Het gaat idd heel goed met zequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef QueenR het volgende:
@nienna, gaaf om die twee weer te zien, gaat het super goed mee zo te zien. Heel fijn om te lezen!!
quote:Hier zijn de eerste lichting weeskttens van het jaar, Teun (cypers) Toos (zwart) en Tessa (lapje)
*heel veel lieve foto's*
lief he![]()
eerst nog even een paar weekjes troetelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Het gaat idd heel goed met zeErgens deze dagen zijn ze alweer 1 jaar. We kunnen ze voor geen goud meer missen
![]()
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat je snel een huisje voor ze vindt!
ja idd huisjes worden er nog voor gezocht. Gaat via dierenambulancehelmond (check: http://www.dierenambulancehelmond.nl voor info) over een week of 4 mag ze weg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef ook_gek het volgende:
QueenR ik wil die lapjes hebben![]()
zoek je nog een huisje voor ze![]()
Hij is geweldig ben al tijdje op zoek naar een mooie lapjes kat![]()
pff helmond...... woon zelf in scheveningenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd huisjes worden er nog voor gezocht. Gaat via dierenambulancehelmond (check: http://www.dierenambulancehelmond.nl voor info) over een week of 4 mag ze weg.
tja kan er ook niets aan doen. Al het mooie spul zit in brabant hequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pff helmond...... woon zelf in scheveningen![]()
Maar wat is deze toch mooi. Precies wat ik al tijden zoek![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef Lips het volgende:
Oh wat zijn die weesjes lief! Hoe gemeen om die foto's te plaatsen!
lolquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Gizmore het volgende:
Fapfapfap
Klik!
Huh?!
OMG, busted!
[afbeelding]
[klikbaar]
alleen het lapje zover. Het cypertje en zwartje zijn beide nog beschikbaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Ils het volgende:
Mijn vriend is ook al helemaal verliefd op de kittens van Queen R haha, hebben ze al een huisje?
vind zelf cypertjes zoooo vreselijk schattig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Stuitje van Nokwanda heeft wat weg van Teuntje! Dat roze snoetje!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
alleen het lapje zover. Het cypertje en zwartje zijn beide nog beschikbaar
prima, ze eet goed, is behoorlijk speels en zindelijkquote:
dus ze valt niet meer om als ze gaat lopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
prima, ze eet goed, is behoorlijk speels en zindelijkze stoeien al samen enzo, heel leuk om te zien. Vanavond komen mensen kijken voor de cyper.
nou het waggelt nog wel maar word al stukke beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus ze valt niet meer om als ze gaat lopen?
* ook_gek is trots op haar![]()
Prachtige foto's ook en mooie kattenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:21 schreef Addict89 het volgende:
Tvp'tje met foto's![]()
Vakantiekat:
[afbeelding]
Pinkie:
[afbeelding]
Poggie:
[afbeelding]
Heb je al contact met de fokker opgenomen ? De meeste fokkers hebben een clausule in het contract staan dat ze op z'n minst willen weten waar een kat heengaat en meestal willen ze ook wel helpen herplaatsen. Mijn schoonzusje wilde haar Oosters Korthaar herplaatsten en de fokker had binnen de kortste keren 3 geinteresseerden voor haar. (en de 1e was al raak)quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:55 schreef QueenR het volgende:
Dan had ik verder nog iets anders. Ik weet niet of de moderators het goed vinden dat ik dat hier plaats (zo niet laat het me weten dan edit ik) Maar ik heb hier dan ook nog Bob rondlopen. Lieve ex kater (ragdoll) van bijna een jaar (deze maand). Bob is heel erg lief, speels maar toch rustig. Alleen kan hij er dus niet zo goed tegen dat hij hier niet alleen rond mag dobberen. Wat resulteerd in hier en daar naast de bak plassen. Het is al vele malen beter dan dat het was, maar nog steeds niet goed. Ik heb het uitgetest door hem bij een vriendin neer te zetten die geen katten had, en daar deed ie het prima. Maar hier is hij dus niet gelukkig. Kittens vindt ie eng etc. Hij heeft een goede stamboom en is helemaal gezond (compleet binnenstebuiten laten draaien) Ik wil eigenlijk kijken of ik hem in een goed huisje kan herplaatsen. Ik wil er wel een behoorlijke vergoeding voor hebben, niet om eraan te verdienen (lukt toch niet) maar om de drempel wat hoger te leggen zodat niet iemand hem wil en vervolgens dus wel verkoopt. (ca. 300 eur) baal er erg van, maar denk toch dat Bob uiteindelijk veel gelukkiger is bij iemand waar hij alleen of max met een andere kat zit. En Ik met kinderen en andere katten worden er denk ik ook stukke rustiger van.
heb het idee dat mijn fokker zich daar niet zo in interesseerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:18 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Heb je al contact met de fokker opgenomen ? De meeste fokkers hebben een clausule in het contract staan dat ze op z'n minst willen weten waar een kat heengaat en meestal willen ze ook wel helpen herplaatsen. Mijn schoonzusje wilde haar Oosters Korthaar herplaatsten en de fokker had binnen de kortste keren 3 geinteresseerden voor haar. (en de 1e was al raak)
Je andere mannen zijn echt superlief bezig met die kittens
Ja, ik zou het zo doen als mijn verstandige ik niet heel hard NEEEEE zeiquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb het idee dat mijn fokker zich daar niet zo in interesseerd. Ik heb zo ook nog wel eens wat foto's enzo gestuurd en eigenlijk noooit echt iets op ontvangen. dus helaas niet zo'n geweldige fokker gok ik
@stormqueenze zoekt nog een baasje, ons tooske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |