quote:Slachtoffer aan verwondingen overleden
Alkmaar - Op maandagavond 23 april 2007, kort voor middernacht, is het 16-jarige slachtoffer in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden.
right, net zoals je met een honkbalknuppel ook geen idee hebt wat het effect kan zijn als je iemand er mee voor zijn kop slaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Intentie, schabtentie, die gozer heeft geen idee gehad wat het effect zou zijn.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:08 schreef milagro het volgende:
[..]
blegh ik heb om half zeven vanmorgen mijn 17 jarige zoon op de schoolreisbus gezet richting London.... wat heeft dat met dit te maken, niets, maar vanochtend vroeg dacht ik aan deze knul.... 16 jaar..
Zijn broer speelt in Afblijven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:42 schreef matthijst het volgende:
Zal wel doodslag zijn neem ik aan en geen moord: kan me niet voorstellen dat dat andere 16 jarige ventje van plan was om 'm dood te slaan...
Dader-pp2g:
http://www.partypeeps2000.com/members/$pepinos$/comments/1.aspx
http://www.partypeeps2000.com/members/$pepinos$.aspx
Een wereld die we met zijn allen lekker aan het verkloten zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:16 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, in wat voor een wereld leven wij tegenwoordig?
Bestaat er ook moord zonder voorbedachte rade dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 06:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je een boksbeugel bewust mee van huis neemt, wat btw verboden wapenbezit is, en daarmee klappen uitdeelt op de slaap van een mens zou ik als officier van justitie voor moord met voorbedachte rade gaan en niet minder.
Zal wel in de war zijn en "intentie, schmintentie" bedoelen...quote:
Dus voor homo's die bang zijn dat ze hun tere vingertjes pijn doen bij het slaan.quote:De beugel zit dan over de vinger heen en beschermt de vingers bij het slaan...
Onzin.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
In een waar geweld op scholen de normaalste zaak van de wereld is, en als je iets over zegt ben je een zeikerd, want het is "normaal"
Vét stoer man, het was flink knokken vanmiddag...
In een ander topic zeg je juist, dat de scheiding van kerk en staat in Nederland niet ver genoeg reikt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Biggs. het volgende:
" We moeten eerst maar even naar de dader kijken. Hoe is hij tot zijn daad kunnen komen? Misschien een slechte jeugd gehad. Op die manier kan hij misschien strafvermindering krijgen en over een paar jaar weer in de samenleving meedoen. "![]()
![]()
Op dit moment lijken mij straffen uit de sharia nog zo slecht niet.
Deze reactie was niet geheel serieus, maar ik hekel het feit dat bij dit soort gebeurtenissen men eerst op zoek gaat naar een reden waarom de dader tot zijn daad is gekomen en op die manier hem in een minder kwaad daglicht tracht te stellen met als gevolg dat de beste jongen binnen een x aantal jaren weer vrij kan zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In een ander topic zeg je juist, dat de scheiding van kerk en staat in Nederland niet ver genoeg reikt.
quote:13:17:59 23-04-07 18 G AMBU A1 (GG: anh-inci-6) CSG Jan Arentsz College MANDENMAKERSTRAAT 11 ALKMAAR Bezitsaantasting
0220189 CPA NH-Noord ( Ambu 189 Alkmaar/De Mossel/Schagen )
13:18:59 23-04-07 18 G AMBU A1 (GG: anh-inci-6) CSG Jan Arentsz College MANDENMAKERSTRAAT 11 ALKMAAR Bezitsaantasting
0220999 CPA NH-Noord ( Monitorcode )
0220182 CPA NH-Noord ( Ambu 182 Alkmaar/De Mossel/Schagen )
0220999 CPA NH-Noord ( Monitorcode )
Dan ben je net zo fout bezig als de daderquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:37 schreef M42 het volgende:
Het is jammer dat Nederland de doodstraf niet kent, want dat zou voor deze dader gerechtigheid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |