onze canis lupus familiaris liet zichzelf uit ...quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij herkennen de mensen ook, misschien wel op 100 meter.![]()
Hij maakt TV.quote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef SIRA het volgende:
is Japio nou aan 't huilen ??
Hij is in slaap gevallenquote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef SIRA het volgende:
Viel me net ook al op... volgens mij is ze erg moe of kijkt ze zo als ze moet nadenken, dat doet pijn... of inderdaad de make-upquote:Op maandag 23 april 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Is Amanda toe aan een ooglidcorrectie of staan die ooghoeken nou zo naar beneden, kan ook nog aan haar onnavolgbare stijl van make-up opbrengen liggen natuurlijk.
Antwoorden svpquote:
Jaap is zijn strategie voor totale destructie aan het bepalenquote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef SIRA het volgende:
Ze heeft al superkleine oogjes, en die make-up helpt daar niet aan mee, madam de visagistequote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Viel me net ook al op... volgens mij is ze erg moe of kijkt ze zo als ze moet nadenken, dat doet pijn... of inderdaad de make-up
Hij bewerkstelligd een kaartenactie: zie hier hoe zielig Jaap isquote:
jawel, maar om te pokeren zijn ze in 2 groepen gedeeld... Dit is de eerste groepquote:Op maandag 23 april 2007 22:00 schreef SIRA het volgende:
zet net de streams aan, maar waarom doet Sylvia niet mee
laatste keer dat ik keek ging ze motor rijden, maar ze is toch al wel terug ??
Loonslaaf bij 10?quote:Op maandag 23 april 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
onze canis lupus familiaris liet zichzelf uit ...
En ze hangen en er de make-up maakt haar ogen nog kleinerquote:Op maandag 23 april 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeg het maar Mootie, ik ben er nog niet uit.
[afbeelding]
Beetje flauw van me om te zeiken over een spelfoutje. Niks tegen jou peroonlijk, is ook een beetje "het spel". Maar mijn avatar aanbid ik in stilte, ondanks haar misstapje en dankzij haar trapje.quote:
Ik mis haar ook.quote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje flauw van me om te zeiken over een spelfoutje. Niks tegen jou peroonlijk, is ook een beetje "het spel". Maar mijn avatar aanbid ik in stilte, ondanks haar misstapje en dankzij haar trapje.![]()
Ze heeft ook een ouwe harses, ze zou zomaar door kunnen gaan voor 39 jaarquote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze hangen en er de make-up maakt haar ogen nog kleiner![]()
Denk het ook, ze heeft zoveel kohl op haar ooglid gesmeerd dat zwaartekracht mee gaat spelenquote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze hangen en er de make-up maakt haar ogen nog kleiner![]()
ja, ja...... ik heb een klein stukje gezien.... maar ik heb er zwaar mijn twijfels overquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
De eerste keer tussen Huub en Eric was op initiatief van Huub, aldus Eric.
En ik geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 23 april 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ja...... ik heb een klein stukje gezien.... maar ik heb er zwaar mijn twijfels over
wij zijn niet van de inteelt, het was een slimme hond...quote:
Loonslaaf bij 10?quote:Op maandag 23 april 2007 22:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wij zijn niet van de inteelt, het was een slimme hond...
Zeil jij met ¤ in de mast al je overstag gaat?quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef BENJOLA het volgende:
flikker toch op met dat klotepoker is gewoon een klote mazzelspel
kun je net zo goed gaan zeilen is hetzelfde alleen duurt niet zolang voordat je je geld kwijt bent
quote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeil jij met ¤ in de mast al je overstag gaat?
Wordt tijd ze wat met hem gaat doenquote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef Desii het volgende:
Huubie zit steeds naar Amanda te kijken.. en ze wordt zowaar een beetje verlegen....![]()
Onzin.quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef BENJOLA het volgende:
flikker toch op met dat klotepoker is gewoon een klote mazzelspel
kun je net zo goed gaan zeilen is hetzelfde alleen duurt niet zolang voordat je je geld kwijt bent
Joods? Iedere vraag met een wedervraag beantwoorden?quote:
Zucht.quote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeil jij met ¤ in de mast al je overstag gaat?
Als ze er niet zouden zijn.. had het niets met hun echtgenoot te makenquote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zucht.
Ik wilde net hetvolgende posten:
Opvallend dat de vaste 'postmeisjes' afwezig zijn nu. Geclaimd door hun echtgenoten?
Gelukkig niet allemaal dus.![]()
De redactie heeft er wel goed aan gedaan die naamstickers te plakken, wat extra regiewerk op de cameraswitches in te zetten en het board wat duidelijker in beeld te brengen, zo is er voor degenen die het spel kennen tenminste nog iets van te volgen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
Wat een saaie streams... belspelletjes zijn nog interresanter... Nena... Nena...Nena...
Ik weet het ik verveel me... sorry.
I raisequote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze er niet zouden zijn.. had het niets met hun echtgenoot te makenmaar met poker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |