ouder Pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:46 schreef Snelkookbami het volgende:
Ouders geef je toch aan met Pnummertje?
F zijn de nakomelingen.
Als je het niet weet: Woordenboek +1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef neluz19 het volgende:
Wie kan t voor mij nog ff op n rijtje zetten van: mutualisme, commensalisme en al die troep?
Jaa iemand doeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef neluz19 het volgende:
Wie kan t voor mij nog ff op n rijtje zetten van: mutualisme, commensalisme en al die troep?
ja maar ik heb n woordenboek uit 1975 xDquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je het niet weet: Woordenboek +1
neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Snelkookbami het volgende:
Ook niet als er een stamboom wordt gegeven, dat je dan alsnog de ouders met een nummer moet aangeven?
F, heb je gelijk in, daar moet dat wel altijd.
Danku!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Mutualisme: beide profijt
Commensalisme: 1 profijt, ander geen voor of nadeel
Parasitisme: 1 nadeel 1 voordeel
Predatie: het eten van de ander (leeuw, zebra)
Symbiose: samenwerking voor eten/bescherming
In het kort![]()
rekenmachine bij bio vind ik sowieso ietswat overdreven. Keer de populatiegrootte uitrekenen kan ik ook nog wel uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef ImTheBase het volgende:
Je moet gewoon kiezen voor wat je de afgelopen 2 jaar hebt gebruikt, dan vind je alles lekker snel. Er zal heus geen verschil in zitten waardoor jij een 7 haalt in plaats van een 8, het bevat dezelfde stof, maar Biodata is gewoon wat uitgebreider.
En nog evne voor alle mensen:
Neem een NORMALE rekenmachine mee. Grafische rekenmachines worden GEWEIGERD!
hoe bereken je dat ook alweer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
rekenmachine bij bio vind ik sowieso ietswat overdreven. Keer de populatiegrootte uitrekenen kan ik ook nog wel uit m'n hoofd.
thnx!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef ImTheBase het volgende:
Npop = (Nv1 x Nv2) / Ng
Npop = populatiegrootte
Nv1 = vangst 1 (de gevangen + gemarkeerde)
Nv2 = vangst 2 (de gemarkeerde)
Ng = totaal aantal gemarkeerde
Haha ik heb een 4,2 nodig voor een 6, maar ik ga voor de 8,3 zodat ik 'n 8 gemiddeld sta.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb een 4,4 nodig voor een 6En dus een 6,4 voor een 7 etc ;p
Maar ik ben pleiten, pc uit en moet iemand ophalen
(50/81) * 9 = 5,6 tot een 7,6. Gezien de normeringen van afgelopen jaar die een beetje boven de 1,0 lagen heb jij wel een 6,6quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:25 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb 50 punten, vast genoeg voor een 5.4!
Zo'n eikol had ik ook jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Vetklep het volgende:
ik heb 48 punten, en moest een 4 halen voor een 6. Ik dacht echt dat ik hem verkloot had, maar thuisnagekeken bleek dat ik het wel redelijk had gemaakt.
Ik zat naast zo'n kutjoch van 6 vwo die een CE aan maken was, Hij kon ECHT niet stil zitten, de hele tijd met zijn pen lopen klikken, en draaien, en dan ook nog eens een stuk of acht keer laten flikkeren op die houten tafels., en ga zo maar door. Had het toen maar tegen een survelliant gezegt.. daarna was hij stil en kon ik een beetje concentreren..![]()
![]()
Ja dat eerste snap ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
Wat dacht je van: Als het x-chromosomaal is heeft de man méér kans, omdat je dan één!!! allel hebt (zoals rY) en als vrouw bijvoorbeeld: Rr. Dus een man heeft meer kans (in dit geval is blindheid recessief).
Als het niet x-chromosomaal is heeft de man evenveel kans als de vrouwSnappie?
Ik voel me nu heel domquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef ImTheBase het volgende:
Nee dude, het is niet óf op de x óf op de yHet is dan gewoon zo dat het op een normaal gen ligt, dus niet op de geslachtschromosomen.
De y kan trouwens sowieso bijna geen genen bevatten.
Och me. . jongetjequote:
Hehe, dit had ik wel moeten wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Och me. . jongetjeHoeft niet hoor, ik maak ook wel eens fouten
Wat is er anders aan een compex examen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Coastertommm het volgende:
Ons compex examen duurde trouwens best wel erg lang3.5 uur, dus tot 17:00. Was het wel zat om 16:55.. en nog niet iedereen was klaar
Nee, wij hebben zeg maar ook gewoon een "papier-deel"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een compex examen dan?
Toch alleen dat het op de pc gemaakt word?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |