Poker voor zwakzinnigen dus....quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
zeilen is ook kaartspel heb niks met water te maken je krijgt2 kaarten net als met poker
alleen verders niks op tafel en dan wie de hoogste kaart heeft wint en de rest die meeging mag de potzetten simpel
toch geen zonnebril of niks nodig
Sneller dan verwacht is wederom mijn verzoek ingewilligd...quote:Op maandag 23 april 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Je hebt je zin, Jaap is er weer.
Check, raise , fold, all in, street, flush, royal flush, and call.quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef FdW het volgende:
Mag ik u allen verzoeken enige ''Engelse'', edoch gezellige humor te betrachten> Thank you very much. Uiteraard wel on topic, en bedoeld als bijdrage aan dit experimentele programma.
Zucht...quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sneller dan verwacht is wederom mijn verzoek ingewilligd...![]()
Het kan ook zijn omdat het beter met haar gaat dan verwacht. Niet spectaculair meer.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het opvallend dat Diana niet meer in beeld is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. DGK als platform voor buddy's lijkt me niet echt een goed idee. Zeker gezien de afgelopen dagen, met de vertoningen van King Jaap. Dat gaat echt niet samen.
tis wel weer een ouderwets beeld.quote:Op maandag 23 april 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Je hebt je zin, Jaap is er weer.
Jezus wat ergquote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
het ging beter dan verwacht, dus waarschijnlijk getoneelhaakt.
I love you more and more, and more.quote:Op maandag 23 april 2007 22:55 i schreef beequeen het volgende:
[..]
Check, raise , fold, all in, street, flush, royal flush, and call.![]()
Ik denk dat het zo is gegaan, zeker als je de reakties van de bewoners erover ook zie.quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jezus wat erg
"Sorry Diana, maar je gaat niet dood, dus we kunnen je niet gebruiken" *klik*
tring
"....erm met Diana"
"Hoi met mij van de redactie, ja uhm je reiskosten kun je ook niet meer declareren. Bel ons maar weer als het is uitgezaaid"
*klik*
Dus nog erger. Laten ze dat dan gewoon bekend maken. Fijn voor Diana en Tien is van dat buddy-gedoe af.quote:Op maandag 23 april 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan ook zijn omdat het beter met haar gaat dan verwacht. Niet spectaculair meer.
Ik las hier vanmiddag dat Huub en Sylvia haar onlangs wilde bellen, maar dat dat niet mocht van "achter".quote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Liess het volgende:
Misschien is Diane wel hartstikke ziek van der medicatie en heeft ze geen zin om te bellen?
Sommige mensen zijn echt compleet doorgeslagen met hun "complottheorieen"quote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
het ging beter dan verwacht, dus waarschijnlijk getoneelhaakt.
Tsja, kan het me niet voorstellen.. maar het kan natuurlijk ook dat Diana gewoon een op aandacht beluste groupie was die stiekem helemaal niet ziek was??quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jezus wat erg
"Sorry Diana, maar je gaat niet dood, dus we kunnen je niet gebruiken" *klik*
tring
"....erm met Diana"
"Hoi met mij van de redactie, ja uhm je reiskosten kun je ook niet meer declareren. Bel ons maar weer als het is uitgezaaid"
*klik*
quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Erg relaxed die Huub
Gepost op: 23/04, 22:45:23 Gepost door: Jaap
Check mijn reactie op Huubs statement......
Luitjes……
Die jongen betuigt nou tenminste het respect dat ik verdien.
Ik quote ongeveer:
"hoewel ik de meeste van zijn teksten absoluut moreel acceptabel vind, kan ik niets anders zeggen dan dat zijn teksten geniaal zijn en Jaap zelf geniaal is."
"lach ik mij nog kapot om de dingen die hij schrijft en die Jaap doet tegen Sylvia"
"Moet echter wel mijn meerdere erkennen in het schrijven van weblogs in Jaap, ik als amateur bak er niks van"
"ik in Jaap een sterke speler zie, zeker meer, dan ietsje minder. Ik ben bij lange na niet zo sterk als Jaap. Maar de rest overklas ik gelukkig wel. "
"Dus moraal verhaal: eindelijk iemand aan wie ik me kan onderschikken in de villa"
Juist ja! Erg relaxed die Huub.
Misschien kan er wel wat moois tussen ons 2 opbloeien…
Adiosssssss
Jaapmans
NIEUW STUKJE OP DE BLOG VAN JAAP
Oh, dus toch allemaal toneel van Huub.quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Erg relaxed die Huub
Gepost op: 23/04, 22:45:23 Gepost door: Jaap
Check mijn reactie op Huubs statement......
Luitjes……
Die jongen betuigt nou tenminste het respect dat ik verdien.
Ik quote ongeveer:
"hoewel ik de meeste van zijn teksten absoluut moreel acceptabel vind, kan ik niets anders zeggen dan dat zijn teksten geniaal zijn en Jaap zelf geniaal is."
"lach ik mij nog kapot om de dingen die hij schrijft en die Jaap doet tegen Sylvia"
"Moet echter wel mijn meerdere erkennen in het schrijven van weblogs in Jaap, ik als amateur bak er niks van"
"ik in Jaap een sterke speler zie, zeker meer, dan ietsje minder. Ik ben bij lange na niet zo sterk als Jaap. Maar de rest overklas ik gelukkig wel. "
"Dus moraal verhaal: eindelijk iemand aan wie ik me kan onderschikken in de villa"
Juist ja! Erg relaxed die Huub.
Misschien kan er wel wat moois tussen ons 2 opbloeien…
Adiosssssss
Jaapmans
NIEUW STUKJE OP DE BLOG VAN JAAP
Wie zijn dat?quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zucht.
Ik wilde net hetvolgende posten:
Opvallend dat de vaste 'postmeisjes' afwezig zijn nu. Geclaimd door hun echtgenoten?
Gelukkig niet allemaal dus.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef FdW het volgende:
Zullen we allemaal - in onwetendheid - niet discussieren over Diana? Thank you very much.
Hmm nee..ik dacht het ook, maar zou het niet zo snel uitspreken. Maar goed..voor nu ga ik er maar vanuit dat ze gewoon ziek is.quote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, kan het me niet voorstellen.. maar het kan natuurlijk ook dat Diana gewoon een op aandacht beluste groupie was die stiekem helemaal niet ziek was??
Of ben ik nou erg ziek dat ik zoiets kan bedenken?
Libelle- lezeressen misschien?quote:
Och, ik heb de afgelopen tijd wel ziekere dingen voorbij zien komenquote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, kan het me niet voorstellen.. maar het kan natuurlijk ook dat Diana gewoon een op aandacht beluste groupie was die stiekem helemaal niet ziek was??
Of ben ik nou erg ziek dat ik zoiets kan bedenken?
Oh das mooi, ik lees de Margriet, dus daar val ik niet onder.quote:
Tuurlijkquote:
Jaap zou er op gaan schijten.. dus jah.. daar wacht ik eigenlijk opquote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Kan die pokertafel niet gewoon spontaan breken? in 10duizend stukken...
Waar is Jaap als je hem nodig hebt..
tvmaken achter de pcquote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Liess het volgende:
Kan die pokertafel niet gewoon spontaan breken? in 10duizend stukken...
Waar is Jaap als je hem nodig hebt..
Beste mensen,quote:
Dus ook als je de Margriet leest?quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Beste mensen,
graag klessebessen in de SC.
Daar mag trouwens ook best over de streams gepraat worden.
Je hoeft dan niet telkens te switchen tussen 2 topics.
In de SC mag het allemaal
Ik zit al uren in de SC maar zit tegen mezelf te lullen, das niet gezellig.quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Beste mensen,
graag klessebessen in de SC.
Daar mag trouwens ook best over de streams gepraat worden.
Je hoeft dan niet telkens te switchen tussen 2 topics.
In de SC mag het allemaal
Ik ben bang dat als ze niet meer mogen pokeren dat we weer met die klere herrie van de draaitafels geconfronteerd worden... weet niet wat erger is....quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef Liess het volgende:
Kan Jaap niet per ongeluk op die tafel vallen
Liever pokkeherrie.quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ze niet meer mogen pokeren dat we weer met die klere herrie van de draaitafels geconfronteerd worden... weet niet wat erger is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |