precies. Ik neem ook aan dat er geen probleem ontstaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef MREn het volgende:
Dat laatste lijkt mij indirect toch te herleiden tot kortingsgerechtigdhied voor 09:00 op maandag.
Geen gezicht, zo'n blauwe loc met eenbeenstroomafnemers...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die foto's zijn ook al heul oud, met name die eerste
en 27?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:01 schreef Peterselieman het volgende:
30 april zal ik geen meter spoor zienEerst maar eens bijkomen van 28 en 29 april
Mooiquote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef MREn het volgende:
De NS site vermeldt:
[..]
b.. Op de volgende dagen geldt in 2007 de 40% korting ook vóór 9.00 uur 's
morgens: maandag 1 januari, Goede vrijdag (6 april), 2e paasdag (9 april),
Koninginnedag (30 april), Hemelvaartsdag (17 mei), 18 mei, 2e pinksterdag
(28 mei), 25 december t/m 1 januari 2008.
Da's een leuk rondje, maar de bar in de PE gaat pas om kwart over drie / half vier open....quote:Op woensdag 25 april 2007 00:39 schreef MREn het volgende:
Dat kan ik je van harte aanraden. Lekker in Amsterdam beginnen te hijsen en dan via Rheine, Muenster, Coesfeld, Essen en Wuppertal terug zweven en ff aftanken in de ICE Köln-Amsterdam en het rondje is vol.
he he he!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zie ik als een leuk uitje naar het NSM![]()
Daar mis je nikss aan iddquote:Op woensdag 25 april 2007 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn nieuwe cam moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden he
Het pendeltje laten we maar links liggen denk ik, of het moet op de terugreis zijn dat we die meepikken
en ik heb geen fotos van het nsm. zonder kerstbomen en tuig :pquote:Op woensdag 25 april 2007 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn nieuwe cam moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden he
Het pendeltje laten we maar links liggen denk ik, of het moet op de terugreis zijn dat we die meepikken
Laatste keer dat ik in Ut was, was het een V'tjequote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar mis je nikss aan iddwordt tegenwoordig hoofdzakelijk met citypendels gereden
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Laatste keer dat ik in Ut was, was het een V'tje
En wanneer was dat? Ik kom hem zeker 1 keer in de week wel tegen, afhankelijk van hoe laat ik naar werk ga / terugkom, en ik zie de afgelopen maand of 2 opvallend vaak citypendels. Hetzij in de wisselstraat met "Extra trein" erop, vlak na x:48 (de vertrektijd vanaf Ut), hetzij op het viaduct over de Rubenslaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
laatste keer dat ik hem zag was het nog een T tje
laatste keer @ ut was toch ehmm.. december ofzo :pquote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En wanneer was dat? Ik kom hem zeker 1 keer in de week wel tegen, afhankelijk van hoe laat ik naar werk ga / terugkom, en ik zie de afgelopen maand of 2 opvallend vaak citypendels. Hetzij in de wisselstraat met "Extra trein" erop, vlak na x:48 (de vertrektijd vanaf Ut), hetzij op het viaduct over de Rubenslaan.
eerste halte na de Schouwburg, dan rechtsaf bij de kruising en dan is het nog wel een 500 meter lopen, linksaf het terrein opquote:Op woensdag 25 april 2007 11:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar.. selie.. jij weet zeker dat lijn 3 langs utm gaat?
vanaf CS is het volgens mn truus ook maar 22 min lopen B)quote:Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste halte na de Schouwburg, dan rechtsaf bij de kruising en dan is het nog wel een 500 meter lopen, linksaf het terrein op
Wel de 3 naar Fockema Andreaelaan pakken, niet de 3 naar Zuilen
Als er gelopen wordt gaat fles niet mee neequote:Op woensdag 25 april 2007 11:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
vanaf CS is het volgens mn truus ook maar 22 min lopen B)
fles gaat toevallig niet mee? :p
van mij mag je mee hoor :pquote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er gelopen wordt gaat fles niet mee nee
Maar op zich ben ik dit jaar nog niet in het NSM geweest, en zit ik er eigenlijk wel aan te denken om een dagje vrij te nemen. Of dat nou morgen of vrijdag is....
ja maar truus gaat er vanuit dat je 3km/h doet.. en ik doe t dubbelequote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga liever 7 minuten met de bus dan 22 minuten lopen. Dat lopen bewaar ik wel voor zaterdag als ik mn rondje als postbode weer moet lopen
Dan toch maar vrijdag doen, dan kun je die irritante etters van hier ook eens onmoetenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er gelopen wordt gaat fles niet mee nee
Maar op zich ben ik dit jaar nog niet in het NSM geweest, en zit ik er eigenlijk wel aan te denken om een dagje vrij te nemen. Of dat nou morgen of vrijdag is....
Jottumquote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan toch maar vrijdag doen, dan kun je die irritante etters van hier ook eens onmoeten![]()
roflquote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan toch maar vrijdag doen, dan kun je die irritante etters van hier ook eens onmoeten![]()
Kijk, nou kunnen we pratenquote:
Pendeltje van 9.48 pakken dan maar? Of toch de bus?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
wij gaan met de 12526 naar Ut en zijn er dan om 9.37 uur
zelfde adres, kan ookquote:Op woensdag 25 april 2007 12:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
fles geen msn? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |