erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
De keren dat ik ernaar heb gekeken in Eindhoven in de FRS en de Bijenkorf lagen ze er gewoon voor het oprapen...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Nope. Wiimote + Nunchuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef WjeroneW het volgende:
Is mario strike charged met classic controller bespeelbaar?
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelenquote:
Dan zou je inderdaad gewoon net zo goed de GC versie kunnen spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Classic controller ligt verassend lekker in de handquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef soco_cola het volgende:
hoe bevalt eigenlijk de classic controller? heb hem zelf niet, maar vind hem er niet echt ergonomisch uitzien!!
Het is geen standaard DVD-drive, maar het is wel ongeveer hetzelfde. De discs hebben evenveel capaciteit als een standaard DVD.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?
1 of 2 indrukken, 1 van de 2.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Young_David het volgende:
Net met Wii Baseball gooide mijn huisgenoot onderhands ... we weten niet hij dat voor elkaar heeft gekregen ... dus ... hoe doe je dat?
Dat is zo fake als ik weet niet watquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef depax het volgende:
dit is trouwens interresting.
http://www.wiichat.com/ni(...)k-2-online-pics.html
Daarom kun je ze ook gewoon met je creditcard kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Ik bedoel dat kut op het gebied van geldquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Niet voor je Wii in ieder gevalquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef realbase het volgende:
hey is dit niet wat ?
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070426.p.HDMI-kabel
Jij weet blijkbaar hoe mijn situatie hier is?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof een early adoptor nog niet al een dvd-speler thuis heeft... Het is gewoon een leuke maar zinloze toevoeging. Als ze nou HD-dvd functionaliteit toevoegen was het een ander verhaal geweest.
Trouwens, early adoptors naaien zichzelf door e.a.'s te zijn. Alleen al door hoge prijzen te betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |