Ik ook, moet dan gelijk aan auto's denken met flinke remsporenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef saaw het volgende:
ik vind slip trouwens zo een triest woordslip
Ik heb er 2 van Calvin Klein (zoals de afbeelding), zijn m'n favoriet behalve dat ze snel stukgaan. En heb er zelf ook 2 van de Hema, wel lekker zacht.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:36 schreef Nitrouz het volgende:
Goeie kick
Die boxer heb ik trouwens in het rood, blauw en groen van me vader gekregen, zitten erg goed.
Verder draag ik Jack Jones en Die For It boxers. En nog wat BB's van me moeder gekregen, uit Turkije. Maar die zitten niet lekker. En nog een heel stel boxers van de Hema
Hoe zijn die van de jack en jones en die van de men at work (die for it). Zitten ze een beetje goed? En ze zij van een beetje goed kwaliteit. Ik draag nu meestal van Bjorn Borg. Zitten wel ok, alleen gaan ze altijd net kapot onder het dubbele stuk aan de voorkant. Dus dat vind ik wel weer erg slecht van Bjorn Borg. Dus ben op zoek naar een andere goed zittende boxershort.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:36 schreef Nitrouz het volgende:
Goeie kick
Die boxer heb ik trouwens in het rood, blauw en groen van me vader gekregen, zitten erg goed.
Verder draag ik Jack Jones en Die For It boxers. En nog wat BB's van me moeder gekregen, uit Turkije. Maar die zitten niet lekker. En nog een heel stel boxers van de Hema
Ik denk dat alle merkondergoed snel stuk gaat, zoals ik zei is dat ook het geval met Calvin Klein na een half jaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe zijn die van de jack en jones en die van de men at work (die for it). Zitten ze een beetje goed? En ze zij van een beetje goed kwaliteit. Ik draag nu meestal van Bjorn Borg. Zitten wel ok, alleen gaan ze altijd net kapot onder het dubbele stuk aan de voorkant. Dus dat vind ik wel weer erg slecht van Bjorn Borg. Dus ben op zoek naar een andere goed zittende boxershort.
Bevallen allebei heel erg goed, die van Men At Work zitten echt perfect, die van JJ wat losser, maar daar is opzich ook niks meequote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe zijn die van de jack en jones en die van de men at work (die for it). Zitten ze een beetje goed? En ze zij van een beetje goed kwaliteit. Ik draag nu meestal van Bjorn Borg. Zitten wel ok, alleen gaan ze altijd net kapot onder het dubbele stuk aan de voorkant. Dus dat vind ik wel weer erg slecht van Bjorn Borg. Dus ben op zoek naar een andere goed zittende boxershort.
Wat dacht je van Muchachomalo of Puma?quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef Game_Error het volgende:
ik vind BB eigenlijk helemaal niet lekker zitten, iemand alternatieven?
Zoiets zou ik dus nooit kunnen dragen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
En lekker dat ie zit =)
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
En lekker dat ie zit =)
Soms niets? En je bent een vent?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef SerendipityNL het volgende:
Soms niets, meestal boxers... en dan gewoon lekker van die goedkope van de zeeman, 5 voor 7 euro ofzo... Niemand die ze ziet/hoort te zien, en 15 euro voor een ding waar je een dikke scheet in laat vind ik nou net wat te veel...
Zou je eens moeten proberen, is echt heerlijk xD alleen wel irritant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soms niets? En je bent een vent?
Duuuude
Dit is echt de slechtste reden ooit waarom je geen ondergoed draagtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:30 schreef SerendipityNL het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, is echt heerlijk xD alleen wel irritant.
Ik slaap namelijk op 2,5 meter hoogte, met een trap recht naar beneden, en de wekker staat beneden.
Dus op het moment dat de wekker dan gaat, als een malle de wekker uit meppen, en een boxer aan doen, of een handdoek omslaan om te gaan douchen xD
Blah blah blah.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:01 schreef swaffelair het volgende:
heb vandaag weer 200 euro aan bb onderbroeken uitgegeven
Vind het allebei wel wat hebben, ligt eraan wat voor kontje ze heeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:39 schreef Vanky het volgende:
Voor meisjes vind ik shortjes heel mooi.
Ik heb het niet zo voor strings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen worden op vlak van kleding altijd goed in de watten gelegd.
Beter neem je hipsters.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:39 schreef Vanky het volgende:
Voor meisjes vind ik shortjes heel mooi.
Ik heb het niet zo voor strings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen worden op vlak van kleding altijd goed in de watten gelegd.
leen een ballenknijper van je paquote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Vicious_R het volgende:
Zoals de topic titel heel duidelijk zegt: Wie draagt welk ondergoed? (liefst foto)
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:58 schreef noesjin het volgende:
Zitten er alleen jongens op dit topic.?
Ah, je bent dus rechtsdragend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
Cavello, Lonsdale(...)
Nee, kan me er ook niets bij voorstellenquote:Op maandag 13 september 2010 19:41 schreef elkravo het volgende:
Ik heb er "last van" dat een onderbroek met pijpen omhoog kruipt (mijn lies in)... (de pijpen dan hè)... vandaar model :
[ afbeelding ]
Gebeurt dat jullie niet, dat omhoogkruipen van de pijpen?
Calvin Klein is voor vrouwen, en maakt ze wel degelijk lekkerderquote:Overigens zijn de onderbroeken van de Hema of zo ook goed... ik ga niet per se Calvin Klein of zo dragen omdat ik dan stoerder ben... (dat gebeurt veel)...
Daar staat het wel heulll groot opquote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Vanky het volgende:
Calvin Klein heeft in mijn ogen toch nog altijd het meest sexy ondergoed voor zowel mannen als vrouwen. Al zijn vrouwen al altijd meer bevoordeelt geweest als het in het algemeen aankomt op kleding.
Voor mannen en vrouwen vind ik deze nog altijd het mooist
[ afbeelding ]
Vind dan eens iets wat er precies zo uitziet als in mijn post maar dan zonder die tekstquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef dralion13 het volgende:
waarom is de tekst calvin klein dan zo sexy??
zonder die tekst en voor een kwart van de prijs is het naar mijn mening niet minder "sexy"
vind ik wel :pquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef cookiejar het volgende:
Is de Zeeman ook ondergoed waardig te noemen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |