Yep.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:55 schreef gelly het volgende:
Wat veel mensen niet lijken te beseffen is dat 1 klap al genoeg kan zijn om iemand dood te slaan, met een boksbeugel of zonder. Denk dan ook niet dat de dader op moord uit was.
ik mag hopen dat foto 2 die kimberly is hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:53 schreef M42 het volgende:
Als je naar de dader kijkt:
http://pepinoss.hyves.nl/photos/55198816/0/na4N/#
http://kimberliie.hyves.n(...)os/52004014/0/AO0C/#
Dan ziet hij er van voren er erg apart uit... zou hij misschien erg geworsteld hebben met zijn uiterlijk en eventueel zijn geaardheid en deze woede geuit hebben op het slachtoffer?
Gelly, dit is een reele veronderstelling. Derhalve is een klap doelbewust boven op het hoofd met een boksbeugel niet meer te vergelijken met een of meer snelle bewegingen raken van iemand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:55 schreef gelly het volgende:
Ik verheug me nu al op de kamervragen van Wilders.
Wat veel mensen niet lijken te beseffen is dat 1 klap al genoeg kan zijn om iemand dood te slaan, met een boksbeugel of zonder. Denk dan ook niet dat de dader op moord uit was.
Die kimberly ziet er toch van voren totaal anders uit. let op de ogen, het haarquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:08 schreef zomer86 het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat die kimberly was.
maar het is wel zo..quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:08 schreef Gios het volgende:
Het is nog nergens officieel bevestigd nee...
Lul niet, met één vuistslag kun je iemand om zeep helpen. Gewild of ongewild.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:07 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Gelly, dit is een reele veronderstelling. Derhalve is een klap doelbewust boven op het hoofd met een boksbeugel niet meer te vergelijken met een of meer snelle bewegingen raken van iemand.
Waarschijnlijk zal de dader dus verminderd toerekeningsvatbaar zijn, omdat hij wellicht in een vestandsverbijstering zat. Maar bij mij heeft het enorme onderbuik gevoelens.
3 rossen met een boksbeugel op de zijkant van het gezicht waar zich zo'n beetje het zwakste plekje van het menselijk lichaam bevind? Ik denk van wel. Een beetje advocaat schuift hem probleemloos moord met voorbedachte rade in zijn schoenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:55 schreef gelly het volgende:
Ik verheug me nu al op de kamervragen van Wilders.
Ongeacht daarvan geldt wel degelijk dat hij doelbewust een wapen heeft gebruikt en daarmee bedoeld heeft (zwaar) letsel toe te brengen. Alhoewel de opzet ongetwijfeld geen moord is geweest, heeft hij duidelijk de intentie gehad om schade te veroorzaken, hetgeen vast wel als een verzwarende omstandigheid in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:17 schreef static het volgende:
Lul niet, met één vuistslag kun je iemand om zeep helpen. Gewild of ongewild.
De openbare aanklager; officier van justitie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
3 rossen met een boksbeugel op de zijkant van het gezicht waar zich zo'n beetje het zwakste plekje van het menselijk lichaam bevind? Ik denk van wel. Een beetje advocaat schuift hem probleemloos moord met voorbedachte rade in zijn schoenen.
Dit kan op ook op een meer vriendelijke wijze, proleet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Lul niet, met één vuistslag kun je iemand om zeep helpen. Gewild of ongewild.
Intentie, schabtentie, die gozer heeft geen idee gehad wat het effect zou zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ongeacht daarvan geldt wel degelijk dat hij doelbewust een wapen heeft gebruikt en daarmee bedoeld heeft (zwaar) letsel toe te brengen. Alhoewel de opzet ongetwijfeld geen moord is geweest, heeft hij duidelijk de intentie gehad om schade te veroorzaken, hetgeen vast wel als een verzwarende omstandigheid in aanmerking komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |