Ik hoop het, maar het zal me niet verbazen dat hij gaat stoppen na dit seizoen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat die cocu nou nog een jaar door bij psv ?
Dortmond was ook failliet dus zo slecht zijn die aankopen niet geweest. Als je echt geld te besteden hebt en je koopt dan wat R. Koeman de hele tijd koopt dan heb je het over slechte aankopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede aankopen die Ebi, Amoah, Van der Gun, Pienaar en Gentenaar
Als ze derde worden spelen ze de tweede ronde eerst thuis.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Nee, eerste ronde eerst uit en de 2e ronde ligt aan tegen wie ze moeten en hoeveelste ze gaan worden.
Als Koeman blijft gaat hij 100% zeker weg, mocht Koeman gaan dan is er een kans dat hij er nog een jaartje aan vastplakt.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat die cocu nou nog een jaar door bij psv ?
Welnee, Koeman en Cocu zijn dikke vrienden en er is geen sprake van een crisis, niks van gemerkt, aldus Cocu in eigen persoon.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als Koeman blijft gaat hij 100% zeker weg, mocht Koeman gaan dan is er een kans dat hij er nog een jaartje aan vastplakt.
quote:26/4/2007 - Interesse Sevilla voor Farfan?
De geruchtenwebsite Tribalfootball komt met een quote van Jefferson Farfan dat Sevilla interesse zou hebben getoond in een transfer van de aanvaller. Uit welke bron dit bericht komt, is ons nog onduidelijk en darabij dus ook de betrouwbaarheid hiervan.
PSV Netwerk
"Sevilla heeft interesse op dit moment en zij willen mij al een lange tijd. Ik kan niet ontkennen dat het een team is welke me fascineert. Ze wonnen de UEFA Cup onlangs en zijn in gevecht om het kampioenschap in Spanje. Het is een ambitieuze club die ook Europees wil groeien met jonge spelers."
Sevillaquote:
Ik denk ook niet dat hij deze kans laat schieten als dit waar is. Maar Sevilla moet natuurlijk wel het clausulebedrag betalenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een mooie club voor hem.
Een kleine 15 miljoen als de geruchten kloppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij deze kans laat schieten als dit waar is. Maar Sevilla moet natuurlijk wel het clausulebedrag betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |