nood breekt wetten.. jammer dat ze Jaap er niet bij hebben gestoptquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:07 schreef Prosac het volgende:
Hoe komen ze op het zotte idee een WITTE blouse bij een ZWART pak te wassen
uberhaupt een PAK wassen![]()
![]()
Tuurlijk wel.. het kan makklijker... alleen de kans dat het krimpt of onherstelbaar veel kreukt is zooooo ontzettend veel groterquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef shmoopy het volgende:
Een pak in de wasmachine, dat kan helemaal niet.
Als Palma een echte huishoudster was, wist ze dat.
dankzij de ’coming out’ van amanda (gefaciliteerd door DGK) wordt de buurt er niet beter op... (lees: red light district in eemnes)quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stinkend![]()
gave pics van Amanda in haar rode jurkje![]()
Wat is het dat je tegen Palma hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik liet me even gaan in mijn Natasia-mode.
Hilarisch hoe Palma tegen Huub beweerde dat ze niet zou gaan huilen en 2 minuten later zat ze snikkend aan de tafel. Dit was bij het Safaa incident, wat gisteren nog even werd uitgemolken in de uitzending
Niet alle homo's houden van debiele types als Palmaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is het dat je tegen Palma hebt
Ze heeft toch de meeste connecties met homo's, zelfs Eric vindt haar leuk![]()
Het trieste is, dat na DGK ze daar wel een baan krijgt aangebodenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dankzij de ’coming out’ van amanda (gefaciliteerd door DGK) wordt de buurt er niet beter op... (lees: red light district in eemnes)
Palma is bekend in Amsterdam..met een groepje oude verlepte met soa's besmette nichten heeft ze eens in de week een borreluurtje. Tevens was ze toiletjuf in de u2, waar sommige nichten express over de bril heen piesten uit pure haat jegens Palma. Bekend betekent niet meteen geliefd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is het dat je tegen Palma hebt
Ze heeft toch de meeste connecties met homo's, zelfs Eric vindt haar leuk![]()
Dan is ze er wel op vooruit gegaan, qua baan. Tegenwoordig zit ze de halve dag glazen rosé weg te tikken op het terras terwijl ze het hoogste woord heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze was toiletjuffrouw. Ze was altijd doordrenkt van de pis en de stront zat in d'r haar..
Nu is ze natuurlijk een bekende Nederlandse, en reguleert zorgt ze met haar aanwezigheid voor extra inkomsten door op het terras te gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is ze er wel op vooruit gegaan, qua baan. Tegenwoordig zit ze de halve dag glazen rosé weg te tikken op het terras terwijl ze het hoogste woord heeft.![]()
Palma kan ook niet discussieren. Niks is vervelender dan types die gewoon niet luisteren en in hun eigen verhaal blijven geloven. Amanda is daar ook zo 'goed' in. Niks van iemand anders willen aannemen, willen bepalen hoe iemand moet denken. HEEL irritant is dat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is ze er wel op vooruit gegaan, qua baan. Tegenwoordig zit ze de halve dag glazen rosé weg te tikken op het terras terwijl ze het hoogste woord heeft.![]()
Ik denk dat Palma ook zo'n type is dat kritiek als 'jaloesie' beschouwd. "Oh ik ben gehaat door de fokkers...ze zijn gewoon jaloers!"...en dat ze ook maar nooit zal nadenken over haar eigen gedrag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu is ze natuurlijk een bekende Nederlandse, en reguleert ze extra inkomsten door op het terras te gaan zitten.
Denkt ze.
ach, vroeger was alles beter en had men brandstapels... tegenwoordig kunnen we ze figuurlijk tot op de veters afbranden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik liet me even gaan in mijn Natasia-mode.
Hilarisch hoe Palma tegen Huub beweerde dat ze niet zou gaan huilen en 2 minuten later zat ze snikkend aan de tafel. Dit was bij het Safaa incident, wat gisteren nog even werd uitgemolken in de uitzending
Die oude verlepte met SOA's besmette nichten, hebben Palma in ieder geval niét streetwise gemaakt. Als je al moet janken omdat je het niet kan winnen van een 19-jarig meisje..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma kan ook niet discussieren. Niks is vervelender dan types die gewoon niet luisteren en in hun eigen verhaal blijven geloven. Amanda is daar ook zo 'goed' in. Niks van iemand anders willen aannemen, willen bepalen hoe iemand moet denken. HEEL irritant is dat.
Denk je dat Palma hier op Fok komt ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Palma ook zo'n type is dat kritiek als 'jaloesie' beschouwd. "Oh ik ben gehaat door de fokkers...ze zijn gewoon jaloers!"...en dat ze ook maar nooit zal nadenken over haar eigen gedrag.
Ze zit ook altijd te liegen. Ze zou veel cadeautjes/post hebben gehad de dag nadat ze Lieke had ontslagen... om voor zichzelf maar goed te praten dat het een goede oprechte beslissing was geweest van haar.
Ze had bij mij wel een cursusje streetwise kunnen volgen...hahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die oude verlepte met SOA's besmette nichten, hebben Palma in ieder geval niét streetwise gemaakt. Als je al moet janken omdat je het niet kan winnen van een 19-jarig meisje..![]()
Je kan wel lekker een corner makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Die oude verlepte met SOA's besmette nichten, hebben Palma in ieder geval niét streetwise gemaakt. Als je al moet janken omdat je het niet kan winnen van een 19-jarig meisje..![]()
aan palma zou ik mijn handen vol hebben... voor ieder gat 1...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
JA, dat denk ik wel, zowieso zal ze hier wel een paar keer hebben rondgekeken. Ze zei ook dat de kritiek haar sterker maakte...maar ik denk dat ze beter naar de kritiek kan luisteren en haar gedrag aanpast. Dat haar huis is ondergeklad geeft al aan hoe mensen over haar denken. Dat vind ik te ver gaan natuurlijk, maar het geeft wel aan wat voor woede haar gedrag bij mensen oproept.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Denk je dat Palma hier op Fok komt ?
Dat is inderdaad opvallend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Nicolaas: ik ga sporten , voor het eerst in 2 weken,
ik drink ook minder, gisteren alleen 1 whiskey en 1 wijn,
ja,ja, ik zit hier alweer 15 dagen.
Huub zegt dat hij daar niets van snapt.. hij zegt: Als je nou een gezin moest onderhouden oké..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Jaap zal je thuis die dure Optimel kwark missen ?
Jaap: ik moet dan een goedkoper merk kiezen, met wat zoetstof erin.
De dure maatkleding en weinig werk .quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij daar niets van snapt.. hij zegt: Als je nou een gezin moest onderhouden oké..
Dit is uw uitspraak en daar moeten wij het mee doen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Schuld talpa: opdrachten aan Palma
Schuld Palma: uitvoer
Meer wil er helaas niet uit. Ben moe en ga maar even naar de dokterquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is uw uitspraak en daar moeten wij het mee doen...![]()
Wat dacht je van Bwian.. met de gaten in zijn spijkerbroek en hemd.... !quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom hoeft Nicolaas niet in een pak en mag hij gewoon in een t-shirtje? Zeg hem laatst ook in een spijkerbroek, dat was toch altijd streng verboden?
Een grappige obsessie heb jij!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat dus ook ongedouched naar de dokter ??
Maar dat kapsel en die zonnebril maken alles weer goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:42 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bwian.. met de gaten in zijn spijkerbroek en hemd.... !
Nicolaas draagt nu kleding waar hij mee gaat sporten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom hoeft Nicolaas niet in een pak en mag hij gewoon in een t-shirtje? Zeg hem laatst ook in een spijkerbroek, dat was toch altijd streng verboden?
Een was fetich?quote:
Je gaat zelfs vreemd om aan je genot te komenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik lees trouwens op VOL dat Jaap een officiele waarschuwing heeft gehad klopt dat.
Jaap heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat hij in Sylvia's bed heeft gelegen en moet ook nu ook verplicht douchen
want hij heeft een afspraak met de dokter vanmorgen...
BRon vol
Hij heeft een sanctie gekregen, wat het verschil is , is mij niet duidelijk. Zoals zoveel dingen bij Tien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik lees trouwens op VOL dat Jaap een officiele waarschuwing heeft gehad klopt dat.
Jaap heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat hij in Sylvia's bed heeft gelegen en moet ook nu ook verplicht douchen
want hij heeft een afspraak met de dokter vanmorgen...
BRon vol
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
11:10 - Nog steeds niet douchen!
Jaap komt beneden in de slaapkamer na het sporten. “Ga je douchen?”, vraagt Palma. “Ja, tuurlijk”, zegt Jaap. Nu heeft Jaap de laatste dagen natuurlijk wel meer gezegd, maar tot ieders verbazing verschijnt Jaap even later gewassen en wel in de woonkamer. Dat zorgt voor de nodige opluchting in de Villa."Getver, ik voel me veel te schoon!", is dan ook het veelzeggende commentaar van de Briellenaar zelf. Wat zal de dokter blij zijn!
En dit staat op TIEN.
Terwijl ik Jaap echt niet heb zien douche na het sporten.
Ja tuurlijk moet toch ergens aan me genot komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je gaat zelfs vreemd om aan je genot te komen![]()
![]()
Ik lig nu dus ff in een deuk, maar weet het dus nog niet.quote:
Nieuwe schrijvers daar bij Tien? Ineens doen ze ook nogal minder over Brian en iets minder negatief over Huubquote:Maar hij heeft nog veel meer goede adviezen: “Je moet veel slapen. En veel seksen, dat is goed voor je.” Goed bezig, Brian. Wat fijn dat jij toch overal iets van af weet.
Voor straf 2 weken niet douchen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een sanctie gekregen, wat het verschil is , is mij niet duidelijk. Zoals zoveel dingen bij Tien.
Lees even terug.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lig nu dus ff in een deuk, maar weet het dus nog niet.
Tja.. wie moeten we nu geloven, Fetish-Petra of de stagiars van Tien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Terwijl ik Jaap echt niet heb zien douche na het sporten.
Mooi! Lang haar kan hij voor zijn hoofd kammen, zijn we daar ook van verlost.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: ik wil mijn haar laten groeien, ik wil net al eerder,
weer lang krullend haar, dat vond ik toch beter dan kort.
Zo'n matje past wel beter bij z'n innerlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: ik wil mijn haar laten groeien, ik wil net al eerder,
weer lang krullend haar, dat vond ik toch beter dan kort.
Iedereen heeft een bepaalde rol/imago gekregen. Zo draagt Huub in het dagelijkse leven wel een oorbel, maar mag dit in de villa niet omdat Brian daar al de man de oorbellen is. Natasia droeg in het begin nog wel een spijkerbroek, maar dit past ws niet meer bij haar rol als 'diva' en wordt nu voorzien van mantelpakjes. Amanda's garderobe wordt zo sletterig mogelijk gehouden om haar rol nog maar eens te benadrukken... enz..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik begrijp waarom je zo moe bent...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat als een beest te keer
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?
Dus ze zitten weer eens te LIEGEN bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft niet gedouched. Dat heeft Herma net toegegeven.
Een sanctie is als ze je iets opleggen toch? Zoals Huub die niet meer mocht drinken. Een OW telt veel zwaarder en je hebt kans om bij je tweede OW de villa uitgezet te worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een sanctie gekregen, wat het verschil is , is mij niet duidelijk. Zoals zoveel dingen bij Tien.
Om heel eerlijk te zijn: nee! Maar ik meen te begrijpen dat dat voor de hand had gelegen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?
Uhmm, wie de eerste steen gooit enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je gaat zelfs vreemd om aan je genot te komen![]()
![]()
Wie zonder zonde is enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhmm, wie de eerste steen gooit enzo![]()
Ik was even in de war gebracht door die twee spenen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent meer een schaker of dammer?
Zie mogelijkheid 4
Ik kan het me wel voorstellen, het is een tv-programma, dat ze opgejut worden om iets neer te zetten vind ik dan ook niet meer dan normaal. Het wordt anders wel heel erg saai om een jaar lang tegen dezelfde ingekakte koppen aan te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Syl hebben het duidelijk over de toneelhaak voor Syl. Syl is bij de FEBO geweest, en Natasja vraagt aan Syl: Wanneer is je deadline? Syl weet het niet.
Natasja: De verhaallijn tussen Brian en Amanda weten we nu wel, dus gooien ze er maar een Melissa en Mitchell in.
Daarna geeft ze nog aan dat ze het een eng idee vindt dat ze er af kan vallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef Yollie het volgende:
haha zou mooi zijn als Fries echt naar Natasia luisterd, der af der af
Daarom komt de nieuwe verhaallijn, " Jaap's gone mental" , ook zo als geroepen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, het is een tv-programma, dat ze opgejut worden om iets neer te zetten vind ik dan ook niet meer dan normaal. Het wordt anders wel heel erg saai om een jaar lang tegen dezelfde ingekakte koppen aan te kijken.
Maar ik vind Syl niet anders dan de rest want op die verhaallijnen ben ik nu ook wel uitgekeken. (het helpt wel afkicken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |