Ow.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach die BMH zevert weer.
De matchmaking van halo 2 is beter dan welke online game op de xbox en 360 dan ook.
Je invite je vrienden, je zit met 4 man in een lobby bijvoorbeeld.
Je pakt de gamemode, je wordt gematcht aan mensen die ongeveer dezelfde rank als jij hebben en je speelt met jouw team tegen 4 onbekende.
Is de pot klaar dan kom je met je friends terug in een lobby en kan je weer verder.
Of je moet er een player match van maken dan kan je met je friends spelen en gewoon door blijven gaan.
Het grote gemis van Gears.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach die BMH zevert weer.
De matchmaking van halo 2 is beter dan welke online game op de xbox en 360 dan ook.
Je pakt de gamemode, je wordt gematcht aan mensen die ongeveer dezelfde rank als jij hebben en je speelt met jouw team tegen 4 onbekende.
Is de pot klaar dan kom je met je friends terug in een lobby en kan je weer verder.
Of je moet er een player match van maken dan kan je met je friends spelen en gewoon door blijven gaan.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben de Boffers me geleerd.
Maar verlopig ben ik nog niet ervaren genoeg om andere smileys te gebruiken.
Dus
Precies, als ze dat systeem in Gears zouden stoppen dan krijgt gears van mij een 11/10quote:
En dit is alleen leuk als je ENKEL van competitieve games houd. Sure het party systeem is heel erg handig. Veel handiger dan het inviten van friends. Maar de limitaties van het match making systeem verneuken het voor mij. Bij een game als Halo wil ik leuke potjes spelen waarbij je kunt ouwehoeren en met warthogs op elkaar botsen. Matchmaking maakt dit onmogelijk. En dan duurt het soms ook nog minuten voor je een game hebt gevonden met Matchmakingquote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach die BMH zevert weer.
Heel Xbox Live is toch een veredelde P2P?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
En dit is alleen leuk als je ENKEL van competitieve games houd. Sure het party systeem is heel erg handig. Veel handiger dan het inviten van friends. Maar de limitaties van het match making systeem verneuken het voor mij. Bij een game als Halo wil ik leuke potjes spelen waarbij je kunt ouwehoeren en met warthogs op elkaar botsen. Matchmaking maakt dit onmogelijk. En dan duurt het soms ook nog minuten voor je een game hebt gevonden met Matchmaking![]()
En het trueskill systeem werkt ook voor geen meter. Als ik Match making speel word ik OF finaal ingemaakt of hak ik de anderen de pan in.
Was het voor Bungie zo moeilijk om een gamebrowser te maken waarbij je games kunt joinen van andere mensen? Was het echt nodig om het achterlijke peer 2 peer netwerk in het spel te stoppen? Je word doodziek van mensen die weggaan en het spel daarmee 15 seconden op pauze zetten
Halo3quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
De game waar ik meer naar uitkijk dan Halo 2.
Welk spelletje is dat dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
De game waar ik meer naar uitkijk dan Halo 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
Half-Life 2. En dan Episode 2.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
Welk spelletje is dat dan?
Bronquote:Woensdag 25 april 2007 - Hironobu Sakaguchi van de Japanse ontwikkelaar Mistwalker heeft tijdens een persconferentie in Zuid-Korea over Blue Dragon gesproken, de game die deze nazomer ook Europa zal bereiken. Hierbij heeft had hij het kort ook over de opvolger van deze game, Blue Dragon 2.
Momenteel is de ontwikkeling hiervan nog niet begonnen, Mistwalker is namelijk nog in gesprek met Microsoft. Wel zegt Sakaguchi dat er een mogelijkheid is dat Blue Dragon 2 een online game wordt, een MMORPG dus. Op dit moment staat echter nog niets vast.
betaal je 50 euro per jaar + een maandelijks bedrag voor 1 game.quote:
En ook nog eens 60 euro voor de disks.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef BMH het volgende:
[..]
betaal je 50 euro per jaar + een maandelijks bedrag voor 1 game.
Geen WO II meerquote:Call of Duty 4 officieel aangekondigd
Activision heeft vandaag officieel aangekondigd dat een vierde deel van de Call of Duty serie momenteel in ontwikkeling is. De game zal, net als het tweede deel, ontwikkeld worden door Infinity Ward. De subtitel van de game luidt Modern Warfare.
Zoals deze subtitel al doet vermoeden stapt Call of Duty met dit vierde deel definitief af van de Tweede Wereldoorlog als setting voor de serie. Waar de game dan precies wel om zal gaan draaien is nog niet bekend, maar het heeft in ieder geval te maken met moderne oorlogsvoering. Eerder werd het conflict in het Midden-Oosten al eens als optie genoemd.
Komende zaterdag zal op de Amerikaanse sportzender ESPN de allereerste trailer van de game uitgezonden worden, die uiteraard kort daarop ook op Gaming Only te bewonderen zal zijn. Hoewel Activision officieel nog geen uitspraken heeft gedaan over de platformen waarop de game zal verschijnen, is het zo goed als zeker dat de Xbox 360 en PlayStation 3 in ieder geval van de partij zullen zijn.
Hebben!quote:Nieuwe details van Alone in the Dark 5
- De held in Alone in the Dark 5 is Edward Carnby, dezelfde persoon als in de eerste Alone in the Dark game die in 1992 verscheen.
- Het belangrijkste doel van het verhaal is erachter komen waarom Carnby in 2007 leeft, en sinds 1992 niet meer is verouderd.
- Het survival-horror-genre wordt nu met name gedomineerd door Resident Evil en Silent Hill. Om daar tegenop te kunnen wil ontwikkelaar Eden Games zich met name concentreren op innovatie en de verschillende elementen van de speelmechaniek.
- Alone in the Dark 5 zal ook veel meer interactie dan bijvoorbeeld Resident Evil en Silent Hill hebben.
- Er zullen meerdere manieren zijn om bepaalde situaties op te lossen. De meest logische oplossingen, die je ook in het echte leven zou kiezen, zullen ook de beste oplossingen zijn in de game.
- Om de speler meer angst te laten voelen gebruiken de ontwikkelaars ook suggestieve angst. De speler zal zich bij een kast bijvoorbeeld afvragen wat er achter die deur zal schuilen, of wat voor engs er in die slecht verlichte hoek zit.
- Hoe dieper de speler zich in het verhaal bevind des te groter zijn de mogelijkheden dat de ontwikkelaars je gevoelens gaan manipuleren.
- Wonden zullen realistisch en anatomisch correct worden weergegeven. Sommige wonden kunnen ook de zintuigen en lichamelijke mogelijkheden beïnvloeden, bijvoorbeeld dat het beeld 'blurry' wordt.
- De speler zal vaak in strijd moeten met diverse sterke vijanden en dan zijn vuurwapens vaak maar één van de velen manieren om een vijand te verslaan. Er zijn meestal ook alternatieve manieren.
- De ontwikkelaars gebruiken voor de game een fotorealistisch 'Render Systeem'. Dit systeem kan diverse dynamische effecten creëren zoals dieptescherpte, camerafocus, gedetailleerde reflecties, real time lichteffecten en High Dynamic Range waarmee de ogen van de speler zullen reageren op diverse soorten lichtinval.
- De soundtrack zal gecomponeerd worden door Olivier Derivière. Ook komt er een Hongaars koor en een orkest aan te pas voor de soundtrack.
- Alone in the Dark 5 verschijnt in het vierde kwartaal van dit jaar voor de Xbox 360, Playstation 2 en PC. De Playstation 3, Wii, PSP en Nintendo DS versies volgen later.
Hmmm, Halo 3 ofquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het er wel leuk uitzien.
Maar ik denk dat ik toch maar ga voor Halo dan voor Half Life.
Puur op mijn gevoel, heb bijde nog niet echt gespeeld...
Half Life 2 vergeet je nogquote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hmmm, Halo 3 of
-Half Life 2 ep 1
-Half Life 2 ep 2
-Team Fortress 2
-Portal
In 1 pack…
Moeilijke keuze, not
en als je de core-editie hebt ook nog eens 100 euro voor een harddisk.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
En ook nog eens 60 euro voor de disks.
Team fortress 2 en portal spreken me dan wel weer aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hmmm, Halo 3 of
-Half Life 2 ep 1
-Half Life 2 ep 2
-Team Fortress 2
-Portal
In 1 pack…
Moeilijke keuze, not
Wat meer info?quote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Das toch ep 1 ?
Of heb je HL2, ep1 en ep2 ?
HL2 was toch op een normale manier in een uur of 8 uit te spelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat laatste.
HL2 is een lange game van een uur of 20. Episode 1 is een toevoeging van een uur of 6. Episode 2 zal ook weer zoiets brengen aan speelduur.
Ja. 20 uur is echt te veel. Ik had em ook rond de 10 uur uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
HL2 was toch op een normale manier in een uur of 8 uit te spelen?
In een speedrun binnen 2 uur?
Ik heb er niet op gelet tbhquote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. 20 uur is echt te veel. Ik had em ook rond de 10 uur uit.
Heb je het al eens zelf geprobeerd?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:50 schreef Wiellems het volgende:
Ff een vraagje over PGR3, als je je eigen muziek opzet tijdens het racen, is het dan ook mogelijk van nummer te wisselen met de D-pad?
Ik heb nooit problemen gehad dat het minuten duurde voor ik een potje vond met halo 2.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
En dit is alleen leuk als je ENKEL van competitieve games houd. Sure het party systeem is heel erg handig. Veel handiger dan het inviten van friends. Maar de limitaties van het match making systeem verneuken het voor mij. Bij een game als Halo wil ik leuke potjes spelen waarbij je kunt ouwehoeren en met warthogs op elkaar botsen. Matchmaking maakt dit onmogelijk. En dan duurt het soms ook nog minuten voor je een game hebt gevonden met Matchmaking![]()
En het trueskill systeem werkt ook voor geen meter. Als ik Match making speel word ik OF finaal ingemaakt of hak ik de anderen de pan in.
Was het voor Bungie zo moeilijk om een gamebrowser te maken waarbij je games kunt joinen van andere mensen? Was het echt nodig om het achterlijke peer 2 peer netwerk in het spel te stoppen? Je word doodziek van mensen die weggaan en het spel daarmee 15 seconden op pauze zetten
Ja, en het lukte me niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het al eens zelf geprobeerd?
Goede vooruitgang eigenlijk..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Ja, en het lukte me niet.
Daarom vraag ik het ff voor de zekerheid, misschien dat iemand een oplossing weet ofzo
30 frames is niet echt iets dat je hoeft te beloven. Dat moet je gewoon standaard hebben in een game.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
Bedoelen ze niet 60 fp/s
Verder word ik er nog niet warm van..
Ja. En ranks zeggen niets over de kwaliteiten van de speler. Het zegt enkel iets over hoeveel deze persoon online heeft gespeeld in ranked games.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad dat het minuten duurde voor ik een potje vond met halo 2.
En het trueskill systeem werkt zoals het hoort...
Player 1 heeft rank 10
Player 2 heeft rank 5
En systeem zoekt dan naar een party die het dichts bij de 15 komt, meestal zelfs gelijke spelers
Dus of :
Player 1, rank 6
Player 2. rank 9
Precies mijn punt. True skill werkt niet omdat ranks niets over je kwaliteit zegt. Als ik verlies ga ik ranks omlaag.. Ben ik dan eeneens slechter geworden als speler?quote:en daar wordt je aan gematcht, en dat jij dik verliest is jouw probleem.
Dan moet je rank maar lager zijn.
Ik betaal 60 euro per jaar. Ik wil dedicated servers zien. Vandaag halo 2 1.5 uur gespeeld. In iedere game pauzeerde het spel omdat de host wegging. Daarnaast was er ook nog eens afschuwelijke lag in 16 speler matches. En nee, dit ligt niet aan mijn verbinding. Maar aan het feit dat de matchmaking mij in games gooit met Amerikanen en mensen met een trage verbinding.quote:En bovendien vind ik het peer 2 peer systeem prima.
Liever 15 seconde wachten als de Host stopt zodat iemand anders de host over neemt dan dat je zoals bij gears of war een nieuwe pot kan gaan zoeken.
Ik discussieer hier gewoon. Ik begin niet over fanboys of persoonlijke accusaties.quote:O en ik ben geen halo fanboy, ik vond deel 1 slecht en bij deel 2 vond ik de eerste helft van de SP tof en de 2de helft minder, alleen de multiplayer hebben ze fantastisch gedaan (op het zwaard na dan).
Dus kom niet met een opmerking van : Halo fanboy
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De multiplayer was echt lachuh ...of echt goed.... klote Kidtendo fanboy
Geen geluid? Een krassend geluid?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Tof zeg, m'n 360 maakt ineens een heel nieuw geluid...
Als jij het zo goed weet allemaal, waarom ga jij het ze dan niet even vertellen hoe je een goede matchmaking maakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. En ranks zeggen niets over de kwaliteiten van de speler. Het zegt enkel iets over hoeveel deze persoon online heeft gespeeld in ranked games.
[..]
Precies mijn punt. True skill werkt niet omdat ranks niets over je kwaliteit zegt. Als ik verlies ga ik ranks omlaag.. Ben ik dan eeneens slechter geworden als speler?
[..]
Ik betaal 60 euro per jaar. Ik wil dedicated servers zien. Vandaag halo 2 1.5 uur gespeeld. In iedere game pauzeerde het spel omdat de host wegging. Daarnaast was er ook nog eens afschuwelijke lag in 16 speler matches. En nee, dit ligt niet aan mijn verbinding. Maar aan het feit dat de matchmaking mij in games gooit met Amerikanen en mensen met een trage verbinding.
[..]
Ik discussieer hier gewoon. Ik begin niet over fanboys of persoonlijke accusaties.![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het al gespeeld? Waarom twijfel je?
Ik kan hem komende week nog niet kopen....geen tv = geen gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |