Triest man, wet een overkill aan Barbara en Johan...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik las het tv boekje en zag dat er vandaag van 18:00 tot 19:00 een nieuw programma op geweest is; Clubvoetbal Insite, met Johan en Barbara. Gaat alleen over de traditionele top 3 (niet over aanstaand kampioen AZ dus)
Zal wel een verkapt Studio Ajax zijn
Idd geweldige uitzendingquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan van Jensen, maar het was hilarisch
Dat wordt enorm gezellig.quote:Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 30 april neemt PSV-er Ibrahim Arellay plaats aan tafel bij Barbara Barend, Johan Derksen en Willem van Hanegem.
die is ook lekker op zijn snor gegaan iddquote:Op maandag 30 april 2007 12:15 schreef BigFire het volgende:
AZ kampioen? DREAM ON SNOR
ja echt belachelijk hoe hij en andere media het realisme van Van Geel en Ten Cate onderuit haalden, belachelijk maakten.quote:Op maandag 30 april 2007 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is ook lekker op zijn snor gegaan idd
Schitterend, bij Jensen zat hij ook nog trots te verkondigen dat hij de enige voetbal-expert was die voorspelt had dat AZ kampioen zou wordenquote:Op maandag 30 april 2007 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is ook lekker op zijn snor gegaan idd
Dat wordt leuk vanavond ja.quote:Op maandag 30 april 2007 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Schitterend, bij Jensen zat hij ook nog trots te verkondigen dat hij de enige voetbal-expert was die voorspelt had dat AZ kampioen zou worden
hier is die niet op zwart hoor..quote:Op maandag 30 april 2007 20:20 schreef BB-King het volgende:
De Johan Derksen fanclub heeft z'n website op zwart gezet... zou ie dan toch???![]()
Het was maar een grapje... bestaat die website echt dan?quote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hier is die niet op zwart hoor..
Mooie seizoensafsluiterquote:Op maandag 30 april 2007 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net de herhaling van Johan bij Jensen nog eens, en op de vraag van Jensen "Wat nou als AZ toch geen kampioen wordt?" antwoordde hij: "Dan spring ik van het dak af."
Niet doen Johan!![]()
![]()
ja, gek hequote:Op maandag 30 april 2007 20:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het was maar een grapje... bestaat die website echt dan?![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
begint nu al, zitten ook doeken in de studio
Nou nou nou, leg die jongen geen spelfouten in de mondquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Stelling: Ronald Koeman is een toptrainer
quote:Op maandag 30 april 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Stelling: Ronald Koeman is een toptrainer
Behalve in de kleedkamer.quote:Op maandag 30 april 2007 22:27 schreef Greetings het volgende:
Wel een schuchter ventje zeg.... dat hoofd steeds naar beneden en met U aanspreken![]()
![]()
PSV draait dit jaar weer in de plus met dank aan het ontbreken van Ajax in de CLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |