Hoe doe je dat ? Ik vind het altijd vreselijk om te doen ?quote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Alles is goed en wel bijgewerktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(in 5 minutenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej, zo doe ik het ook altijdquote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Kopieer van de vorige topicstarter
2. Verwijder quotes
3. Zet plaatjes goed
4. Zet topicnummers goed
En dan de truc
5. Kopieer de lijst met punten van het vorige topic in notepad
6. Ga de scorelijst van de OP van boven naar beneden door, met notepad ernaast.
Jeejquote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef steekbal het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef steekbal het volgende:
Gillian Anderson
Jij hier?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik hier?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wablief?quote:Op maandag 23 april 2007 18:00 schreef Yurithemaster het volgende:
sandra? indiegerval is ze nederlands
Ik zoek haar Nederlandse meisjesnaam voor de duidelijkheidquote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef ScottTracy het volgende:
Sandra Saakasjviliom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt in de goede richting iddquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Kraagman?? of zit ik nu met iemand anders
Jaaah!quote:Op maandag 23 april 2007 18:18 schreef ScottTracy het volgende:
Roelofs?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef Carolyne1575 het volgende:
Tristran en Isolde
Da's éénquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:42 schreef PhysicsRules het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik ga ervandoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's tweequote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef Jm4nski het volgende:
siegfried
Gezien het puntentotaal van Saskia weet Saskia het wel vakerquote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
... (en Saskia weet deze)....
Iedereen kan meedoenquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Bedaarten het volgende:
Even een vraagje tussendoor, kan iedereen gewoon meedoen met de AKQ of moet je je daarvoor aanmelden?
Bvd,
Bedaarten
quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef DiviFilius het volgende:
Eminem ?
Zoals die neger uit Lethal Weapon al zei: "I'm too old for this shit".quote:Op maandag 23 april 2007 20:00 schreef ScottTracy het volgende:
Er is toch niks ergs aan Eminemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Without Meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.( hoogste notering : 2Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef ScottTracy het volgende:
Dan Without Me en Lose Yourself
Die dan weer welquote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef RoofingBurner het volgende:
I'm on fire
nee, geen brandend zand.quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef Homdeck het volgende:
een jonge anneke gronloh?
die dus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:57 schreef Mark het volgende:
Steinmetz (Therese)
quote:Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef slaveloos het volgende:
gerard nijboer?
is wel goed, maar wel en beetje breed. Wat specifieker graag.quote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Atletiek
is in ieder geval de tak van sport, het onderdeel dus.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Marathon
Der_Michael +1quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Der_Michael het volgende:
1980 waren de spelen in rusland/moskou......... denk ook atheletiekMarathon inderdaad
Goed!quote:Op maandag 23 april 2007 21:28 schreef RoofingBurner het volgende:
mika - grace kelly
mogge Tongquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juist. Yurithemaster +1quote:Op maandag 23 april 2007 21:44 schreef Yurithemaster het volgende:
royal albert hall
quote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef erkel het volgende:
Marilene
Tong +1quote:Op maandag 23 april 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Alavesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
erkel+1quote:Op maandag 23 april 2007 22:42 schreef erkel het volgende:
Hij vond 'm te dikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede binnenkomerquote:Op maandag 23 april 2007 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Some kind of monster.
Ik wacht meestal tot ik een vraag weetquote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef erkel het volgende:
Goede binnenkomerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is óók een goede binnenkomer, inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Schiet eens op met dat lijstje danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Da's trouwens wel een ouwe foto zeg!
En ik weet weer dat een Terry, Terry Jones heette
quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
Terry Pratchett?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoppaaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
George Harrison, Life of Brian?
Ja, nou moest ik ook de h verplaatsenquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef broer het volgende:
Waar die h precies moet staan, moet je zelf maar even bepalen.
Zooooooooo!quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef ElizabethR het volgende:
Maharisji Mahesh Yogi?
Ik doe het ook niet slecht volgens mij, ik doe pas een paar edities mee en heb al 25 puntenquote:Op maandag 23 april 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben over de 200 punten nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja gaat goedquote:Op maandag 23 april 2007 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Ik doe het ook niet slecht volgens mij, ik doe pas een paar edities mee en heb al 25 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, kunst!quote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nog even en je haalt broer inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je had veel eerder het advies van je verslavingstherapeut in de wind moeten slaan, dan had je meer punten gehadquote:Op maandag 23 april 2007 23:38 schreef broer het volgende:
Ja, kunst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope, wat zijn die editsquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vlaanderen?
Ik zat te hannessenquote:Op maandag 23 april 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
Nope, wat zijn die editsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Jaloers bwoew??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag. Maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
WTF?
Moet ik de mijne weer aanpassen bwoew??
quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef Sitethief het volgende:
Luxemburg?
Kusje eropquote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...quote:Dat mag. Maar dat hoeft niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.quote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
Zalik niet doen hoor, ik heb het idee dat jij gewoon uniek wilt zijn in je sig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, zijn broer, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
In naam formeel gezien wel ja..quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Fidel Castro nog steeds toch?
Hey, heeft hij ook niet als songtekst ergens: 'The more you drink, the smoker you get':?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zat afgelopen nacht wat Tom Waits te luisteren en toen hoorde ik dat zinnetje. Vond ik wel mooi. Dat is de enige reden.
En hoe heet deze?quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, zijn broer, toch?
Of is Fidel het nog steeds officieel?
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??quote:
Hij heeft zijn functies nog niet terugquote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is vorige week weer terug aan het werk gegaan, zag ik in het journaal.
Ja. Vooral omdat ik mijn bril ophad toen ik naar het journaal keekquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
Ik vroeg niet om de President, maar om de leiderquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heeft Wicky het formeel gezien toch gewoon goed??
Oh okquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Sitethief het volgende:
Hij heeft zijn functies nog niet terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fidel is in naam president van Cuba, maar alle taken, titels en verantwoordelijkheden liggen tijdelijk bij iemand anders.
Nou, ónze broer zit er nog steeds het dichtst bijquote:Op maandag 23 april 2007 23:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik vroeg niet om de President, maar om de leiderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed, sla deze vraag maar over... want we komen er toch niet uit zie ik nou alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ken ik niet. Is ook wel mooi, inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
Hey, heeft hij ook niet als songtekst ergens: 'The more you drink, the smoker you get':?
Als ik dat wist had ik het wel gepost.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Sitethief het volgende:
En hoe heet deze?
+ 1 Legolas_Greenleafquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die broer heet toch Raul?
Bij mijn weten, check.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
Kali
Gelukkig niet gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:22 schreef tong80 het volgende:
Vieze Gerard Coxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow, en weer zo snel!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het debuut?
broer +1quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Vreselijke Björk wer kan dsat mens niet aan de drugs en......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet expres, hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:31 schreef broer het volgende:
Een broer-vraag. Dank.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk. Ik had er 'relatief onlangs' van moeten maken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:33 schreef ElizabethR het volgende:
Zo onlangs is dat toch niet? De tour was in 2006. Orphans
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Niet expres, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, excuses voor het verkeerd uitleggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet gewoon Newton?
Damn woman, you're good!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dracula?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:46 schreef tong80 het volgende:
Balkenende ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Van Helsing ook, dacht ik. Ja, ik heb die film gezien (twee keer zelfs)quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Als kanttekening moet ik erbij zeggen dat het alleen in de eerste verfilming van Nosferatu was, uit 1922 ofzo.
Echt waar? Zou kunnen, die heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Van Helsing ook, dacht ik. Ja, ik heb die film gezien (twee keer zelfs)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop