Ik zie geen onderzoekquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zure_apple het volgende:
Zie onderstaand onderzoek:
Dat komt door de Globalisatie... voorheen waren dat gewoon rechtse, en natuurlijk nog meer 'linkse' Basken, Ieren, Corsicanen en als die landen gewoon onafhankelijk waren zouden ze elkaar de kop inslaan ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Jarno het volgende:
Nee men, het zijn de vuige seperatisten!.
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Zpottr het volgende:
De rechterkolom bevat anders de hoogste getallen dus terreur komt van rechts! (onderbouwing kwalitatief vergelijkbaar met die van TS)
Haha, ben ik links tegenwoordig. Ik dacht dat ik alleen een allergie had voor het trekken van waardeloze niet-onderbouwde conclusies uit een rijtje onduidelijke getallen. Maar bedankt voor de tip, weet ik weer wat ik moet stemmen de volgende keer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!![]()
![]()
![]()
Wat een wrok, wat een onbeduidend niet-objectief en slecht 'onderzoek' waarmee je aan komt aanzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee linkse lul, dat zie je dus verkeerd. Maar ik begrijp het wel. Als je links bent, DENK je dat je altijd gelijk hebt!![]()
![]()
![]()
het blijft opletten, iemand met een Arabisch uiterlijk kan net zo goed een Bask of Corsicaan zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef Pool het volgende:
Maar we kunnen dus wel de conclusie trekken dat de islam niet gevaarlijk is!
Laat me raden... u is geen onderzoeker van beroep?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zure_apple het volgende:
Hiermee wordt de stelling dat links vele malen gevaarlijker is dan rechts maar weer eens onderstreept!
Dat klopt, maar welke conclusie kunnen we nog meer trekken aangezien de meesten een compleet ander beeld hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef Pool het volgende:
Maar we kunnen dus wel de conclusie trekken dat de islam niet gevaarlijk is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |