Ik vind het schitterend !! Oude 'Steve MOOOOSE'-tijden herleven !!!quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap zo ontzettend niet leuk. Tenenkrommend.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Ik vind het niet voor herhaling vatbaar. Jaap moet gewoon solo zijn ding doen.
'Hondje poep dan op z'n bedje, toe maar hondje'quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Dat is toch gewoon geen niveau, met je stinkkleding in iemands bed gaan liggen. Poep en pies humor.
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap zo ontzettend niet leuk. Tenenkrommend.
Dat dus.quote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Dat is toch gewoon geen niveau, met je stinkkleding in iemands bed gaan liggen. Poep en pies humor.
John Lanting is geniaal, vergeleken bij Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.
Dat heeft een hoger niveau dan DVKquote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens. Als je dit leuk vindt, kun je net zo goed naar ''Het theater van de Lach''.
Je krijgt wat je geeft, er is vaker troep in zijn bed gegooid....quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is van zo'n simpel niveau, dat het alleen maar ergerlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |