ouder Pquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:46 schreef Snelkookbami het volgende:
Ouders geef je toch aan met Pnummertje?
F zijn de nakomelingen.
Als je het niet weet: Woordenboek +1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef neluz19 het volgende:
Wie kan t voor mij nog ff op n rijtje zetten van: mutualisme, commensalisme en al die troep?
Jaa iemand doeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef neluz19 het volgende:
Wie kan t voor mij nog ff op n rijtje zetten van: mutualisme, commensalisme en al die troep?
ja maar ik heb n woordenboek uit 1975 xDquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als je het niet weet: Woordenboek +1
neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef Snelkookbami het volgende:
Ook niet als er een stamboom wordt gegeven, dat je dan alsnog de ouders met een nummer moet aangeven?
F, heb je gelijk in, daar moet dat wel altijd.
Danku!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Mutualisme: beide profijt
Commensalisme: 1 profijt, ander geen voor of nadeel
Parasitisme: 1 nadeel 1 voordeel
Predatie: het eten van de ander (leeuw, zebra)
Symbiose: samenwerking voor eten/bescherming
In het kort![]()
rekenmachine bij bio vind ik sowieso ietswat overdreven. Keer de populatiegrootte uitrekenen kan ik ook nog wel uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef ImTheBase het volgende:
Je moet gewoon kiezen voor wat je de afgelopen 2 jaar hebt gebruikt, dan vind je alles lekker snel. Er zal heus geen verschil in zitten waardoor jij een 7 haalt in plaats van een 8, het bevat dezelfde stof, maar Biodata is gewoon wat uitgebreider.
En nog evne voor alle mensen:
Neem een NORMALE rekenmachine mee. Grafische rekenmachines worden GEWEIGERD!
hoe bereken je dat ook alweer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
rekenmachine bij bio vind ik sowieso ietswat overdreven. Keer de populatiegrootte uitrekenen kan ik ook nog wel uit m'n hoofd.
thnx!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef ImTheBase het volgende:
Npop = (Nv1 x Nv2) / Ng
Npop = populatiegrootte
Nv1 = vangst 1 (de gevangen + gemarkeerde)
Nv2 = vangst 2 (de gemarkeerde)
Ng = totaal aantal gemarkeerde
Haha ik heb een 4,2 nodig voor een 6, maar ik ga voor de 8,3 zodat ik 'n 8 gemiddeld sta.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb een 4,4 nodig voor een 6En dus een 6,4 voor een 7 etc ;p
Maar ik ben pleiten, pc uit en moet iemand ophalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |