Ik vind het schitterend !! Oude 'Steve MOOOOSE'-tijden herleven !!!quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap zo ontzettend niet leuk. Tenenkrommend.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Ik vind het niet voor herhaling vatbaar. Jaap moet gewoon solo zijn ding doen.
'Hondje poep dan op z'n bedje, toe maar hondje'quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Dat is toch gewoon geen niveau, met je stinkkleding in iemands bed gaan liggen. Poep en pies humor.
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap zo ontzettend niet leuk. Tenenkrommend.
Dat dus.quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Dat is toch gewoon geen niveau, met je stinkkleding in iemands bed gaan liggen. Poep en pies humor.
John Lanting is geniaal, vergeleken bij Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.
Dat heeft een hoger niveau dan DVKquote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.
Je krijgt wat je geeft, er is vaker troep in zijn bed gegooid....quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is van zo'n simpel niveau, dat het alleen maar ergerlijk is.
Dat vond ik leuk toen ik acht wasquote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt iedereen in de kooi dat inzicht.quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef Peter6000 het volgende:
Eric geeft aan, dat hij Jaap zoveel mogelijk negeert.
Als iedereen dat zou dan, zou het snel afgelopen zijn met deze Jaap. Genegeerd worden met zo`n act is vernietigend.
Hier ook hopelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt iedereen in de kooi dat inzicht.
Dat zeiden ze eerder al, maar hij hoeft maar een stukje op zijn blog te schrijven en iedereen is weer over de zeikquote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet meteen je verwachtingen te hoog inschalen. Daar kan enkel deceptie op volgen.quote:
De reacties zijn in ieder geval niet meer zo heftig als na de eerste keer. Ik verwachtte gisteren ook dat Natasia uit d'r panty zou gaan na ontdekking van de fitness, maar dat bleef nagenoeg uit.quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar het enige dat hier gebeurd is dat er meer van de Jaap maffen komen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet meteen je verwachtingen te hoog inschalen. Daar kan enkel deceptie op volgen.
Wanneer komt die amateur weer?quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef Charmian het volgende:
Het enige wat ik nog wel zou willen zien is een drill-les van Carlos.
Denk dat dit een soort humor is wat meer in de smaak valt bij een bepaald type manquote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is van zo'n simpel niveau, dat het alleen maar ergerlijk is.
Nog meer?quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar het enige dat hier gebeurd is dat er meer van de Jaap maffen komen.
Ik dacht morgen.quote:
Het type man waar ik in het dagelijks leven met een grote boog omheen loop, schat ik zo inquote:Op maandag 23 april 2007 20:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat dit een soort humor is wat meer in de smaak valt bij een bepaald type man
Zullen niet veel vrouwen zijn die het kunnen appreciëren
Dan ben je niet de enigequote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het type man waar ik in het dagelijks leven met een grote boog omheen loop, schat ik zo in.
I rest my case.quote:Op maandag 23 april 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
B: Jaap is een beetje gek,
A: Vind je dit leuk
B: Ik vind dit heeeeeeeeeeeeeel leuk
Me tooquote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het type man waar ik in het dagelijks leven met een grote boog omheen loop, schat ik zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |