abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48744067
Kent U deze nog?

Edson Rolando Silva Sousa (born 1983 March 9 in Cape Verde Islands) is a footballer currently playing for Maritimo. He plays Forward.

Edson Silva signed for Tottenham Hotspur F.C. from PSV Eindhoven shortly before the 2004/05 season got underway. Tottenham's Sporting Director Frank Arnesen had signed him for PSV after spotting him playing for Portugal's youth teams.

The attacking midfielder signed a one-year deal with an option to extend that at the end of the season.

Unfortunately, he did not even reach then, leaving Spurs in January 2005 to join Den Haag. After scoring 3 goals with Den Haagm Egyptian side Zamalek signed him.

He has played 4 matches for Zamalek scoring 1 goal in AL Koroum.

After an unfortune season with Zamalek, Potuguese Side Maritimo decided to sign him for a fee that extended to 230,000 $. In the beginning of 2007 he was signed by Romanian Liga I side UT Arad.

He is married to a wife from Switzerland in which he has 3 children.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 26 april 2007 @ 16:55:18 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48744089
gaat die cocu nou nog een jaar door bij psv ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 april 2007 @ 17:12:07 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48744635
Stevens is echt niks voor dit PSV, de Zuid Amerikanen klagen nu al over de hardheid van Koeman, Stevens is bikkelhard
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48744650
dat is het probleem niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48744793
Speelt PSV eerst thuis bij de PO als ze die moeten spelen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 april 2007 @ 17:22:51 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48744935
Nee, eerste ronde eerst uit en de 2e ronde ligt aan tegen wie ze moeten en hoeveelste ze gaan worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48745125
Koeman dus nog niet weg
pi_48745278
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop het, maar het zal me niet verbazen dat hij gaat stoppen na dit seizoen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48745323
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankopen die Ebi, Amoah, Van der Gun, Pienaar en Gentenaar
Dortmond was ook failliet dus zo slecht zijn die aankopen niet geweest. Als je echt geld te besteden hebt en je koopt dan wat R. Koeman de hele tijd koopt dan heb je het over slechte aankopen.
lollig
pi_48746131
Maar ehm, waarom willen die Zuid Amerikaanse pipo's een andere behandeling dan?
Sterallures?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48747584
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Nee, eerste ronde eerst uit en de 2e ronde ligt aan tegen wie ze moeten en hoeveelste ze gaan worden.
Als ze derde worden spelen ze de tweede ronde eerst thuis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_48747585
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Koeman blijft gaat hij 100% zeker weg, mocht Koeman gaan dan is er een kans dat hij er nog een jaartje aan vastplakt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48748374
Cocu stopt ermee denk ik
pi_48750898
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Als Koeman blijft gaat hij 100% zeker weg, mocht Koeman gaan dan is er een kans dat hij er nog een jaartje aan vastplakt.
Welnee, Koeman en Cocu zijn dikke vrienden en er is geen sprake van een crisis, niks van gemerkt, aldus Cocu in eigen persoon.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48750935
quote:
26/4/2007 - Interesse Sevilla voor Farfan?

De geruchtenwebsite Tribalfootball komt met een quote van Jefferson Farfan dat Sevilla interesse zou hebben getoond in een transfer van de aanvaller. Uit welke bron dit bericht komt, is ons nog onduidelijk en darabij dus ook de betrouwbaarheid hiervan.
PSV Netwerk
"Sevilla heeft interesse op dit moment en zij willen mij al een lange tijd. Ik kan niet ontkennen dat het een team is welke me fascineert. Ze wonnen de UEFA Cup onlangs en zijn in gevecht om het kampioenschap in Spanje. Het is een ambitieuze club die ook Europees wil groeien met jonge spelers."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48751200
Als dat echt concreet is, kunnen we op zoek naar een nieuwe aanvaller.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48751586
Ik zei toch dat ie naar Spanje gaat .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48751665
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sevilla

Jammer ik zou hem graag bij Barca gezien in het geval Saviola vertrekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 26-04-2007 21:18:10 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48751691
Ik ben benieuwd hoeveel al die uitspraken waard zijn van al die spelers die "PSV alleen voor een topclub in willen ruilen" en "hier best nog een paar jaar willen spelen" etc als PSV zich niet voor de CL plaatst.

Ik denk dat ze dan om het hardst naar de buitenlandse subtoppers rennen, en gelijk hebben ze eigenlijk.
pi_48752617
Wel een mooie club voor hem.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:14:55 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48752695
Farfan naar Sevilla, Sneijder naar Valencia
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48752723
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een mooie club voor hem.
Ik denk ook niet dat hij deze kans laat schieten als dit waar is. Maar Sevilla moet natuurlijk wel het clausulebedrag betalen
We sure are cute for two ugly people.
pi_48752753
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij deze kans laat schieten als dit waar is. Maar Sevilla moet natuurlijk wel het clausulebedrag betalen
Een kleine 15 miljoen als de geruchten kloppen.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:27:50 #299
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48753208
Sjah.. vertrekken zullen een aantal spelers zeker.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_48753383
Mooi bedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')