eerder dit toernooi nog:quote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij serveert acasuso onderhands ofzo want hij slaat maar 2 van de 46 services niet in..echt onvertoond dit..
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef suus21 het volgende:
zoals altijd voor verkerk op atp niveau..
Geen idee. Zit tenslotte ook hier pas 2 uur te kijken naar een boeiend gevecht...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom schakelt Sport 1 en houden ze Hewitt niet gewoon op 1.2 bijv.(of doen ze dit wel vaker?)
7-5 6-2 van Melzer gewonnen. In de eerste set kwam hij goed weg.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef suus21 het volgende:
heeft Canas nog gespeeld vandaag?
Vermoeidheid na een regenbreak? Ik vond het heel raar zoals hij terugkwam de 3e set hoor :/ Maar het zal in ieder geval te wijten zijn aan zijn gebrek aan wedstrijdritme...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ja Norrage.
Hewitt verbaasde mij ook. Volgens mij speelde de vermoeidheid een grote rol. Was echt bij vlagen super aan het spelen, en kan eigenlijk niet wachten op Wimbledon.
Baghdatis is een jeugdige held en Moya is een verlopen opa.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:55 schreef suus21 het volgende:
wat is daar uiteraard aan?
Robredo vind ik wel een tenniser pur sang.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Norrage het volgende:
ik ben blij als Blake uit de top 10 is (net als Robredo, Davydenko en Ljubicic) en plaatsmaken voor de echte tennisser zoals Baggy, Gasquet en Berdych
Sport 1.quote:
Genoten van Tedje van der Meer zojuist?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1.
Maar het is ook op bwin: accountje aanmaken, inloggen en je hebt beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |