Kluivert die zich in Den Haag zeer snel moest laten vervangen en dan nu Koeman een inschattingsfout kwalijk neemt. Terwijl Kluivert gewoon niet vanaf de middellijn kan spelen en al een reeks wedstrijden de bal van de voet laat lopen. Bijvoorbeeld ook een Méndez, die nauwelijks uit de basis gehaald kon worden, ondanks zijn povere prestaties. En Farfán, die zich alleen tegen NAC heeft getoond, van een speler met zijn gaven mag je op zo'n moment ook meer dan klagen verwachten. In essentie zijn niet zij de punten kwijt geraakt, dat is gewoon het gevolg van een minder gevulde reservebank. Vroeger kon je Lucius en Vennegoor inschuiven, nu kwam daar amper iemand met instelling/ervaring vanaf. Vayrynen eenmaal en Fehér tweemaal, dat was het zo ongeveer. Zeefuik neem ik in elk geval niks kwalijk.quote:
het mooie is dat Koeman Kluivert heeft gehaald en ondanks de medische risico's moest tekenen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kluivert die zich in Den Haag zeer snel moest laten vervangen en dan nu Koeman een inschattingsfout kwalijk neemt. Terwijl Kluivert gewoon niet vanaf de middellijn kan spelen en al een reeks wedstrijden de bal van de voet laat lopen. Bijvoorbeeld ook een Méndez, die nauwelijks uit de basis gehaald kon worden, ondanks zijn povere prestaties. En Farfán, die zich alleen tegen NAC heeft getoond, van een speler met zijn gaven mag je op zo'n moment ook meer dan klagen verwachten. In essentie zijn niet zij de punten kwijt geraakt, dat is gewoon het gevolg van een minder gevulde reservebank. Vroeger kon je Lucius en Vennegoor inschuiven, nu kwam daar amper iemand met instelling/ervaring vanaf. Vayrynen eenmaal en Fehér tweemaal, dat was het zo ongeveer. Zeefuik neem ik in elk geval niks kwalijk.
deze snap ik niet helemaalquote:Ik vind het ook weer te goedkoop om een kliek Zuid-Amerikanen de zwarte piet toe te spelen, dan is Koeman minstens net zo schuldig, maar kinderachtig is het wel om al voor de beslissing zo tekeer te gaan, reeds alle beheersing verloren te hebben. Dat druk op laten lopen heeft alleen maar energie gekost, dat nog wel eens beter van pas had kunnen komen.
Ja en dan? Zowel in augustus als in de winterstop was er weinig tijd om 'de ideale spits voor een habbekrats' vast te leggen. Ik betwijfel of die er uberhaupt heeft rondgelopen. Als je PSV investeringsruimte verwijt, dan moet je bij Hiddink zijn, die onder Van Raaij elke beschikbare cent er heeft uitgeperst óf bij de investeerders die gecompenseerd moesten worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:17 schreef rubbereend het volgende:
het mooie is dat Koeman Kluivert heeft gehaald en ondanks de medische risico's moest tekenen.
Gelukkig heb ik dat niet allemaal meegekregen. Een organisatie met besturende/controlerende mensen in twee lijnrecht tegenover elkaar staande kampen kan niet succesvol zijn. Het lijkt er op dat er na dit seizoen een mix van goed en slecht tot stand komt, waarmee PSV dan beter af is.quote:verder heeft het bestuur minimaal even genante en ongepaste dingen de pers ingegooid die de club geschaad hebben.
Koeman is volgens mij nooit een leidend voorbeeld geweest voor die jongens. Hij is afstandelijk, en geen temperamentvol en knedend coach zoals Hiddink. Hiddink was een held voor hen. Ik vrees dat dat achter de interne twist schuilt. En dat bovenin -het bestuur- ook de zaken nog niet helemaal glad getrokken zijn, tja ik denk niet dat dat hier verder een rol inspeelt. Iedereen kan zien dat PSV moest pokeren en dat je dan op gegeven moment van speeltafel moet, want anders ga je er met lege zakken vandaan. Dat kan niet met een club als PSV.quote:deze snap ik niet helemaal
In de winterstop was er tijd genoeg alleen is er verkeerd gehandeld dat is vanuit PSV toegegeven. En de investeerders die gecompenseerd moesten worden... tja dat heeft Westerhof mooi opgelostquote:Op donderdag 26 april 2007 01:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja en dan? Zowel in augustus als in de winterstop was er weinig tijd om 'de ideale spits voor een habbekrats' vast te leggen. Ik betwijfel of die er uberhaupt heeft rondgelopen. Als je PSV investeringsruimte verwijt, dan moet je bij Hiddink zijn, die onder Van Raaij elke beschikbare cent er heeft uitgeperst óf bij de investeerders die gecompenseerd moesten worden.
[..]
de dingen die RvC met Timmer voorop hebben gepresteerdquote:Gelukkig heb ik dat niet allemaal meegekregen. Een organisatie met besturende/controlerende mensen in twee lijnrecht tegenover elkaar staande kampen kan niet succesvol zijn. Het lijkt er op dat er na dit seizoen een mix van goed en slecht tot stand komt, waarmee PSV dan beter af is.
[..]
dat Koeman de verkeerde keuze was werd door velen hier al vanaf zijn aantreden gezegd. Daarin hebben iig velen gelijk gekregenquote:Koeman is volgens mij nooit een leidend voorbeeld geweest voor die jongens. Hij is afstandelijk, en geen temperamentvol en knedend coach zoals Hiddink. Hiddink was een held voor hen. Ik vrees dat dat achter de interne twist schuilt. En dat bovenin -het bestuur- ook de zaken nog niet helemaal glad getrokken zijn, tja ik denk niet dat dat hier verder een rol inspeelt. Iedereen kan zien dat PSV moest pokeren en dat je dan op gegeven moment van speeltafel moet, want anders ga je er met lege zakken vandaan. Dat kan niet met een club als PSV.
Ustari,Proto,Handanovic zijn goede keepers maar waren niet nodig omdat Gomes bleef. Ustari en Handanovic lijken me nu te duur voor PSV. Proto zou wellicht een goede optie kunnen zijn (gezien z'n situatie nu bij RSCA) voor PSV mocht Gomes deze zomer vertrekken.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In maart 2006 maakte ik het volgende lijstje als mogelijke haalbare versterkingen voor PSV
Scocco,Cabrera,Castroman,Cardozo,Ustari,Bilos,Abraham,Falcao,Pellerano,Michael Jansen,Gijs Luirink,Danny Landzaat,Bousouffa,Gallardo,Montenegro,Salomon Kalou, Elia,Jenner,Proto,Handanovic,Adu, Palacio,Biglia,Johnathan Botinelli,Dario Botinelli, Ramon Zomer,Edson Braafheid,Dwight Tiendali,Arnold Kruiswijk,Wilhelmsson,Guarin, Silvestre (die van Boca)
Welke spelers zouden versterkingen zijn geweest? De meeste spelers hebben wel een transfer gemaakt afgelopen zomer of deze winter
Vandaag dus... Ik ben benieuwd en zal het nieuws blijven volgen. Of het enig effect zal hebben op het spel betwijfel ik, maar wie weet werkt het verlossend en winnen we zondag met 12-0 van Vitessequote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
De vlag kan uit, Koeman stapt morgen op.
De F5 toets gaat het vandaag zwaar krijgenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag dus... Ik ben benieuwd en zal het nieuws blijven volgen. Of het enig effect zal hebben op het spel betwijfel ik, maar wie weet werkt het verlossend en winnen we zondag met 12-0 van Vitesse![]()
Dan hebben de spelers in ieder geval niets meer om zich achter te verbergen. Foeballe zullen ze goffedomme!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag dus... Ik ben benieuwd en zal het nieuws blijven volgen. Of het enig effect zal hebben op het spel betwijfel ik, maar wie weet werkt het verlossend en winnen we zondag met 12-0 van Vitesse![]()
Choloquote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd voor een Zuid-Amerikaanse trainer dan?
Joh..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
Hoe langer ik er over nadenken hoe meer ik er van overtuigd raak dat van Marwijk ook niet de trainer is die PSV nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |