niet-onderbouwde conclusies uit een rijtje onduidelijke getallen. Maar bedankt voor de tip, weet ik weer wat ik moet stemmen de volgende keer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!![]()
![]()
![]()
Wat een wrok, wat een onbeduidend niet-objectief en slecht 'onderzoek' waarmee je aan komt aanzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!![]()
![]()
![]()
het blijft opletten, iemand met een Arabisch uiterlijk kan net zo goed een Bask of Corsicaan zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef Pool het volgende:
Maar we kunnen dus wel de conclusie trekken dat de islam niet gevaarlijk is!
Laat me raden... u is geen onderzoeker van beroep?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zure_apple het volgende:
Hiermee wordt de stelling dat links vele malen gevaarlijker is dan rechts maar weer eens onderstreept!
Dat klopt, maar welke conclusie kunnen we nog meer trekken aangezien de meesten een compleet ander beeld hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef Pool het volgende:
Maar we kunnen dus wel de conclusie trekken dat de islam niet gevaarlijk is!
je zou kunnen zeggen dat links extremisten een stuk meer begaan zijn met de samenlevingquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef DS4 het volgende:
Wat je hieruit kan afleiden is dat links extremisme meer van de (terroristische) daden is dan rechts extremistme.
Dat is overigens al lang bekend.
Het zegt verder niets over links vs rechts.
Inderdaad. Zoals ik in een eerdere post al aangaf is er in het artikel op geenstijl waarin het staat ook geen enkele bronvermelding of uitleg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef bas-beest het volgende:
volgens de eigenschappen van het plaatje is dat www.geenstijl.nl![]()
En die heeft t waarschijnlijk weer van Telegraaf.nl geplukt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
volgens de eigenschappen van het plaatje is dat www.geenstijl.nl![]()
Die eigenlijk grotendeels bij rechts ingedeeld horen te wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
Nee men, het zijn de vuige seperatisten!.
Geen vuige terrorist, gewoon een landverrader en een ongelofelijke leugenaar. Als je een standpunt uitvaardigt, dan moet je je eigen principes ook naleven. Maar Wouter de Boskabouter heeft zich toch verzoend met Balkenende en werkt onder hem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die Wouter, gewoon vuige terrorist dus.
Begaan zijn met de samenleving en terrorisme gaat m.i. niet samen. Sowieso heeft extremisme zelden iets te maken met het begaan zijn met de samenleving. Eerder met doordrammen van eigen extreme opvattingen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef Vassili_Z het volgende:
je zou kunnen zeggen dat links extremisten een stuk meer begaan zijn met de samenleving
En jij houd er vrij rechtse ideen op na. Ergo, jij bent een terrorist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef Meki het volgende:
RECHTSE mensen zijn pas terroristen
foute conclusie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zure_apple het volgende:
Zie onderstaand onderzoek:
[afbeelding]
Hiermee wordt de stelling dat links vele malen gevaarlijker is dan rechts maar weer eens onderstreept!
TS kan idd beter eerst naar school gaan voordat hij conclusies trekt uit 1 tabel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wat een wrok, wat een onbeduidend niet-objectief en slecht 'onderzoek' waarmee je aan komt aanzetten.
Je lijkt wel rechts.
als het wel zo is dan komt die kenniseconomie ook niet van de grondquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Laat me raden... u is geen onderzoeker van beroep?
V.
Of juist is hij heel goed van de grond gekomen en hoef je geen kennis te hebben om toch aan de kennis economie deel te nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
als het wel zo is dan komt die kenniseconomie ook niet van de grond![]()
eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:36 schreef thewishmaster het volgende:
Een onderzoek met maar 1 Islamitische terroristische activiteit kun je al niet serieus nemen..
Toch maak ik me meer zorgen over oprukkend islamitisch fundamentalisme dan om zogenaamde linkse terroristen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef 1603 het volgende:
[..]
eens, maar goed, er zijn idd ook veel linkse terreurgroeperingen. TUIG
En over welke periode, alles sinds Napoleon en dat complete gezeik van Corsica? Zijn Algerijnse separatisten meegerekend? Andere voormalige koloniën?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef Alecks het volgende:
Ik zie dat de tabel van geenstijl afkomstig is en heb zelfs het artikel waarin het staat gevonden maar ik kan niet zien wie dat rapport heeft opgesteld of waarop het gebaseerd is. 283 incidenten van seperatisten in Frankrijk alleen al... dat zou toch erg op moeten vallen. Wat wordt als incident gerekend?
Alleen 2006.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En over welke periode, alles sinds Napoleon en dat complete gezeik van Corsica? Zijn Algerijnse separatisten meegerekend? Andere voormalige koloniën?
Ik maak me over beiden geen zorgen. Echt, dat maakt het leven een stuk leuker...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef thewishmaster het volgende:
Toch maak ik me meer zorgen over oprukkend islamitisch fundamentalisme dan om zogenaamde linkse terroristen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |