hij is simlock vrij, prijs zeg 75 euro? en hij ziet er nog goed uit. Natuurlijk wat kleine krasjes door normaal gebruik, maar hij doet het nog prima. Enige is dat er wel het logo van T-mobile op staatquote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
simlock vrij en hoeveel en hoe ziet ie eruit.
hoeft niet snel hoorquote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef QueenR het volgende:
ik zal er eens ff snel over nadenken kep.
........quote:
ik wil eigenlijk die van apple als die uitkomt maar die is ook wel errug duurquote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik wil deze
Nokia N95
[afbeelding]
[afbeelding]
met GPS. Moet toch een keer zo`n navigatie jetser hebben
maar die is nu nog ff te duur !!
inderdaad zegquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)k_bij_Spyker%27.html
TERECHT als het waar is.. meneer "ik vergat te remmen voor een bocht hihihi"
Maar zal wel niet, zag hem en de teambaas vrolijk aan tafel zitten bij de wereld draait door laatst.
Wilde ik ook, maar daar zit echt oude techniek in ( voor een telefoon die nog niet eens uit is) schijnbaarquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk die van apple als die uitkomt maar die is ook wel errug duur![]()
Hier een stukje;quote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Wilde ik ook, maar daar zit echt oude techniek in ( voor een telefoon die nog niet eens uit is) schijnbaar+ geen GPS
das veels te veel om te lezenquote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Hier een stukje;
With all of the excitement about the iPhone, my first thoughts yesterday weren’t exactly on what the iPhone couldn’t do. But, Nokia was quick to point out a major shortcoming in the iPhone, which is the lack of 3G technology.
For those of you that don’t know, EDGE, the cellular data technology on the iPhone, is usually known as “2.75G,” as it is faster than GSM (2G) and GPRS (2.5G) networks, but slower than UTMS (3G) and HSDPA (3.5G). But why do all these acronyms matter? Well, the key is speed. While UTMS and HSDPA offer broadband speeds at up to 3.6 Mbit/s, EDGE offers only a measly 237 kbit/s. That’s about the speed or less of the very slowest DSL lines! Not exactly optimal for a part “Internet communicator device.” So why did Apple and Cingular choose to go with slow EDGE for the iPhone? Cingular is touting 3G UTMS with HSDPA phones, so it’s not like this hasn’t been done before. And, if you’re not in one of the many metropolitan areas that offer Cingular’s 3G, the phone can always revert to EDGE and GSM/GPRS. So, with all of this, why did Apple choose EDGE? To be honest, I don’t know. Maybe Apple couldn’t cram it in in time to submit the iPhone to the FCC for approval. Maybe they somehow physically couldn’t fit the 3G radio tuner into the phone. Or maybe it was just too expensive for the $499/$599 price point.
But, the point is, the lack of 3G is a major turn-off point, at least for me. Why should I take the time and effort to end my Verizon plan, switch to Cingular, and buy a $499 phone, when I can just stay on Verizon and get a Treo, Blackberry, or Motorola Q with broadband-speed EV-DO for $300+? Well, the truth is I’d still probably go to any lengths to somehow get an iPhone, but the desire becomes a little less when I don’t have a broadband-speed cellular network, even with WiFi.
Overwerken Gijsquote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ik wil deze
Nokia N95
[afbeelding]
[afbeelding]
met GPS. Moet toch een keer zo`n navigatie jetser hebben
maar die is nu nog ff te duur !!
Kosten nu nog 700 euro. Maar mijn abbo loopt pas eind van het jaar af, dus dan zijn ze alweer een stukm goedkoperquote:
Albers.quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)k_bij_Spyker%27.html
TERECHT als het waar is.. meneer "ik vergat te remmen voor een bocht hihihi"
Maar zal wel niet, zag hem en de teambaas vrolijk aan tafel zitten bij de wereld draait door laatst.
__O__quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:12 schreef MMaRsu het volgende:
Speciaal voor B :
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou naar Assen kunnen gaan.. maar daar ben je wel eens geweest denk ik ivm tt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
B. / Gijsje ik vertrek vrijdag voor 5 dagen naar groningen![]()
![]()
naar Westerwolde in Zuid-Oost Groningen. Kennen jullie dat ?
http://www.vrijuit.nl/ned(...)rmeer/ARGS_/jmp/def/
en zijn daar leuke dingen in de buurt? We gaan sowieso een dag naar Groningen !
Je gaat naar Groningen? Wat voor dingen ben je van plan allemaal te doen ? Ik woon zelf in Groningen en heb redelijk lang in Drenthe ook nog gewoondquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=owvO640ODwA
Ja .. dus?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef kepler het volgende:
heb je in Groningen ook niet die Martini-toren?
Das inderdaad vertederendquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef QueenR het volgende:
en een goededag altesaam.
Gisteren drie kleine kittens gekregen, 2 poezen en een katertje. Toos, Teun en Tessa. 2weken oud en superlief. Heb ik weer iets anders om me even op te focussen.
zal snel ff wat foto's uploadenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lief he![]()
Och ik schijn al de hele ochtend vervelende berichten te moeten lezen in de kranten, ben er een beetje down van zelfs.. dus het verbaasd mij niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef QueenR het volgende:
Nee, das Toos.
Tessa is de gevlekte en Teun de cypres gestreept
ja weer gevonden, raar he dat mensen dat kunnen bij die kleintjes![]()
![]()
quote:
Schaamteloos hequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ok laat mij maar lekker wat te zwaar zijn, jezus wat lelijk!
Nou westerwolde is niet alles je kan beter dan ff langs de stad gaan of anders winschoten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
Je kan niet zo gek veel in Groningen alleen....
Ja grote markt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. dus?
Zit trouwens ook een heerlijke patatkar op het marktplein!
De belg inderdaadquote:
Ik hoop dat het een beetje werk voor je. Heb nu een hald jaar ook bellen via de modem .quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.tele2.nl/shop/TV/Wat_krijg_ik.htm
Besteld Gold abbo
Digitale Tv met video on demand mogelijkheid en een videotheek erbij om films te bestellen
Digitaal bellen, veelal gratis
20 Mb Internet verbinding
Komt zelfs een 'gratis' wireless modem bij.. dus scheelt de aanschaf van een router.
Voor veul minder als ik nu kwijt ben aan al die zooi
Vaak geen pieptoon, of mensen horen ons wel en wij hun niet. Ook vice versa. Of een krassend modem geluid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er dan Struik? Problemen met de Experia Box?
Zelf een software update. Niets helptquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Splitter al verwijderd? Dat kleine witte kastje.
Powercycle gegeven? Dus stroom er 30 sec af, dan weer erop.
Harde reset? Kleine knopje reset aan de achterkant van de EB, 20sec inhouden tot je een klik hoort en dan een uur laten staan, computer uit en niet bellen. Hij gaat dan z'n gegevens opnieuw inladen
Misschien dat je er wat aan hebt?
Tis nu goed weer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
De belg inderdaad
Wij moesten ook maar weer es een terrasje pikken daar anders
Jotquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis nu goed weer.
Ga je zondag middag, avond en nacht mee de stad in.
Kost je geen benzine.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Splitter al verwijderd? Dat kleine witte kastje.
Powercycle gegeven? Dus stroom er 30 sec af, dan weer erop.
Harde reset? Kleine knopje reset aan de achterkant van de EB, 20sec inhouden tot je een klik hoort en dan een uur laten staan, computer uit en niet bellen. Hij gaat dan z'n gegevens opnieuw inladen
Misschien dat je er wat aan hebt?
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tis nu goed weer.
Ga je zondag middag, avond en nacht mee de stad in.
Kost je geen benzine.
Hier zijn we de 30e wel allemaal vrij.quote:Op woensdag 25 april 2007 06:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoor
Zeker welquote:Op woensdag 25 april 2007 06:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest even denken wat er dan zondag is... maar vlgs mij is Queensday geen officiele vrije dag hoor
quote:
Zoals je het verteld, lijkt het wel op Las Vegas dat Groningenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier zijn we de 30e wel allemaal vrij.
En dat is maandag.
Koninginnenacht begint hier zondag al om 15:00 uur (div bands) en gaat door tot ................ wat je wil, hier kan je 24 uur stappen 7 dagen in de week.
Goedemorgen chickquote:Op woensdag 25 april 2007 08:37 schreef QueenR het volgende:
goedemorgen samen...
(of alleen volgens mij nog)
Alles goed hierzo?
wat ben jij lekker popie vandaagquote:Op woensdag 25 april 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen chick
Alles flex en shizzle.. zit op werk, radio aan.. beetje nieuws lezen, zo maar eens wat gaan uitvoeren
ach er is toch geen flikker op tv de laatste tijd, dus wat dat betreft. Alhoewel het morgen weer House tijd is en dat is dus echt helemaal the shizzlequote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
Als het mee/tegen zit komt vanavond een koper voor de huidie tv en dan hebben we geen tv meer de komende dagen, weet niet wanneer de nieuwe komt![]()
Ben niet bepaald saai dacht ikquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben jij lekker popie vandaag![]()
was je ff vergeten dat je nu de saaie middelbare huisvader bent![]()
![]()
..... Gijs al was je de saaiste man op de wereld vindt je dochter je nog helemaal het einde.........quote:Op woensdag 25 april 2007 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben niet bepaald saai dacht ik![]()
Mn dochter vind van niet
House tijdquote:Op woensdag 25 april 2007 08:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
ach er is toch geen flikker op tv de laatste tijd, dus wat dat betreft. Alhoewel het morgen weer House tijd is en dat is dus echt helemaal the shizzleWeet niet of je het ooit kijkt of gezien hebt, maar is de moeite waard
![]()
ok, uhm House muziek isquote:Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
House tijd
Wie draait er dan?
Nee, ik kijk eigenlijk De wereld draait door.. en nieuws.. de rest boeit niet.
Maar erger nog, ik kan niet meer gamen
nou check "mijn" house dan maar eens. Als je van sarcasme etc houdt is het echt goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Bastard het volgende:House muziek
serieus. Als ik 80 ben luister ik het nog
Gisteren nog een leuke set gedownd van Carl Cox.
Anyways.,, jou house heb ik echt nog nooit van gehoord
Nog wat voor kunnen vangen gijs ?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
Als het mee/tegen zit komt vanavond een koper voor de huidie tv en dan hebben we geen tv meer de komende dagen, weet niet wanneer de nieuwe komt![]()
Hij is nog niet weg... maar anders voor 225.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Nog wat voor kunnen vangen gijs ?
In je blote piemel rond lopen, indianentooi opzetten en hard gaan gillen... en dan bedoel ik ook hard he.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef kepler het volgende:
ik heb zoveel last van muggen op mn kamer
iemand een goed middeltje om ze weg te jagen?
hmm ja maar wel alleen als het gefilmt en gedeeld wordt op fok!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
In je blote piemel rond lopen, indianentooi opzetten en hard gaan gillen... en dan bedoel ik ook hard he.
Maar dat werkt prima
alleen als het zo stinkt dat je er zelf onpasselijk van wordt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
nu even serieusMeppen werkt niet, want er komen gewoon nieuwe
Helpen Citronella-kaarsen echt?
Voor tien euro een hor in je raam zetten...?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
nu even serieusMeppen werkt niet, want er komen gewoon nieuwe
Helpen Citronella-kaarsen echt?
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaas voor je raam hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |