Zoiets zou ik dus nooit kunnen dragen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
En lekker dat ie zit =)
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
En lekker dat ie zit =)
Soms niets? En je bent een vent?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:01 schreef SerendipityNL het volgende:
Soms niets, meestal boxers... en dan gewoon lekker van die goedkope van de zeeman, 5 voor 7 euro ofzo... Niemand die ze ziet/hoort te zien, en 15 euro voor een ding waar je een dikke scheet in laat vind ik nou net wat te veel...
Zou je eens moeten proberen, is echt heerlijk xD alleen wel irritant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soms niets? En je bent een vent?
Duuuude
Dit is echt de slechtste reden ooit waarom je geen ondergoed draagtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:30 schreef SerendipityNL het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, is echt heerlijk xD alleen wel irritant.
Ik slaap namelijk op 2,5 meter hoogte, met een trap recht naar beneden, en de wekker staat beneden.
Dus op het moment dat de wekker dan gaat, als een malle de wekker uit meppen, en een boxer aan doen, of een handdoek omslaan om te gaan douchen xD
Blah blah blah.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:01 schreef swaffelair het volgende:
heb vandaag weer 200 euro aan bb onderbroeken uitgegeven
Vind het allebei wel wat hebben, ligt eraan wat voor kontje ze heeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:39 schreef Vanky het volgende:
Voor meisjes vind ik shortjes heel mooi.
Ik heb het niet zo voor strings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen worden op vlak van kleding altijd goed in de watten gelegd.
Beter neem je hipsters.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:39 schreef Vanky het volgende:
Voor meisjes vind ik shortjes heel mooi.
Ik heb het niet zo voor strings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen worden op vlak van kleding altijd goed in de watten gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |