ik deed maar een voorstel. ik ga trouwens nog wel ff verder. Heb als doel om het vandaag af te makenquote:
Zo tijd voor een broodje kaasquote:
hier is het ook een beetje bewolkt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
voor hier kan je dat een beetje wel weg latenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier is het ook een beetje bewolkt..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is nu tijd om te eten en daarna nog ff genieten van de buitenlucht. Waar er helaas geen zon te zien is
uhm... geen idee? ik niet iig, zou best wel vrij willen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
jij!!!! whahahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]idd, en wie is er weer vrij vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij!!!! whahahahaha![]()
ROF!!!!L!OOL!!!!COPter!!!!L!!JH!G!VF!!
vanavond AH-event + BBQ, morgenavond voetbal kijken, donderdagavond trainenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
vanavond gamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
vanavond sportenwoensdag werken
donderdag Korenmarkt
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrijquote:
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond gamen, woensdag en donderdag sporten
, vrijdagmiddag vrij
zolang er gerookt wordt in de kroeg mijd ik die plaatsen. (eigen keuze, en mis het niet)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven! vrijdag van 1000 ¬ 2100 werkendan de kroeg denk ik
en maandag ook vrijquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: vrijdag de hele dag vrij![]()
's avonds knallen in Apeldoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |