quote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze er niet zouden zijn.. had het niets met hun echtgenoot te makenmaar met poker
Onzin, de kleertjes van Amanda en het gesprek tussen Natasja en Eric zijn o.a. een bron van inspiratie.quote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze er niet zouden zijn.. had het niets met hun echtgenoot te makenmaar met poker
Waar is het Hooligans Topic gebleven?????quote:Op maandag 23 april 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet ik helpen? Valt er wat te knokken?![]()
Vonken?quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Wat was er vanmiddag met Natas en Vonken?
Derde ronde. Waarom geen eerlijk antwoord?quote:
Het waren de vibs zei ze zal wel over de klusjesman gaan, Eric zie dat hij het wel gezien had maar werd niet echt duidelijk wat preciesquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
Wat was er vanmiddag met Natas en Vonken?
Toevallig was ik er net mee bezig...wat moet ik toch zonder jou?quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is het Hooligans Topic gebleven?????![]()
Diep gezonken tenzij ik er weer postquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is het Hooligans Topic gebleven?????![]()
Fred en Harry van het BP-tankstation op de hoek, die zijn door de jaren heen heel goed in poker geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
Wie zijn die 2 poker meneren?
Poker menerenquote:Op maandag 23 april 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
Wie zijn die 2 poker meneren?
grappig, maar neen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Joods? Iedere vraag met een wedervraag beantwoorden?
Hiervoor krijg je 3 minuten![]()
King Akveor vind dat regiewerk maar gedaan door een stelletje AMATEURS... 't is complete streamkijkers tereur... TOTAAL geen respect naar King Akveor toe... Dat IK die lagen toesta MIJ dit soort streams aanbieden... ongelooflijk.quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De redactie heeft er wel goed aan gedaan die naamstickers te plakken, wat extra regiewerk op de cameraswitches in te zetten en het board wat duidelijker in beeld te brengen, zo is er voor degenen die het spel kennen tenminste nog iets van te volgen.
Ik had 'm klaarstaanquote:
Tijd voor een Pammetje.quote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
King Akveor vind dat regiewerk maar gedaan door een stelletje AMATEURS... 't is complete streamkijkers tereur... TOTAAL geen respect naar King Akveor toe... Dat IK die lagen toesta MIJ dit soort streams aanbieden... ongelooflijk.
Jaap heeft nu alle tijd om Sylvia, Eric en Natasia te etteren.... Is ie bang?
Voor de vierde keer.quote:
is al de 2e keer dat ik vandaag sneller ben als een ander.. ben ik dan eindelijk een keer scherpquote:
zeilen is ook kaartspel heb niks met water te maken je krijgtquote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeil jij met ¤ in de mast al je overstag gaat?
Joh!quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Tis echt saai dat stomme gepoker.
Wel als de zon schijnt, zeilt toch lekkerder.quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
zeilen is ook kaartspel heb niks met water te maken je krijgt2 kaarten net als met poker
alleen verders niks op tafel en dan wie de hoogste kaart heeft wint en de rest die meeging mag de potzetten simpel
toch geen zonnebril of niks nodig
eensch.. en dan willen ze geld voor de streamsquote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Vraag me af wanneer TIEN dat eens doorheeft.... fuck man, als dit elke dag zo doorgaat kap ik spontaan met kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
dat was het antwoord op je vraag...quote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor de vierde keer.
Loonslaaf, direct of indirect voor dit programma?
quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zucht.
Ik wilde net hetvolgende posten:
Opvallend dat de vaste 'postmeisjes' afwezig zijn nu. Geclaimd door hun echtgenoten?
Gelukkig niet allemaal dus.![]()
En juist als ik dat doe.. gebeurd er weer wat..quote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer TIEN dat eens doorheeft.... fuck man, als dit elke dag zo doorgaat kap ik spontaan met kijken.
je ziet het overal op tv in dgk je word er ziek vanquote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Als je scherp zou zijn, had je wel getypt "sneller DAN een ander"quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
is al de 2e keer dat ik vandaag sneller ben als een ander.. ben ik dan eindelijk een keer scherp
Weet wel wat je zegt, Liesske.quote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer TIEN dat eens doorheeft.... fuck man, als dit elke dag zo doorgaat kap ik spontaan met kijken.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je scherp zou zijn, had je wel getypt "sneller DAN een ander"![]()
lig ik liever in het zwembad als in zon boot biertje erbijquote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als de zon schijnt, zeilt toch lekkerder.![]()
Zo zo... We speculeerden er hier vanmiddag ook al over... de meesten dachten: niet meer interessant voor het programma.quote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Natasia had het over Diana. Eric keek een beetje moeilijk als antwoord.
Natasia; dat snap ik ook niet hoor, echt niet. Eerst een lolly voorhouden en daarna weer afpakken.
het ging beter dan verwacht, dus waarschijnlijk getoneelhaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar is Diana eigenlijk gebleven in dit hele gebeuren?
DAN ben jij nog scherperquote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je scherp zou zijn, had je wel getypt "sneller DAN een ander"![]()
De laatste tijd zie ik zo ontzettend veel blikken naar elkaar en openlijk geklaag daarover. Ik heb dat nooit zo meegemaakt. Wel interessant om te zien maar je krijgt bijna een hekel aan "achter" omdat die heel hard lijken te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... We speculeerden er hier vanmiddag ook al over... de meesten dachten: niet meer interessant voor het programma.
IK mis Jaap ook hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia is best wel weer te pruimen vanavond....al mis ik wel een bepaald persoon nu..
![]()
Toch is het opvallend dat Diana niet meer in beeld is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. DGK als platform voor buddy's lijkt me niet echt een goed idee. Zeker gezien de afgelopen dagen, met de vertoningen van King Jaap. Dat gaat echt niet samen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo... We speculeerden er hier vanmiddag ook al over... de meesten dachten: niet meer interessant voor het programma.
Valt wel mee.quote:
kloptquote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar die pokermeneren zijn geen nationale helden die ik moet kennen? Gewoon uit een blikkie getrokken?
Met de toneelhaak binnen gehengeld?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |