dat is nog altijd beter dan een rot karakter...quote:Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
SYLVIA HAALT MET HAAR VERROTTE TANDEN DE CARNAVALSSTEMMING WEER EENS TEN BERDE.
IK SEG: MOND HOUDEN, ONZICHTBAAR SNOLLETJE.
AFZ: KING PETER
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub mag gaan voor zijn motorrijbewijs...leuk voor hem...volgens mij is dit de eerste keer dat hij iets krijgt via een stemming...het werd tijd...![]()
Voor een flat hebben ze vaak ook bestrating hoor... in de randstad in elk gevalquote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
Als Amanda dr rijbewijs haalt krijgt ze een roze mini van dr ma![]()
Ik dacht dat die ma op een flatje woonde ?![]()
![]()
![]()
![]()
waar ik woon heb je flatjes van meer dan 1 miljoen euro... dus zo gek is dat niet...quote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
Als Amanda dr rijbewijs haalt krijgt ze een roze mini van dr ma![]()
Ik dacht dat die ma op een flatje woonde ?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is te berde brengenquote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is nog altijd beter dan een rot karakter...
vergeet de nieuwjaarsduik niet...quote:Op maandag 23 april 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub mag gaan voor zijn motorrijbewijs...leuk voor hem...volgens mij is dit de eerste keer dat hij iets krijgt via een stemming...het werd tijd...![]()
Flatjes zijn toch ook platte schoenenquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waar ik woon heb je flatjes van meer dan 1 miljoen euro... dus zo gek is dat niet...
Lopen lekker ookquote:
Ik was lekker eerderquote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Liess het volgende:
Iedereen pokeren behalve Amanda en Huub please
En weer op streamprimetime (2200-0100).quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, weer dat achterlijke poker gedoe.
Nu zou een naaldhak wel handig zijnquote:
Wellicht een geurgerelateerde kwestie.quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef FdW het volgende:
Hondenkenners, valt het niet op dat het lieve kleine hondje graag bij Jaap is, meaning .......
ja... Huub en Amanda verplicht daten in de tuin.quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Liess het volgende:
Iedereen pokeren behalve Amanda en Huub please
Valt mij ook op, helaasquote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef FdW het volgende:
Hondenkenners, valt het niet op dat het lieve kleine hondje graag bij Jaap is, meaning .......
Jaap kriebelt ze lekker en stinkt, de ideale combi voor een hondquote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef FdW het volgende:
ETEN !!!!quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wellicht een geurgerelateerde kwestie.
Eensch Peter, jij groeit in dit programma met je heldere analyses, conclusies en commentaren.quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En weer op streamprimetime (2200-0100).
Ze kunnen het beter `s middags doen.
Die wilde hij helemaal niet..die werd hem door de strot geduwd zuiver om hem te jennen...quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vergeet de nieuwjaarsduik niet...
Hondjes: ETENquote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Amanda heeft nu echt een dikke kont gekregen.
Honden herkennen in het algemeen feilloos aardige mensen die ze kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wellicht een geurgerelateerde kwestie.
Wie is lieke??quote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef FdW het volgende:
Volgend jaar zomer heerlijk door Europa toeren met Lieke.![]()
![]()
![]()
wanneer dat alles is wat je aantrekt heb ik er geen probleem mee....quote:
Als ze het nou eens goed in beeld brengen maar de kaarten enzo worden zelfs met die videotafel nog niet goed gedaan.quote:
Dat is me inderdaad opgevallen. Dat witte hondje vindt Jaap erg lief.. dat bruine hondje is erg bang voor hem..ik denk een kwestie van mensenkennis?...quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef FdW het volgende:
ex-schoonmaakster/hoer/fitnessmodel/etc....quote:
Volgens mij heeft jaap dan alleen zijn zin.. hij wil toch dat andere het voor hem doen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric gaat Jaap terroriseren, hij gaat de kleren van Jaap stiekem wassen?
Huub weet dat niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
ex-schoonmaakster/hoer/fitnessmodel/etc....
Ik hoop dat Jaap die pokertafel dusdanig terroriseert, dat het voor eens en altijd afgelopen is met dat kaartspelletje in dat huis.quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan een maatpak ook niet zomaar even in de wasmachine duwen....quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jaap dan alleen zijn zin.. hij wil toch dat andere het voor hem doen?
Gewoon schijten op die tafel:Dquote:Op maandag 23 april 2007 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap die pokertafel dusdanig terroriseert, dat het voor eens en altijd afgelopen is met dat kaartspelletje in dat huis.![]()
Precies, dan zegt ie gewoon iets als: "Je moet ze ook nog strijken, kleine anaalslaaf."quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jaap dan alleen zijn zin.. hij wil toch dat andere het voor hem doen?
Ben net thuis, hoorde Eric iets zeggen over eieren op zijn bed, zijn kostuum bevuilen en nu wil hij vannacht Jaap zijn kleren wassen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, dan zegt ie gewoon iets als: "Je moet ze ook nog strijken, kleine anaalslaaf."![]()
Mijn vorige Avatarquote:
Dat zou ik dan toch een vorm van terror vinden, die echt te ver gaat.quote:Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben net thuis, hoorde Eric iets zeggen over eieren op zijn bed, zijn kostuum bevuilen en nu wil hij vannacht Jaap zijn kleren wassen?
Wat ga jij eigenlijk doen als Jaap écht populair wordt?quote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan toch een vorm van terror vinden, die echt te ver gaat.
Zomaar stiekem iemands kleding wassen.
Mijn huidige avatar is Joep. Die herkende ( kwalificeerde ) mensen en honden op 30 meter, feilloos!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Joss-NL het volgende:
Tussen de lakens 'komt' hij helemaal niet hoor
Die van mij herkennen de mensen ook, misschien wel op 100 meter.quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn huidige avatar is Joep. Die herkende ( kwalificeerde ) mensen en honden op 30 meter, feilloos!
Ik ga er vooralsnog vanuit dat zijn populariteit weer zal gaan afnemen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen als Jaap écht populair wordt?
Stel dat de Libelle-meute ook óm gaat bijvoorbeeld?![]()
Peter heeft Jaap aandelen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen als Jaap écht populair wordt?
Stel dat de Libelle-meute ook óm gaat bijvoorbeeld?![]()
Dan ga je toch voor Brian......quote:Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat zijn populariteit weer zal gaan afnemen.
Al is zo`n hoedje snel opgezet, en als die act hem verhoging van populariteit oplevert (hangt ervan af hoe het in de uitzending gebracht wordt), is het natuurlijk iets dat blijft.
Ik verdring het idee nog maar ff, dat er een collectieve pro-Jaap sfeer zal ontstaan.
Kwalificeren ook?quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij herkennen de mensen ook, misschien wel op 100 meter.![]()
Moet ik mijn bulletje op je afsturen ? Die luisterd primaquote:Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit dat zijn populariteit weer zal gaan afnemen.
Al is zo`n hoedje snel opgezet, en als die act hem verhoging van populariteit oplevert (hangt ervan af hoe het in de uitzending gebracht wordt), is het natuurlijk iets dat blijft.
Ik verdring het idee nog maar ff, dat er een collectieve pro-Jaap sfeer zal ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |