hij is simlock vrij, prijs zeg 75 euro? en hij ziet er nog goed uit. Natuurlijk wat kleine krasjes door normaal gebruik, maar hij doet het nog prima. Enige is dat er wel het logo van T-mobile op staatquote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
simlock vrij en hoeveel en hoe ziet ie eruit.
hoeft niet snel hoorquote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef QueenR het volgende:
ik zal er eens ff snel over nadenken kep.
........quote:
ik wil eigenlijk die van apple als die uitkomt maar die is ook wel errug duurquote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik wil deze
Nokia N95
[afbeelding]
[afbeelding]
met GPS. Moet toch een keer zo`n navigatie jetser hebben
maar die is nu nog ff te duur !!
inderdaad zegquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)k_bij_Spyker%27.html
TERECHT als het waar is.. meneer "ik vergat te remmen voor een bocht hihihi"
Maar zal wel niet, zag hem en de teambaas vrolijk aan tafel zitten bij de wereld draait door laatst.
Wilde ik ook, maar daar zit echt oude techniek in ( voor een telefoon die nog niet eens uit is) schijnbaarquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die van apple als die uitkomt maar die is ook wel errug duur![]()
Hier een stukje;quote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Wilde ik ook, maar daar zit echt oude techniek in ( voor een telefoon die nog niet eens uit is) schijnbaar+ geen GPS
das veels te veel om te lezenquote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Hier een stukje;
With all of the excitement about the iPhone, my first thoughts yesterday weren’t exactly on what the iPhone couldn’t do. But, Nokia was quick to point out a major shortcoming in the iPhone, which is the lack of 3G technology.
For those of you that don’t know, EDGE, the cellular data technology on the iPhone, is usually known as “2.75G,” as it is faster than GSM (2G) and GPRS (2.5G) networks, but slower than UTMS (3G) and HSDPA (3.5G). But why do all these acronyms matter? Well, the key is speed. While UTMS and HSDPA offer broadband speeds at up to 3.6 Mbit/s, EDGE offers only a measly 237 kbit/s. That’s about the speed or less of the very slowest DSL lines! Not exactly optimal for a part “Internet communicator device.” So why did Apple and Cingular choose to go with slow EDGE for the iPhone? Cingular is touting 3G UTMS with HSDPA phones, so it’s not like this hasn’t been done before. And, if you’re not in one of the many metropolitan areas that offer Cingular’s 3G, the phone can always revert to EDGE and GSM/GPRS. So, with all of this, why did Apple choose EDGE? To be honest, I don’t know. Maybe Apple couldn’t cram it in in time to submit the iPhone to the FCC for approval. Maybe they somehow physically couldn’t fit the 3G radio tuner into the phone. Or maybe it was just too expensive for the $499/$599 price point.
But, the point is, the lack of 3G is a major turn-off point, at least for me. Why should I take the time and effort to end my Verizon plan, switch to Cingular, and buy a $499 phone, when I can just stay on Verizon and get a Treo, Blackberry, or Motorola Q with broadband-speed EV-DO for $300+? Well, the truth is I’d still probably go to any lengths to somehow get an iPhone, but the desire becomes a little less when I don’t have a broadband-speed cellular network, even with WiFi.
Overwerken Gijsquote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik wil deze
Nokia N95
[afbeelding]
[afbeelding]
met GPS. Moet toch een keer zo`n navigatie jetser hebben
maar die is nu nog ff te duur !!
Kosten nu nog 700 euro. Maar mijn abbo loopt pas eind van het jaar af, dus dan zijn ze alweer een stukm goedkoperquote:
Albers.quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)k_bij_Spyker%27.html
TERECHT als het waar is.. meneer "ik vergat te remmen voor een bocht hihihi"
Maar zal wel niet, zag hem en de teambaas vrolijk aan tafel zitten bij de wereld draait door laatst.
__O__quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Speciaal voor B :
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou naar Assen kunnen gaan.. maar daar ben je wel eens geweest denk ik ivm tt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
B. / Gijsje ik vertrek vrijdag voor 5 dagen naar groningen![]()
![]()
naar Westerwolde in Zuid-Oost Groningen. Kennen jullie dat ?
http://www.vrijuit.nl/ned(...)rmeer/ARGS_/jmp/def/
en zijn daar leuke dingen in de buurt? We gaan sowieso een dag naar Groningen !
Je gaat naar Groningen? Wat voor dingen ben je van plan allemaal te doen ? Ik woon zelf in Groningen en heb redelijk lang in Drenthe ook nog gewoondquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=owvO640ODwA
Ja .. dus?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef kepler het volgende:
heb je in Groningen ook niet die Martini-toren?
Das inderdaad vertederendquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef QueenR het volgende:
en een goededag altesaam.
Gisteren drie kleine kittens gekregen, 2 poezen en een katertje. Toos, Teun en Tessa. 2weken oud en superlief. Heb ik weer iets anders om me even op te focussen.
zal snel ff wat foto's uploadenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lief he![]()
Och ik schijn al de hele ochtend vervelende berichten te moeten lezen in de kranten, ben er een beetje down van zelfs.. dus het verbaasd mij niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef QueenR het volgende:
Nee, das Toos.
Tessa is de gevlekte en Teun de cypres gestreept
ja weer gevonden, raar he dat mensen dat kunnen bij die kleintjes![]()
![]()
quote:
Schaamteloos hequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ok laat mij maar lekker wat te zwaar zijn, jezus wat lelijk!
Nou westerwolde is niet alles je kan beter dan ff langs de stad gaan of anders winschoten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
Je kan niet zo gek veel in Groningen alleen....
Ja grote markt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. dus?
Zit trouwens ook een heerlijke patatkar op het marktplein!
De belg inderdaadquote:
Ik hoop dat het een beetje werk voor je. Heb nu een hald jaar ook bellen via de modem .quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.tele2.nl/shop/TV/Wat_krijg_ik.htm
Besteld Gold abbo
Digitale Tv met video on demand mogelijkheid en een videotheek erbij om films te bestellen
Digitaal bellen, veelal gratis
20 Mb Internet verbinding
Komt zelfs een 'gratis' wireless modem bij.. dus scheelt de aanschaf van een router.
Voor veul minder als ik nu kwijt ben aan al die zooi
Vaak geen pieptoon, of mensen horen ons wel en wij hun niet. Ook vice versa. Of een krassend modem geluid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er dan Struik? Problemen met de Experia Box?
Zelf een software update. Niets helptquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Splitter al verwijderd? Dat kleine witte kastje.
Powercycle gegeven? Dus stroom er 30 sec af, dan weer erop.
Harde reset? Kleine knopje reset aan de achterkant van de EB, 20sec inhouden tot je een klik hoort en dan een uur laten staan, computer uit en niet bellen. Hij gaat dan z'n gegevens opnieuw inladen
Misschien dat je er wat aan hebt?
Tis nu goed weer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
De belg inderdaad
Wij moesten ook maar weer es een terrasje pikken daar anders
Jotquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis nu goed weer.
Ga je zondag middag, avond en nacht mee de stad in.
Kost je geen benzine.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Splitter al verwijderd? Dat kleine witte kastje.
Powercycle gegeven? Dus stroom er 30 sec af, dan weer erop.
Harde reset? Kleine knopje reset aan de achterkant van de EB, 20sec inhouden tot je een klik hoort en dan een uur laten staan, computer uit en niet bellen. Hij gaat dan z'n gegevens opnieuw inladen
Misschien dat je er wat aan hebt?
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis nu goed weer.
Ga je zondag middag, avond en nacht mee de stad in.
Kost je geen benzine.
Hier zijn we de 30e wel allemaal vrij.quote:Op woensdag 25 april 2007 06:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoor
Zeker welquote:Op woensdag 25 april 2007 06:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoor
quote:
Zoals je het verteld, lijkt het wel op Las Vegas dat Groningenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier zijn we de 30e wel allemaal vrij.
En dat is maandag.
Koninginnenacht begint hier zondag al om 15:00 uur (div bands) en gaat door tot ................ wat je wil, hier kan je 24 uur stappen 7 dagen in de week.
Goedemorgen chickquote:Op woensdag 25 april 2007 08:37 schreef QueenR het volgende:
goedemorgen samen...
(of alleen volgens mij nog)
Alles goed hierzo?
wat ben jij lekker popie vandaagquote:Op woensdag 25 april 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen chick
Alles flex en shizzle.. zit op werk, radio aan.. beetje nieuws lezen, zo maar eens wat gaan uitvoeren
ach er is toch geen flikker op tv de laatste tijd, dus wat dat betreft. Alhoewel het morgen weer House tijd is en dat is dus echt helemaal the shizzlequote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
Als het mee/tegen zit komt vanavond een koper voor de huidie tv en dan hebben we geen tv meer de komende dagen, weet niet wanneer de nieuwe komt![]()
Ben niet bepaald saai dacht ikquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben jij lekker popie vandaag![]()
was je ff vergeten dat je nu de saaie middelbare huisvader bent![]()
![]()
..... Gijs al was je de saaiste man op de wereld vindt je dochter je nog helemaal het einde.........quote:Op woensdag 25 april 2007 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben niet bepaald saai dacht ik![]()
Mn dochter vind van niet
House tijdquote:Op woensdag 25 april 2007 08:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
ach er is toch geen flikker op tv de laatste tijd, dus wat dat betreft. Alhoewel het morgen weer House tijd is en dat is dus echt helemaal the shizzleWeet niet of je het ooit kijkt of gezien hebt, maar is de moeite waard
![]()
ok, uhm House muziek isquote:Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
House tijd
Wie draait er dan?
Nee, ik kijk eigenlijk De wereld draait door.. en nieuws.. de rest boeit niet.
Maar erger nog, ik kan niet meer gamen
nou check "mijn" house dan maar eens. Als je van sarcasme etc houdt is het echt goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Bastard het volgende:House muziek
serieus. Als ik 80 ben luister ik het nog
Gisteren nog een leuke set gedownd van Carl Cox.
Anyways.,, jou house heb ik echt nog nooit van gehoord
Nog wat voor kunnen vangen gijs ?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
Als het mee/tegen zit komt vanavond een koper voor de huidie tv en dan hebben we geen tv meer de komende dagen, weet niet wanneer de nieuwe komt![]()
Hij is nog niet weg... maar anders voor 225.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Nog wat voor kunnen vangen gijs ?
In je blote piemel rond lopen, indianentooi opzetten en hard gaan gillen... en dan bedoel ik ook hard he.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef kepler het volgende:
ik heb zoveel last van muggen op mn kamer
iemand een goed middeltje om ze weg te jagen?
hmm ja maar wel alleen als het gefilmt en gedeeld wordt op fok!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
In je blote piemel rond lopen, indianentooi opzetten en hard gaan gillen... en dan bedoel ik ook hard he.
Maar dat werkt prima
alleen als het zo stinkt dat je er zelf onpasselijk van wordt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
nu even serieusMeppen werkt niet, want er komen gewoon nieuwe
Helpen Citronella-kaarsen echt?
Voor tien euro een hor in je raam zetten...?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
nu even serieusMeppen werkt niet, want er komen gewoon nieuwe
Helpen Citronella-kaarsen echt?
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaas voor je raam hangen
Dat snel opgeven van studentenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef kepler het volgende:
nou mn raam was afgelopen nacht dicht en toch bleven ze komen... daarbij komt ook dat ik een klapraam heb dus een hor plaatsen gaat een beetje moeilijk...
Weet je waar ze vandaan komen? Misschien heb je wel een nest ergens, of gaten in de muur...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef kepler het volgende:
nou mn raam was afgelopen nacht dicht en toch bleven ze komen... daarbij komt ook dat ik een klapraam heb dus een hor plaatsen gaat een beetje moeilijk...
die hoef je niet te ontwerpen want die zijn er allangquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Dat snel opgeven van studenten![]()
Je zit GODVERDOMME op een TECHNISCHE universiteit. Ontwerp een hor voor een klapraam !
Stilstaand water in de buurt?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je waar ze vandaan komen? Misschien heb je wel een nest ergens, of gaten in de muur...
dat wordt een weekje gezellig de bordspellen van zolder halenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. Dinsdag komt mn nieuwe tv.. en ws komen ze vanavond de oude ophalen = een week geen tv![]()
ik geef niet op, ik constateer alleen dat een open raam op dit moment niet het probleem isquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Dat snel opgeven van studenten![]()
Je zit GODVERDOMME op een TECHNISCHE universiteit. Ontwerp een hor voor een klapraam !
Dus eigenlijk woon je in een muf ruikend en tochtig hok? Oh nee, tocht houden muggen niet van dus het tocht niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik geef niet op, ik constateer alleen dat een open raam op dit moment niet het probleem is(aangezien die gisteren dicht was, maar toch muggen). Ik heb nu idd een 'gat' in mn kledingkast ontdekt (die komt uit op een soort van leiding-ruimte) en die heb ik dicht gemaakt
@Bastard: ja we hebben een kruipkelder waar al tijden water in staat. Ze zijn er al een paar keer mee bezig geweest, maar blijkbaar werkt het niet echt dus
nee, ik zit op de 1e verdieping dus ik heb niet direct last van die kruipruimtequote:Op woensdag 25 april 2007 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk woon je in een muf ruikend en tochtig hok? Oh nee, tocht houden muggen niet van dus het tocht niet.
Maar je weet wel hoe je nu aan die muggen komt.. had je afgelopen zomer ook veel last van dan denk ik omdat er relatief weinig wespen waren toen. (wesp staat boven de mug in de voedselketen)quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, ik zit op de 1e verdieping dus ik heb niet direct last van die kruipruimteBehalve dus waarschijnlijk die muggen
weinig idee van, omdat ik er niet was vorige zomerquote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je weet wel hoe je nu aan die muggen komt.. had je afgelopen zomer ook veel last van dan denk ik omdat er relatief weinig wespen waren toen. (wesp staat boven de mug in de voedselketen)
dat zou kunnen, maar dan ben ik nog niet van het geluid verlostquote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Je kunt ook een klamboe kopen. Heeft nog iets romantisch ook.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar dan ben ik nog niet van het geluid verlost
Oordopjes.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef kepler het volgende:
dat zou kunnen, maar dan ben ik nog niet van het geluid verlost
Kan je hem niet branden voor me?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
B.
Tip om je HD-TV straks af te stellen:
http://www.play.com/DVD/H(...)ials_HD/Product.html
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
Oh ja Peet, betaling is binnen "Volvo Boy"
Vond m ook wel geinig.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Pinball ook maar gekocht leuk spelletje.
Gijs, maakt me niet zoveel uit hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nu een week wachten.
Als je dat nou eerder wist heb zelf nog 2 tv's over.
5 dagen vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen vrij genomen. 4 dagen weekend!
God of War 2 halen! Lekker gamen voordat C&C3 verschijnt
Ik verwacht vandaag een nieuw filmpje of de FM2 paginaquote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben juist (weer) gehyped over Forza.![]()
Ik wil de demo.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
Ik verwacht vandaag een nieuw filmpje of de FM2 pagina
Omdat ik m`n xbox360 al weken niet meer aanraak vanwege het goede weerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind je kalm over Forza2 .. waarom
Nee ok.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Omdat ik m`n xbox360 al weken niet meer aanraak vanwege het goede weerEn ik vond deel 1 tegenvallen. Heb de sp niet eens uitgespeeld ( jij ook niet trouwens ! ) .
Misschien ook omdat PG3 zo is tegengevallen
Maar ik heb `m in december al ge-preordered bij Dimplus hoorquote:
Lekker Gijs.. straks een spel binnen krijgen waar je eigenlijk niet zoveel zin in hebt, en dan gaan spelen en denken GODVERDOMME WAT GEBEURT ME HIER???quote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Maar ik heb `m in december al ge-preordered bij Dimplus hoor![]()
gelul, je bent gewoon slap en hebt geen verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op donderdag 26 april 2007 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fucking verslapen
Moest om 8 uur op werk zijn maar ik kon vannacht niet slapen omdat het zo warm was. Door mn wekker en alles heengeslapen
"Heb ik voor deze bagger 60 euro betaald?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs.. straks een spel binnen krijgen waar je eigenlijk niet zoveel zin in hebt, en dan gaan spelen en denken GODVERDOMME WAT GEBEURT ME HIER???
Waarom uberhaupt nog posten op FOK! danquote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Haha nee ik had me echt verslapen
Ga zo naar mn werk ^^
Als ik je baas was liet ik je ook doorwerken voor de tijd dat je je zelf 'verslapen' had.. kijken of je je dan de volgende keer ook weer verslaapt.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Haha nee ik had me echt verslapen
Ga zo naar mn werk ^^
Ik was ook pas om 10u op hoor, maar ik werk van 13 tot 22, dus dat mag danquote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Bastard het volgende:
Tis gewoon al middag ook.. for crying out loud.
10 uur op.. en je bent vast al een keer wakker geweest vanmorgen en hebben gedacht "mm ik draai mn ongeschoren kop nog een keer lekker om" ..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was ook pas om 10u op hoor, maar ik werk van 13 tot 22, dus dat mag dan
Dat was rond 8u jaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
10 uur op.. en je bent vast al een keer wakker geweest vanmorgen en hebben gedacht "mm ik draai mn ongeschoren kop nog een keer lekker om" ..
Die mmarsu ook (heeft hij de scheerleeftijd al bereikt?), kan niet anders..
het was nog donker toen jij vertrok zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:32 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ik was al 2 uur op werk toen
Wel om 15.00 uur klaar![]()
Dus je hebt nu weer een hogere gamerscore?quote:
yupquote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu weer een hogere gamerscore?
Nu nog de afstuderen achievement, de baan-vinden achievement en de sex-hebben achievement.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu nog de afstuderen achievement, de baan-vinden achievement en de sex-hebben achievement.
Als je queensday zondagavond gaat vieren in dat gat kom je Gijsje ook nog tegen, kan niet missenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Nog 1,5 uur en dan 5 dagen vrijnaar Groningen
![]()
Dat uwv gebouw waar je werkt he.. dat is dat hoge gebouw met die parkeergarage en die soort loopbrug naar andere gebouw in Adam? .. was laatst op zoek naar een klant en liep het verkeerde gebouw in.,.. moest in het elsevier gebouw wezen aan de overkant van de weg.. voor hetzelfde geld hadden we gemeetquote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus je hebt nu weer een hogere gamerscore?
Ja, elsevier gebouw staat daar ook johhhh.. dat bruin zwarte gebouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, UWV gebouw staat naast Station Sloterdijk. Is een complex van 4 gebouwen.
Wereldburger hoor jijquote:
Zoiets ja. Dat Sloterdijk hangt toch van troosteloosheid aan elkaar?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
Wereldburger hoor jij
Loopt rechtstreeks uit zn trein, snel genoeg om niet aangesproken te kunnen worden voor vragen van derden, handen in zn zakken geklemd om zn portommenee, direct in een rechte lijn naar zn gebouw.
Maakte je wel even een respectvolle buiging?quote:Nee, ik zag het toevallig toen ik er vorige week weer voorbij reed op de A10.. denk verrek, strol is daar
Sloterdijk is inderdaad vrij louchequote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dat Sloterdijk hangt toch van troosteloosheid aan elkaar?
[..]
Maakte je wel even een respectvolle buiging?
ok.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens toch maar geen God of War 2 halen.
De HD-mode is uit de PAL release gehaald, en importeren betekent dat ik hem niet voor C&C3 kan spelen.
Is dat in Marokko?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13786/96a69ccf/index.html
Jankend tuig dat hun buurt verloederd
[PS2] God of War 2: Voorpret topicquote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens toch maar geen God of War 2 halen.
De HD-mode is uit de PAL release gehaald, en importeren betekent dat ik hem niet voor C&C3 kan spelen.
Dat gat heeft geen last van zwarten.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je queensday zondagavond gaat vieren in dat gat kom je Gijsje ook nog tegen, kan niet missen
Nee Gijs.. ik blijf lekker bij de meiden... iemand moet het hok bewaken.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat gat heeft geen last van zwarten.
En tis betaalbaar.
Kwam je nou ook nog.
Ben hem aan het downenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:40 schreef Bastard het volgende:
Strol.... dat nieuwe 720p filmpje van forza2... echt ,,, downen.. branden,.. kijken op de 360
Ja weinig en dat wil ik zo wel houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Gijs.. ik blijf lekker bij de meiden... iemand moet het hok bewaken.
Woensdagavond is zonder reden een man bij de c1000 ridderhof half dood geslagen, dat gebeurt bij jullie minder vaak misschien.
Mmmm,... vond dit filmpje minder dan de vorige,... die andere replay leek wel mooier ofzo?quote:
....................................... serieus gelachen hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lampje gekocht voor boven de bank. Wil ik het ophangen.
A. Spagetti aan stroomdraden wat in het gat is gestopt.
B. Lampje is bedoelt voor verlaagd plafond en past dus niet.
C. Alles weer loskoppelen en netjes in gat terugstoppen.
D. Stroom er weer op. Alles doet het behalve mijn zonnescherm omhoog.
E. Electricien moeten laten komen met voorijkosten en avondtarief.
Ken het,... dan weer blauw en bruin uit de muur,... of soms zwart en geel/groen? Wat is aarde,... waarom is aardequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooo geen verstand van stroom-shit
Serieus, zitten van die blokjes op die draden.
Draden uit blokjes gehaald, draden teruggstopt in blokjes.
Meer niet.
Neee... dat vond ik zelf echt niet hoor... die weerspiegeling in die auto's alleen al!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... vond dit filmpje minder dan de vorige,... die andere replay leek wel mooier ofzo?
het mooie is dat er dus mensen zeuren dat de weerspiegeling maar 30 fps isquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neee... dat vond ik zelf echt niet hoor... die weerspiegeling in die auto's alleen al!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:26 schreef Bastard het volgende:
Toch maar een kleine tv erbij gekocht .. moest ff gamen
quote:
Bij mij in de straat wonen geen Marokkanen Gijs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:15 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. zit je lekker te chillen.. begint er ineens een enorme fanfare te spelen.. kabaal!!!
Ga je kijken.. eind van de straat een Marokkaans meisje wat gaat trouwen.. hele band daar
Bij mij 1.. aardige vent ook.. heeft hard gespaard voor zn Mercedes.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij in de straat wonen geen Marokkanen Gijs.
Italianenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Onder mij wonen italianen
Soms komt de hele famillie met de auto en dan staan ze hier onder m'n raam ( ik woon op de 2e verdieping) staan converseren, en ze doen dat graag zo hard mogelijk
Die achtergrond van forza ziet er spannender uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
Na C&C3 nog meer RTS deze maand
[afbeelding]
Nu ook mac-versie DEFCON
Ik geef m strax 48u voor die game weer zn huis uit isquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die achtergrond van forza ziet er spannender uit
Kans is wel aanwezig ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geef m strax 48u voor die game weer zn huis uit is
Tutorial is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond DEFCON zeker vet, snapte er alleen geen zak van
Norton zuigt sowieso, echt een schijtprogramma dat zich helemaal vastbijt in je windows.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
2007 wel ja, die ben ik as we speak aan het uinstallen
2006 heerst daarentegen wel.
Nou.. ik ben blij voor je danquote:Op zondag 29 april 2007 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen Gijsjes. Ik moet lekker werken vandaag tegen 300%Moest er wel vroeg voor op, maar lijkt me meer dan de moeite waard
![]()
Maar dan zit ik niet buitenquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker Forza 1 spelen met een biertje erbij
mijn batterijlader staat op een plankje boven me tv. Binnen 20s ben ik weer bezigquote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Moet de batterijen opladen, lekker, zit je net midden in een race
Heb mn oude tv van de week verkocht... mn nieuwe komt dinsdag... zaterdag via markplaats toch ff ander tv'tje gescoord om te kunnen flipperenquote:Op zondag 29 april 2007 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
op 36cm? Wat bedoel je.
Ik zit ook niet buiten, maar ach, boeiend
Mijn batterij oplader doet er 15 min over... Maar wel Vartaquote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
mijn batterijlader staat op een plankje boven me tv. Binnen 20s ben ik weer bezig
ik heb 'm nog steeds liggen, toch mss er maar ff infrottenquote:Op zondag 29 april 2007 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had m ook weer gekocht, lekker nog ff wat spelen hier en daar.
check pmquote:
Pfff. praat apparaat hoor.. en wat een instellingen ook!quote:
mooi, dus lekker vakantie gevierd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat een niemandsland dat groningen![]()
![]()
Wel lekker rustig. Stad Groningen is wel tof
Waar jij zat zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
En nu weer aan het werk?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
Fenomenaal Gijsquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe bevalt de tv.
Lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fenomenaal Gijs
Met name met gamen... echt een enorme verbetering!
ik ben jaloersquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fenomenaal Gijs
Met name met gamen... echt een enorme verbetering!
Nu weer jaquote:
Verplaatst? We hebben m geprikt geloof ik... moesten wachten op rooster van Tam.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel.
Ik wacht nog wel ff met een nieuwe aanschaf.
Dus de datum is verplaatst van het tuinfeest.
Ff zien of we kunnen laat het nog wel weten.
Dat snap ikquote:
Ja jullie hadden het eerst over 23 juni ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verplaatst? We hebben m geprikt geloof ik... moesten wachten op rooster van Tam.
Zou leuk zijn als jullie er bij waren,.
Die hebben we ook uitgenodigdquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja jullie hadden het eerst over 23 juni ofzo.
Maar we zullen wel ff kijken ani moet de rooster nog krijgen en ik weet niet wanneer Sander z'n verjaardag viert.
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we ook uitgenodigd
Waar staat de datum nu op.. weekend voor de 23e ofzo toch ?
He jammer Gijs .. had ik je uitgenodigd? Ah je weet dat je welkom bent.quote:
Ja vorig jaar geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
He jammer Gijs .. had ik je uitgenodigd? Ah je weet dat je welkom bent.
Staat je zomervakantie al vast ? Wij gaan toch niet op vakantie. Komen we dan een dagjequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
He jammer Gijs .. had ik je uitgenodigd? Ah je weet dat je welkom bent.
15/16 Juni idd... weekend er voor en er na is tam aan het werk.. de verzorgingquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ja vorig jaar geloof ikmaar Angs moet dan werken
hadden we gelijk de kleine gezien !
Wij hebben eind augustus vakantie.. maar zoals ik al zei, we plannen gewoon wat joh..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:33 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Staat je zomervakantie al vast ? Wij gaan toch niet op vakantie. Komen we dan een dagje
ik ben in week 29/30/31 vrij. Da`s vanaf 16 juli geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |