ik ga er vanuit dat AZ wint met 1-3 dus moet Ajax met 8 doelpunten verschil winnenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Het gaat niet om de spitsen van Willem II, maar om jullie spitsen.
Ik zie het echt niet gebeuren, of verwachten jullie dat AZ niet zal scoren tegen excelsior?!
Ben ik ook zeer benieuwd naar, allemaal die jonge gasten die dit niet gewend zijn. K wacht in spanning af zondagquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jullie met de druk omgaan die alleen de coach en aanvoerder kennen.
Zeven, we hebben meer gescoord dan AZ.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat AZ wint met 1-3 dus moet Ajax met 8 doelpunten verschil winnen
In dat geval hoop ik dat feyenoord vijfde wordt.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
Maak je nou maar geen illusies, dan valt t alleen maar tegen. Hop naar de playoffs en alles wat verder meevalt is mooi meegenomen. 2e is trouwens ook belangrijk kijkend naar de playoffs.
Ik denk dat de druk niet groter zal zijn als een Fenerbahce in turkije, waarbij voorbaat al gezegd werd dat er in die hekseketel niet te voetballen is....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jullie met de druk omgaan die alleen de coach en aanvoerder kennen.
Nou nou, twente of heerenveen, poeh poeh....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
2e is trouwens ook belangrijk kijkend naar de playoffs.
Nulletje of 6 vrees ikquote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef PyTh het volgende:
Wat wordt het Zondag jongens?
Heerlijk die radio...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
En we gaan naar Tilburg want er is gescoord.. Klaas-Jan Huntelaar maakt zijn 2de hattrick van de middag en brengt de score op maar liefst 11-1 in het voordeel van de amsterdammers.. Wie had dit ooit gedacht!
Hmm, toch is dit iets anders. Het gaat nu rechtstreeks om een prijs, maar zonder directe tegenstander.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk niet groter zal zijn als een Fenerbahce in turkije, waarbij voorbaat al gezegd werd dat er in die hekseketel niet te voetballen is....
Of de druk van 2x moeten scoren tegen Newcastle. Ik denk dus dat ze weten wat druk is, ze hebben het volledig in eigen hand en excelsior staat 15e.
De trainer zit op de tribune te kijken, dus dat is ook al balen voor ze.. Die krijgen er een stuk of 4 om hun oren.
AZ heeft sinds de winterstop niet meer verloren, dus ik zou het echt niet inzien waarom dit nog fout zou moeten gaan. Ik geloof ook zeker dat jullie een eind komen, maar ik vermoed net te kort.
Denk dan aan 2 doelpunten verschil.
Op zeker dat laatste. Voor de volle 100%.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
Wat moet je nou hopen als Ajacied als je 2e wordt. Dat feyenoord maar dieper en dieper mag zakken. Of dat ze toch nog 5e worden zodat je ze nog een keer goed mag vernederen in de play-offs. Ik weet het niet
Je hebt helemaal gelijk. Alleen moet je wel weten dat ik nagenoeg precies dezelfde gedachten had toen Ajax afreisde naar Waalwijk. Zo van; Nou heren PSV verloren, pakken die 3 punten en even werken aan het doelsaldo.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik denk dat de druk niet groter zal zijn als een Fenerbahce in turkije, waarbij voorbaat al gezegd werd dat er in die hekseketel niet te voetballen is....
Of de druk van 2x moeten scoren tegen Newcastle. Ik denk dus dat ze weten wat druk is, ze hebben het volledig in eigen hand en excelsior staat 15e.
De trainer zit op de tribune te kijken, dus dat is ook al balen voor ze.. Die krijgen er een stuk of 4 om hun oren.
AZ heeft sinds de winterstop niet meer verloren, dus ik zou het echt niet inzien waarom dit nog fout zou moeten gaan. Ik geloof ook zeker dat jullie een eind komen, maar ik vermoed net te kort.
Denk dan aan 2 doelpunten verschil.
Ah daar heb je de huilie weerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij vreest helemaal niks, koekenbakker.
Lekker de huldiging in het D$B stadion meevieren denk?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Alleen moet je wel weten dat ik nagenoeg precies dezelfde gedachten had toen Ajax afreisde naar Waalwijk. Zo van; Nou heren PSV verloren, pakken die 3 punten en even werken aan het doelsaldo.
Need I say more.
AZ daarentegen heeft dit seizoen idd wel laten zien beter met de druk om te kunnen gaan dan Ajax. Zoals je al terecht aangaf, Fenerbache en New Castle
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Speed1971 het volgende:
Gut tis woensdagmiddag en de pubers zijn vrij van school. Ik mis die woensdagen ook wel trouwens, lekker glasje ranja en bakkie chips bier en tieten erbij....mooi was die tijd
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Speed1971 het volgende:
Gut tis woensdagmiddag en de pubers zijn vrij van school. Ik mis die woensdagen ook wel trouwens, lekker glasje ranja en bakkie chips erbij....mooi was die tijd
![]()
Jij bent lekker druk aan het werk?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Speed1971 het volgende:
Gut tis woensdagmiddag en de pubers zijn vrij van school. Ik mis die woensdagen ook wel trouwens, lekker glasje ranja en bakkie chips erbij....mooi was die tijd
![]()
Dit is een Ajax topic hequote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Speed1971 het volgende:
![]()
Mooie tijd ja. Toen was jij nog een normale Ajacied en lag je je niet dagelijks af te trekken op az.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Speed1971 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |